Nou... met voetbal heb je ook verschillende 'rollen' (spits etc) en daar is het niet raar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef Baalhaar het volgende:
Het is natuurlijk wel heel makkelijk om alleen maar een paar heroes door en door te leren. Persoonlijk vind ik het genaaid richting spelers die als complete dota speler veel beter zijn en er toch eerder uitvliegen.
Gewoon een goede reden om iemand te misgunnen.
ben jij echt? mij tig keer "kut kwotodien" noemen, en dan in de guild description maar wat schelden en kankeren omdat het anoniem is. dan over mn moeder beginnen omdat je duidelijk zelf uitgeluld bent en op youtube moet gaan zitten zoeken voor een tegenargument..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef Baalhaar het volgende:
Kwotodien je bent gewoon uitgeluld dus gooi je het op de persoonlijke beledigingen.
Er is niets mis met je op 1 rol vastpinnen, maar leer dan wel alle helden binnen die rol onder de knie te krijgen. Als hier bij een captains mode jouw 3 helden gebanned zijn ben je ineens een ballast voor je team inplaats van een speler.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef hehehe het volgende:
[..]
Nou... met voetbal heb je ook verschillende 'rollen' (spits etc) en daar is het niet raar.
Ik ben het wel met je eens dat een pro vrijwel alle heroes bovengemiddeld goed moet kunnen.
badum tssquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef Baalhaar het volgende:
Jij blijft toch altijd de knul die heel fok verwijderd heeft als vriend op steam, over ragen gesproken, nou doei he
Ik wil wel in het team waar Baalhaar niet in zit, ik ben namelijk net zo useless als geen speler. Voor balance, jeweetzelf.quote:
Phantom Assassin top met Outworld Destroyer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:08 schreef Silverdigger2 het volgende:
laten we anders het geflame doorzetten tegen de russen en de fok! pros even wat rust gevenna zo'n uitputtende international spelen is het logisch dat iedereen wat vermoeid is
beter verzinnen we tactics voorh het fok!dreamteam #roadtoti4
http://steamcommunity.com/groups/Fokdotaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:34 schreef iAvani het volgende:
Ik heb een Chatgroep gemaakt in DOTA2 genaamd:
FOK!Dota2
Dus allemaal joinen en samen die matchmaking rocken!
Ook goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef hehehe het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/groups/Fokdota
Ik kon altijd gelijk weer reconnecten maar 't is inderdaaad irritant.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:38 schreef EpicKnife het volgende:
Lekker dan, net in een game gegaan en opeens: DISCONNECTED FROM STEAM. Dus geen connection met heel steam meer én ik kan niet meer inloggen.
Die reactie op jewtubequote:
Werkt weer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:27 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ik kon altijd gelijk weer reconnecten maar 't is inderdaaad irritant.
pick meepo t eerste potjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:47 schreef Baalhaar het volgende:
Morgenochtend laatste dota 2 potje voordat jullie mij een week moeten missen
Ik wil dat het een epische laatste pot wordt, net als van bommels afscheid, met silverdigger dendi invoker mid, yoloswekk top lane dark seer, KC falende pa bot lane samen met mij als sexy maiden onder de vetste club beats van dit moment, en kwotodien nature's prophet in de jungle en dan doodgaan door jungle creeps omdat hij moeite heeft de trees te micro'en enzo.
Ja dat was het wel een beetje.. tot morgen!
Ik ben er niet, DOEI.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:47 schreef Baalhaar het volgende:
Morgenochtend laatste dota 2 potje voordat jullie mij een week moeten missen
Ik wil dat het een epische laatste pot wordt, net als van bommels afscheid, met silverdigger dendi invoker mid, yoloswekk top lane dark seer, KC falende pa bot lane samen met mij als sexy maiden onder de vetste club beats van dit moment, en kwotodien nature's prophet in de jungle en dan doodgaan door jungle creeps omdat hij moeite heeft de trees te micro'en enzo.
Ja dat was het wel een beetje.. tot morgen!
Als je een beetje kan last hitten en geen sven / oblivion destroyer tegen je hebt is meepo echt een ziek goede held hoor! Je kan gewoon de jungle farmen op 4 plaatsen tegelijk, haalt 4 keer zo veel exp als anderen en als je eenmaal je aghanim hebt is het sick shit!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
pick meepo t eerste potje
kan t tweede potje alleen maar beter gaan
met je boy yolo swagg?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:55 schreef RitseB het volgende:
Met wie heb ik vanmiddag gedote? Ik ben Sofa King
Morphling pickers zijn minstens net zo erg als PL pickers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef Stranger het volgende:
Gisteren voor het eerst ooit Kunkka gespeeld, had hem in DotA 1 en HoN nooit aangeraakt, omdat ie me en moeilijk en een beetje zwak leek, maar ik heb al die jaren duidelijk wat gemist, echt een fijne hero.
Moet ik nu alle heroes die ik normaal links laat liggen toch eens proberen?
Morphling here I come.
Wat is er met Morphling dan? Gewoon hard openen met een stun op morphling en hij is zo dood. Als je hem laat morphen is het inderdaad kut.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Morphling pickers zijn minstens net zo erg als PL pickers.
Is best een oke held maar heeft veel farm nodig voor hij ook maar een beetje tot zijn recht komt, heeft verder niets zoals een stun oid alleen 2 goede free survival skills. Kan je beter een shadowfiend nemen, die heeft nog een teamfight skill en krijgt free damage, de escape skill spaar je wel bij elkaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Morphlinv pickt bijna niemand meer heb ik het idee. 6 maanden geleden werd die constant gepicked
Moetje QoP, Storm panda of sniper eens proberen, goede shit jeweet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:22 schreef Frag_adder het volgende:
Gisteren er maar eens mee geconfronteerd dat ik echt slecht ben in het midden met vrijwel elke held behalve een kunkkaIk ben overduidelijk geen mid player
Oke QoP kan ik prima spelen in het midden, Storm matig, ik last hit niet zo goed met die. Sniper vind ik een waardeloze mid hero, je wordt zo gemakkelijk geganked en tegen een qop ben je volstrekt kansloos. 1 keer blink + slow + scream en je kan jankenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moetje QoP, Storm panda of sniper eens proberen, goede shit jeweet.
Vette pech, kan gebeuren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
kan je een heel spel reporten? niemand maar dan ook NIEMAND die Engels praat
Via scorebord ze allemaal muten, en lekker veel 'splitpushen' zodat het sneller af isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Kan het dan misschien zijn dat je een niet zo krachtige videokaart hebt? Of heb je bij andere games nergens last van??quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:28 schreef samoerie het volgende:
Hallo, hij valt nu niet meer zo vaak uit, maar wel nog af en toe, bijvoorbeeld als ik in champion-select ben. Hij laggt dan, en vervolgens sluit hij af. Ik heb de "code" verwijderd. Ik heb het nu staan op 16:10 en resolutie op: 1280x 768. Het is eigenlijk (denk ik): Hoe lager ik de resolutie zet, hoe minder hij gaat crashen, maar de kwaliteit wordt dan echt super zwak. Is er hiervoor een oplossing?
Hij loopt vast in hero select
vreemd dat hij het bij andere spellen wel doet. Misschien ondersteunt valve je drivers niet en moet je die updaten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:28 schreef samoerie het volgende:
Hallo, hij valt nu niet meer zo vaak uit, maar wel nog af en toe, bijvoorbeeld als ik in champion-select ben. Hij laggt dan, en vervolgens sluit hij af. Ik heb de "code" verwijderd. Ik heb het nu staan op 16:10 en resolutie op: 1280x 768. Het is eigenlijk (denk ik): Hoe lager ik de resolutie zet, hoe minder hij gaat crashen, maar de kwaliteit wordt dan echt super zwak. Is er hiervoor een oplossing?
Hij loopt vast in hero select
added!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:13 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hey, ik zoek nog wat mensen om dota mee te spelen, ik speel redelijk (slecht) en heb iets van 120 potjes er op zitten. Add me maar als je wilt.
http://dotabuff.com/players/90639252
Waarom zo veel huskar? Het is een held waar niets mis mee is, maar als ie op de safelane staat is het zonde want hij is geen hard carryquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef Harlon het volgende:
En mensen zeggen dat ik veel met dezelfde hero speel http://dotabuff.com/players/22434929/heroes
Ja maar na 600 potjes met 1 held neem ik aan dat je steeds minder noobs tegen komt en toch wel in de very high league speeltquote:
Niet al je 500 keer verliestquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar na 600 potjes met 1 held neem ik aan dat je steeds minder noobs tegen komt en toch wel in de very high league speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |