Als iemand het er niet mee eens is valt het onder irriteren maar de voorstanders mogen hun mening wel blijven geven hier? Maar is goed, ik laat het hierbij en neem mijn verlies.quote:
Is dat een ja of nee?quote:
Gefikst. Geef door als het in een vervolgdeel weer voorkomt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:31 schreef PG18 het volgende:
In de Tinder-reeks (R&P / Tinder #16 #likespree) staat er tegenwoordig een waarschuwing boven het reactieformuliertje dat je geen foto's en persoonsgegevens mag plaatsen.
Maar het ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
En er lijkt elke keer weer zo'n nieuwe A erbij te komen.
En in het vervolgdeel is het weer terugquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gefikst. Geef door als het in een vervolgdeel weer voorkomt.
Rare teken (é) eruit gehaald, nu zou het probleem zich niet meer moeten voordoen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:00 schreef PG18 het volgende:
[..]
En in het vervolgdeel is het weer terug
quote:De kortste briefwisseling ooit zou zijn gevoerd tussen Victor Hugo en zijn uitgever, naar wie de schrijver het manuscript van les Misérables opgestuurd had. Na verloop van tijd stuurde Hugo hem een telegram: ‘?’ Zijn uitgever antwoordde met: ‘!’
Jep, maar aangezien ik dacht dat TS nieuw was en al even niet reageerde had ik 't maar gedaan.quote:Op maandag 2 december 2013 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
OkSowieso handig als de originele TS een topic opent. Das makkelijker voor hen die de TS highlighten en zulks
Nouja dat dusquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:
Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |