Dan kunt u het altijd nog online bekijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zit niet in mijn pakket, in ieder geval.
Dijenkletser.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de samenstelling van de Brusselse samenleving zal er eerder KongoTV gratis bijzitten inderdaad.
Ik doelde dus op je opmerkingen over autochtone extremist #aivd geneuzel, niet over je mening over Iran.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed ik, misschien moet jij even teruglezen wat je geschreven hebt
Incidentele berichtgeving over Qatar of Bahrein is wat mij betreft irrelevant. De claim dat het louter de belangen van sjeiks zou vertegenwoordigen is echter nergens op gestoeld. De zender (en daarmee ook het land) hebben erg veel stront over zich heen gekregen, juist vanwege hun kritische uitzendingen. Daar waar CNN er juist een handje van heeft om louter de leiders van die desbetreffende landen na te lullen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan Al-Jazeera slechts ontvangen in een taal die ik niet machtig ben, dus een uitgebreid oordeel kan ik niet vormen; het gebrek aan onafhankelijke berichtgeving in de casus-Bahrein is echter algemeen bekend.
Wie is "we" eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan Iran helemaal niet platgooien. We steunen gewoon heimelijk het binnenlands verzet daar.
Niet waar, we geven altijd een paar zakken graan als de verkoolde lijken na een Amerikaanse aanval net zijn afgekoeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie is "we" eigenlijk?
Net zoals altijd is Europa te laf om een poot uit te steken.
Over u ben ik nog niet helemaal uit in welk hokje ik u kan plaatsen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:52 schreef Reya het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben altijd uw homie geweest.
Ik ben xenofiel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Euribob is de gevaarlijkste soort xenofoob. De ondergrondse versie. Nee, geef mij dan liever de X-Raytjes. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Het is niet de linkse messias waarop veel linkse figuren gehoopt hadden, nu blijkt het gewoon een getinte George W. Bush te zijn, lachen man!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:31 schreef waht het volgende:
[..]
Obama en z'n moordmachines. Uiteindelijk is het toch een redelijke president.
Dat laatste zou kunnen, maar ik wantrouw Al-Jazeera juist vanwege die expliciete band met een regime dat zekere belangen heeft in de regio.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Incidentele berichtgeving over Qatar of Bahrein is wat mij betreft irrelevant. De claim dat het louter de belangen van sjeiks zou vertegenwoordigen is echter nergens op gestoeld. De zender (en daarmee ook het land) hebben erg veel stront over zich heen gekregen, juist vanwege hun kritische uitzendingen. Daar waar CNN er juist een handje van heeft om louter de leiders van die desbetreffende landen na te lullen.
Volgens mij ben jij hier degene die verkeerd leest, beste Mutant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Incidentele berichtgeving over Qatar of Bahrein is wat mij betreft irrelevant. De claim dat het louter de belangen van sjeiks zou vertegenwoordigen is echter nergens op gestoeld. De zender (en daarmee ook het land) hebben erg veel stront over zich heen gekregen, juist vanwege hun kritische uitzendingen. Daar waar CNN er juist een handje van heeft om louter de leiders van die desbetreffende landen na te lullen.
Guantanamo, Patriot Act een keer zo erg, een veelvoud meer drone aanvallen, jaja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is niet de linkse messias waarop veel linkse figuren gehoopt hadden, nu blijkt het gewoon een getinte George W. Bush te zijn, lachen man!!
Heb je het nou over de verkoolde lijken die achter auto's over de straten worden gesleept?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet waar, we geven altijd een paar zakken graan als de verkoolde lijken na een Amerikaanse aanval net zijn afgekoeld.
Omgekeerd is het eenvoudiger; voor mij blijft u een Borarijder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over u ben ik nog niet helemaal uit in welk hokje ik u kan plaatsen.
Uiteraard lees ik verkeerd. U daarentegen heeft het altijd bij het correcte eind over de zandnegers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier degene die verkeerd leest, beste Mutant.
Geen idee wat de nationale sport is in die woestijnlanden, maar dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je het nou over de verkoolde lijken die achter auto's over de straten worden gesleept?
Je doet anders continu extreme uitspraken op dit forum, dan is mijn conclusie dat je een extremist bent toch niet zo vreemd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doelde dus op je opmerkingen over autochtone extremist #aivd geneuzel, niet over je mening over Iran.
Waarom hebben we het nu opeens over Rotterdam-Zuid?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je het nou over de verkoolde lijken die achter auto's over de straten worden gesleept?
Jammerlijk, nuance is bij u onbekend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard lees ik verkeerd. U daarentegen heeft het altijd bij het correcte eind over de zandnegers.
Ik denk dat je met je observatie dat jonge Iraniërs niet zo heel ver van het westen af staan best gelijk hebt, mijn contacten in Iran bevestigen dat ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat de jonge generatie Iraniërs graag aansluiting bij het westen wil. Als je ze eerst kapotbombardeert jaag je ze alleen maar tegen je in het harnas.
Racist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef GSbrder het volgende:
Wat een verhitte discussie over woestijnlanden.
Je kan me beter overtuigd noemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je doet anders continu extreme uitspraken op dit forum, dan is mijn conclusie dat je een extremist bent toch niet zo vreemd?
Of hij probeert u te trollen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je doet anders continu extreme uitspraken op dit forum, dan is mijn conclusie dat je een extremist bent toch niet zo vreemd?
En CNN heeft dat niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat laatste zou kunnen, maar ik wantrouw Al-Jazeera juist vanwege die expliciete band met een regime dat zekere belangen heeft in de regio.
Je hebt wel over meerdere zaken geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee wat de nationale sport is in die woestijnlanden, maar dat zou ook kunnen natuurlijk.
En bij u bekend, doch onwenselijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jammerlijk, nuance is bij u onbekend.
Heul niet. Een terechte constatering.quote:
Daar is Vs nou net niet zo goed in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Of hij probeert u te trollen, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |