Ow het is digitaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef SchavuitPiet het volgende:
vanmiddag nog rustig praten, en in de avond compleet genegeerd worden en wel lezen en online komen.
sterf
nou ze kwam hele tijd op facebook en skype online, en nu zegt ze ik voel me niet zo lekker..quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow het is digitaal.
Maar vertel eens wat meer. Wat heb je gedaan / wat heeft zij gedaan.
Daar hoor jij denk ik ook bij toch? Of ben je veel jonger dan zij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef SchavuitPiet het volgende:
echt waar sterf en er hele generatie
we schelen paar maandenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hoor jij denk ik ook bij toch? Of ben je veel jonger dan zij?
(Ouder sluit ik uit, anders moet ze een jaar of 3 zijn, te oordelen naar jouw manier van posten hier)
Ik denk het. Ik weet het niet. Ik ken jullie achtergrond niet. Maar het is niet concreet genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
nou ze kwam hele tijd op facebook en skype, en nu zegt ze ik voel me niet zo lekker..
is dit een officiële manier van uitmaken sinds 26-11?
die mogen meequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O. Nou, RIP aan de nabestaanden dan.
en dan wel op FB komenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien voelt ze zich gewoon niet lekker en wil ze nu wel even praten met je omdat ze nu weet wat ze wil zeggen enzo. En eerder vandaag nog niet.
Jullie hebben ruzie gehad, ze wilde even op FB en WA een groepschat met dr vriendinnen om te bespreken wat ze tegen je moest zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
en dan wel op FB komen
dikke lul 3 bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |