Tja gewoon in je achterhoofd houden dat dat soort figuren toch aardig zielig zijn, beetje flamen op anderen terwijl ze een spelletje aan het spelen zijn, niks van aantrekken en verder gamen.quote:Je hebt helemaak gelijk hoor het zit echt in iedere game. Van de xbox waar je na een potje CoD waarin je als eerste eindigt een bericht krijg dat je een fucking noob bent, van fifa op de xbox waar je na een potje een bericht krijgt dat je aids moet krijgen(niet te vergeten dat er 90% van de tijd gedisconnect wordt zodra je een doelpunt scoort) tot de pc waar op battlefield 3 iedereen op elkaar loopt te bitchen dat ze of aan het base rapen zijn of een noob camper zijn(het is battlefield, campen hoort daar gewoon) tot CoD 4 op de pc waar je uiteraard hacker/teringlijer bent zodra je iemand vaker dan 2 keer dood maakt..
Ja precies echt balen. Zo maar de allstar mach terugkijken, heb net een beetje gekeken en schijnt lachen te zijn geweestquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:19 schreef Quotidien het volgende:
Leuk dat wij hier in EU weer net buiten de boot vallen qua TI3 speeltijden.
Niemand trekt zich meer wat aan van die reportsquote:
Ik zal je eerlijk bekennen dat ik zelf ook geen lieverdje ben. Het is de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet...ik zal het niet ontkennen...maar ik scheld niet omdat er geen courier of wards komen. Laat ik het zo zeggen...ik initieer niet snel een scheld partij maar zoals gister zaten we met een AA die na 25 minuten~ op 3/14 stond en vervolgens het team begint te blamen dat ie 6 keer dood viel in mid...ja dan begint het gescheld hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:10 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Je hebt helemaak gelijk hoor het zit echt in iedere game. Van de xbox waar je na een potje CoD waarin je als eerste eindigt een bericht krijg dat je een fucking noob bent, van fifa op de xbox waar je na een potje een bericht krijgt dat je aids moet krijgen(niet te vergeten dat er 90% van de tijd gedisconnect wordt zodra je een doelpunt scoort) tot de pc waar op battlefield 3 iedereen op elkaar loopt te bitchen dat ze of aan het base rapen zijn of een noob camper zijn(het is battlefield, campen hoort daar gewoon) tot CoD 4 op de pc waar je uiteraard hacker/teringlijer bent zodra je iemand vaker dan 2 keer dood maakt..
Achjah ben zelf ook geen lieverdje hoor, vraag KC maar![]()
Alleen het probleem met lol en dota is dat je er zo ontiegelijk afhankelijk bent van je team. Cod.. fifa... daar doe je alles zelf, als er iets misgaat kan je alleen boos worden op jezelf. bij battlefield is dit wat minder maar ook daar kan je in je eentje veel voor elkaar krijgen.
Heb ik trouwens nog een toffe game gemist gisteren die ik terug kan kijken??
Graag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:40 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb nog een stuk of 40 player cards btw, iemand interesse?
Het lef.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:54 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Kwotodien uit het topic bannen, probleem opgelost.
Compendium owners mochten zelf 10 spelers kiezen die 5v5 zouden doen. Maar die gasten nemen dat natuurlijk helemaal niet serieus dus dan krijg je een firstblood pause want ''sorry phone'' en thrash talking in game haha echt lachenquote:
je moet juist easy zeggen na een spannend potjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:47 schreef Frag_adder het volgende:
Waar ik echt niet tegen kan, allies of tegenstanders, zijn mensen die na een goede pot "easy" zeggenDat je het doet bij een rape moet jij weten maar als je een mooie pot niet kan waarderen ben je een kutkind. Hoe meer mensen dota spelen hoe kutter het lijkt te worden
ik wil alleen nog maar games met mensen die meer dan 20 helden kennen bij hun dota 1 naam
hzo? gewoon niet slapenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:19 schreef Quotidien het volgende:
Leuk dat wij hier in EU weer net buiten de boot vallen qua TI3 speeltijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hzo? gewoon niet slapen
ps.Ik zie juist dat ik altijd de enige ben die nog een beetje laat aan het kijken is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Alliance 86% win rate met PLquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:41 schreef Stranger het volgende:
bah, spectre vs PL.
*trekt nog een redbull open* dit kan wel even duren.
-nvm dat viel erg mee-
Dat ook. En als je als eerste spectre kiest leg je eigenlijk ook al je kaarten open op tafel. Vond dat echt een heel erg rare move.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef Stranger het volgende:
Als je zelf first pick hebt hoef je wisp niet te bannen. Het schijnt alleen dat de oosterse teams niet zo goed overweg kunnen met wisp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat je lone druid MOET bannen tegen alliance.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:26 schreef Baalhaar het volgende:
Waarom DK bat/prophet niet heeft gebanned terwijl je weet dat alliance daar super goed mee zijn blijft voor mij een raadsel.
nja fountainhooken balanced noemenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:56 schreef Quotidien het volgende:
rot toch op man, icefrog heeft het er toch gewoon ingelaten.
altijd dat gezeik.
Ik kan het niet laten om hier ook nog ff op te reageren met het volgende linkje..quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:22 schreef Baalhaar het volgende:
Net alliance vs navi game 2 gekeken, conclusie: navi is alleen maar zo populair omdat ze TI1 champions waren wat totaal niet moeilijk was aangezien er geen competitie was toen
kut kwotodienquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef Quotidien het volgende:
Wat een domme tactiek zeg, alle tiers 1 en tiers 2 (6 towers) binnen een kwartier down.
En ik weet zeker dat jou pub Luna build beter is dan die van xboct.
Duidelijk geen idee waar je het over hebt. Mooie winst van Alliance. Navi was hier duidelijk niet zichzelf en had gewoon verder moeten pushen toen ze het voordeel hadden.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:09 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
kut kwotodien
Alch LD en nyx slopen allemaal wisp enchant en prophet in 2 klappen. Zij dachten blijkbaar een snelle GG te forceren maar tegen alliance lukt dat gewoon niet, hadden ze moeten weten. En sowieso, als je het snel wilt winnen dan laat je fukking alchemist toch niet free farmen???
Je kiest toch ook geen sniper als je weet dat de tegenstander pudge mid gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |