Compendium owners mochten zelf 10 spelers kiezen die 5v5 zouden doen. Maar die gasten nemen dat natuurlijk helemaal niet serieus dus dan krijg je een firstblood pause want ''sorry phone'' en thrash talking in game haha echt lachenquote:
je moet juist easy zeggen na een spannend potjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:47 schreef Frag_adder het volgende:
Waar ik echt niet tegen kan, allies of tegenstanders, zijn mensen die na een goede pot "easy" zeggenDat je het doet bij een rape moet jij weten maar als je een mooie pot niet kan waarderen ben je een kutkind. Hoe meer mensen dota spelen hoe kutter het lijkt te worden
ik wil alleen nog maar games met mensen die meer dan 20 helden kennen bij hun dota 1 naam
hzo? gewoon niet slapenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:19 schreef Quotidien het volgende:
Leuk dat wij hier in EU weer net buiten de boot vallen qua TI3 speeltijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hzo? gewoon niet slapen
ps.Ik zie juist dat ik altijd de enige ben die nog een beetje laat aan het kijken is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Alliance 86% win rate met PLquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:41 schreef Stranger het volgende:
bah, spectre vs PL.
*trekt nog een redbull open* dit kan wel even duren.
-nvm dat viel erg mee-
Dat ook. En als je als eerste spectre kiest leg je eigenlijk ook al je kaarten open op tafel. Vond dat echt een heel erg rare move.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef Stranger het volgende:
Als je zelf first pick hebt hoef je wisp niet te bannen. Het schijnt alleen dat de oosterse teams niet zo goed overweg kunnen met wisp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat je lone druid MOET bannen tegen alliance.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:26 schreef Baalhaar het volgende:
Waarom DK bat/prophet niet heeft gebanned terwijl je weet dat alliance daar super goed mee zijn blijft voor mij een raadsel.
nja fountainhooken balanced noemenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:56 schreef Quotidien het volgende:
rot toch op man, icefrog heeft het er toch gewoon ingelaten.
altijd dat gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |