SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
De lerares mag me niet zo, helpt me niet als ik vragen heb en trekt iedereen voor behalve mij(heb ik deels aan mezelf te danken door haar in het eerste jaar dat ze op school kwam een beetje belachelijk te maken omdat ze een snor had, maar toch). Het was gewoon geen doen meer en halverwege het jaar was ik er helemaal klaar mee toen ik hetzelfde cijfer had als iemand anders, en precies dezelfde fouten. Toen zijn we ook naar haar toe gegaan, omdat een deel van die fouten niet fout was. Rekent ze bij hem meteen alles goed en bij mij zegt ze: 'Ik zal er naar kijken'. Nooit veranderd en nooit meer wat van gehoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stoppen met latijnlatijn
makkelijkste examen
Gewoon wat ze het afgelopen jaar hebben moeten leren. En dan alle onzin-oefeningen geschrapt. Zo heel veel is het niet, maar ik moet er wel tijd in steken...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pfflekker kut geregeld dan zeg. Moeilijk?
Zie de OP. #lindgren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Terug van vakantie in Sunny Beach![]()
Nog wat gebeurd hier?
Hoe vond je SB?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Nog wat gebeurd hier?
Stoppen met Latijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga nu (na de 4e klas) nog stoppen met Latijn. Ik had afgelopen jaar geen Duits, de 2 jaar daarvoor wel. Toen is mij halverwege het jaar gezegd dat het niet erg zou zijn als Latijn een onvoldoende was, maar het mocht geen 4 zijn. Ik eindigde dus gewoon met een 5 en toen kreeg ik opeens te horen dat ik eerst een soort toets voor Duits moet maken, voordat ze die onvoldoende van Latijn laten vervallen. Dus ben ik ook pas officieel over als ik dat toelatingsexamen haal.
nou, ik ben ook blij als ik dat Duits ding haal. Heb ik het eindelijk helemaal achter me gelaten...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stoppen met LatijnBeste beslissing van m'n leven geweest.
Maar heb je niet het idee dat je nu onwijs veel mist?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
wat is de score ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Nog wat gebeurd hier?
je vergeet de categorie overigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is de score ?
aantal brunettes :
aantal blondines :
welcome back
In SB is verhouding vrouw man echt 1 op 5 ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is de score ?
aantal brunettes :
aantal blondines :
welcome back
daardoor kunnen de eckte mooiboois zich onderscheiden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In SB is verhouding vrouw man echt 1 op 5 ofzo
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar heb je niet het idee dat je nu onwijs veel mist?
Ik had een 5 voor Latijn op mijn eindexamenlijst. Lerares Latijn heeft me nooit gefeliciteerd daardoor, arrogante mutsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nu wel thxquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
OMG gelukt
[ afbeelding ]
Inter Kuzmanovic zit niet in WeFUT. Anders kan het centrale duo ook nog anders.
Dat heeft Reemster goed gedaan inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
nieuwe squadbuilder op Wefut. (zie het nu pas)
Nee, dat durf ik niet.quote:
quote:
Zijn punt is gewoon dat er nou eenmaal weinig homo's zijn in de voetballerij en ik heb datzelfde gevoel, alhoewel dat natuurlijk niet onderbouwd is/kan worden. Verder dat verhaaltje over 14-jarigen en de kapsalon is natuurlijk gewoon een verhaaltje om lollig te zijn. Ik vraag me af wat de reacties waren geweest als een cabaretier een dergelijk verhaal in z'n show had verteld. Vd Gijp zit daar natuurlijk niet zozeer voor z'n inhoudelijke praat maar om z'n grollen en z'n keiharde bulderlach.quote:
Alsof er geen verschil is tussen homo's en nichten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Zijn punt is gewoon dat er nou eenmaal weinig homo's zijn in de voetballerij en ik heb datzelfde gevoel, alhoewel dat natuurlijk niet onderbouwd is/kan worden. Verder dat verhaaltje over 14-jarigen en de kapsalon is natuurlijk gewoon een verhaaltje om lollig te zijn. Ik vraag me af wat de reacties waren geweest als een cabaretier een dergelijk verhaal in z'n show had verteld. Vd Gijp zit daar natuurlijk niet zozeer voor z'n inhoudelijke praat maar om z'n grollen en z'n keiharde bulderlach.
Dan is het een nep-homo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof er geen verschil is tussen homo's en nichten.Een vriend van mij is homo, maar aan hem zie je echt niets 'anders'. Houdt ook gewoon van voetbal en bier.
Het gaat er niet om of iemand zich anders gedraagt of niet. Loop de selecties van de Eredivisie maar eens na en bekijk eens hoeveel percent van de voetballers een vriendin/vrouw heeft. Voor m'n gevoel is dat percentage best hoog namelijk. Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat homofiele voetballers een vrouw aan hun zijde hebben omdat ze bang zijn voor hun geaardheid uit te komen, dan is dat een kwalijke zaak natuurlijk. Ik vraag me echter af of dat echt (in enige mate) aan de orde is. Maar nogmaals, ik baseer het op het gevoel wat bij mij leeft, voor hetzelfde geld klopt dit niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof er geen verschil is tussen homo's en nichten.Een vriend van mij is homo, maar aan hem zie je echt niets 'anders'. Houdt ook gewoon van voetbal en bier.
Voetballen in een club? Ik ga toch echt voor andere dingen naar de club.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Geen homo's in voetbal... wat een onzin zeg!!
Ik heb ooit gehoord dat er 1 club in Amsterdam is waar alleen maar homo's voetballen.
vandaar ook die depressie. Altijd maar in die kast zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij Gijp gewoon zelf homo, maar durft er niet voor uit te komen. Dat lachje.
Jep en zijn overdreven verhalen over de vrouwen die hij allemaal gedaan heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij Gijp gewoon zelf homo, maar durft er niet voor uit te komen. Dat lachje.
Hehe, nee een voetbalclub... ik kan even niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voetballen in een club? Ik ga toch echt voor andere dingen naar de club.
[ afbeelding ]
Het is sowieso een treurig stelletje bij VI. Inhoudelijk zit het programma op het niveau van Shownieuws.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
vandaar ook die depressie. Altijd maar in die kast zitten
Post het maar als je de naam weet. Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hehe, nee een voetbalclub... ik kan even niet op de naam komen.
Het is toch ook niet een diepgaand voetbal inhoudelijk programma en dat pretenderen ze ook niet te zijn imo. Als je zoiets wilt moet je op zondagavond naar Jack van Gelder kijken. Ik vind het echter een prima alternatief voor het ietwat saaie Studio Voetbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is sowieso een treurig stelletje bij VI. Inhoudelijk zit het programma op het niveau van Shownieuws.
koop eens een dagboek manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:00 schreef TBakkert het volgende:
Ben er weer. Even alle opdrachten van het Lesen van Kapitel 1 afgemaakt.
Nu nog 2 hoofdstukken te gaan in 3 weken.
quote:
quote:
Tof! Serie wordt alleen maar beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren trouwens begonnen met Breaking Bad. Was 2x eerder in slaap gevallen bij de 1e aflevering, heb het nu iets langer volgehouden en het bevalt me prima!
Heb een foto gevonden!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Post het maar als je de naam weet. Ben wel benieuwd.
Ja dat hoor je van iedereen. Heb er een tijdje mee gewacht want ik kijk al veel te veel series. Heb gisteren al 3 afleveringen gezien en ik zat er best lekker in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof! Serie wordt alleen maar beter.
Kun je dat eten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
Mensen hier die The Offspring kennen?
oldskoolquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je dat eten?
Tuurlijk ken ik dat, koekwaus.
Wel goede muziek. Punk muziek sowieso.quote:
Dit is inderdaad wel een beetje triest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:23 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen "supporters"___!
Die komma aan het eindequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Volgende potje tegen een 4-3-3 met bijna dezelfde spelers als mijn vorige tegenstanders. Inclusief Robben en IF Reus. Matchmaking blijft toch vreemd.,
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb een foto gevonden!
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat hoor je van iedereen. Heb er een tijdje mee gewacht want ik kijk al veel te veel series. Heb gisteren al 3 afleveringen gezien en ik zat er best lekker in.
The offspring punk noemenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Wel goede muziek. Punk muziek sowieso.
Omdat het een neger is.quote:
Bij seizoenen speelde ik ook áltijd tegen Olympique Marseille als ik een 4 sterren team koos. Heb nog nooit zo vaak Ayew en Valbuena aan het werk gezienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Volgende potje tegen een 4-3-3 met bijna dezelfde spelers als mijn vorige tegenstanders. Inclusief Robben en IF Reus. Matchmaking blijft toch vreemd.,
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
The offspring punk noemenx10000000000000
Voor hem ook eenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze meneer denkt er ook zo over.
Aardige speler, maar denk dat hij meer voor de Jupiler League is. Is iig constant, maakt geen domme fouten (wat ik ervan gezien heb)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef Zhano het volgende:
Timmy_T en consorten, vertel me eens iets over Stefano Marzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu iets simpeler gedacht...
Dit iets?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Omdat Fenerbahce duhquote:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 16:42:14Bij #Zulte - #PSV worden morgen nog geen 6.000 toeschouwers verwacht. reageer retweet
The Offspring is Punkrock/punkpop.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De zang heeft er niet zo heel veel mee te maken
punk wordt meer gekenmerkt door de instrumentals dan de vocals.quote:
Als je eind jaren 90 geboren bent is er wel een kans dat je het niet kent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
Hoe bedoel je deze?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je eind jaren 90 geboren bent is er wel een kans dat je het niet kent.
ik ben (net) 16.quote:
Jimi Hendrix.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
In Seattle naar het EMP museum geweest.
Alle gitaren van Hendrix en Cobain
en Smells like teen spirit.quote:
Weird al Yankovic sowieso.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:14 schreef DutchSL het volgende:
Weird Al Yankovic - Smells Like Nirvana
White and Nerdyquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Weird al Yankovic sowieso.
Eat it en I'm fat.![]()
Liek a surgeon is ook geniaal.quote:
Jerk it out - The Ceasars.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Fifa heeft ook altijd wel goede muziekjes gehad. Ik ben begonnen met Fifa 2003, elk jaar had wel een paar toppertjes.
Zeker, zeker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jerk it out - The Ceasars.
Blur - Song 2.
Cobrastyle - Teddybears.
Bloc Party - Helicopter.
Even luisteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Al zaten er ook wat onbekendere goede nummers bij.
Boy Kill Boy - Civil Sin
Belasco - Chloroform
Idlewild - You held the world in your arms
quote:
My style is di bom digi bom di deng di deng digigi hoehoheohoehoequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jerk it out - The Ceasars.
Blur - Song 2.
Cobrastyle - Teddybears.
Bloc Party - Helicopter.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Beste fifa nummer ooit, maar dat lijkt me duidelijk
sowieso gorillazquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor mijn blijft dat toch wel Blur - Song 2. Maar je zal wel een paar jaar jonger zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die tegenstanders containen ook niet hequote:
Volgens mij spelen ze dan gewoon tegen iemand die ze kennen die ze er makkelijk voorbij laat. Deze video slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die tegenstanders containen ook niet he
Ik kom zelden zo'n noobs tegen
Hoe heet dat andere bekende liedje van FIFA 99 ook al weer? Van Fat Boy Slim volgens mij..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor mijn blijft dat toch wel Blur - Song 2. Maar je zal wel een paar jaar jonger zijn.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fifa 98 op de computer.
Harde tackels met Q ftw.
welke fifa kon je ook alweer gewoon voor de keeper gaan staan met je speler?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fifa 98 op de computer.
Harde tackels met Q ftw.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fifa 98 op de computer.
Harde tackels met Q ftw.
Werd net ook al genoemd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe heet dat andere bekende liedje van FIFA 99 ook al weer? Van Fat Boy Slim volgens mij..
Fifa WC 98 had ik ook ja. Maar ik begon mijn console avontuur na de Snes en N64 met Fifa 2003 op de Gamecubequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fifa 98 op de computer.
Harde tackels met Q ftw.
gaming historyquote:
A2 racer heb ik wel zulke vette tijden mee beleefd. Ik had dat spel zelf niet, maar mijn oom had dat op z'n computer met zo'n stuur en gaspedalen enzo erbij. Super vet was datquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Werd net ook al genoemd.
Ook echt een bazen nummer.
Kaka > Lucas. En dan gewoon Silva eruit. Midget.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog échte verbeteringen op IF's en TOTS' van de spelers na? Anders ga ik een 2e team maken
If konko of up cavandaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog échte verbeteringen op IF's en TOTS' van de spelers na? Anders ga ik een 2e team maken
FIFA 05quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:06 schreef laucas het volgende:
[..]
Moet de lijst nog een keer afmaken..
Tegenstander vergifitgen dmv thee-juf.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:46 schreef TBakkert het volgende:
Die tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu iets simpeler gedacht...
Dit iets?![]()
waarom generating preview?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:16 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Kanu - kanu of
Diagne - diame
Die staat al in mijn playlist, echt een heerlijk nummertje!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:06 schreef laucas het volgende:
[..]
Moet de lijst nog een keer afmaken..
Lamela als RW, Tevez als CM (plek van Marchisio) en Lavezzi als LW.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Briljant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tegenstander vergifitgen dmv thee-juf.Deed ze het soms per ongeluk in de thee van je eigen team.
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zoek ff snel die if montero op! 37k!
Er stond een hele goedkope montero op en aangezien hij online bent dacht ik dat je er wel winst op kon behalenquote:
en mij niet waarschuwen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Er stond een hele goedkope montero op en aangezien hij online bent dacht ik dat je er wel winst op kon behalenik had niet genoeg moneyy
Ho's op de leuningen van m'n bureaustoel, gouden chains om me nek en de streets ownen like a boss. 8_)quote:
aaah gouden tijden waren datquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ho's op de leuningen van m'n bureaustoel, gouden chains om me nek en de streets ownen like a boss. 8_)
oh lol.quote:
Volgens mij de laatste NFS die ik heb gespeeld. Was echt een goed spel!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omgg memories.
WAT een spel was dat.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:16 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Kanu - kanu of
Diagne - diame
Kanu.quote:
Dat heb ik helaas met meer spellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij de laatste NFS die ik heb gespeeld. Was echt een goed spel!
Volgens mij was NFS3 een van de 1e spellen die ik zelf kocht voor de PC. Vaag om dat nu terug te zien, het zag er toen natuurlijk geweldig uit maar dat is nu wel anders...
Jammer voor Stoch, die had vorig jaar nog die wereldgoal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Ozz-03 het volgende:
Emenike voor 13M¤ terug bij Fenerbahce. 3M¤ van dat bedrag bestaat uit verschillende bonussen.Mocht Benfica akkoord gaan met hetzelfde bedrag incl bonussen dan is de kans groot dat Cardozo ook gaat tekenen.
Dat betekent einde verhaal voor Yobo, Krasic en Stoch bij Fener omdat er plaats gemaakt moet worden voor in verband met het limiet voor buitenlandse spelers.
Misschien niet voor iedereen even boeiend, maar wilde het gewoon even melden.
Klopt, heeft in 2011 een geweldig seizoen gedraait met iedere keer wonderschone treffers. Komt helaas fysiek heel veel te kort en is jammer genoeg niet constant genoeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer voor Stoch, die had vorig jaar nog die wereldgoal.
Hahah serieus? Die namenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Vanaf vandaag eigenaar van een kat en een poesKandji en Gigi
Kandjiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
nog belangrijker; hoe ga je die kittens noemen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kandji.![]()
![]()
Wanneer kunnen we op kraamvisite komen voor de kittens?
Gert en janquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nog belangrijker; hoe ga je die kittens noemen?
of nog een leuke FUT-naam.quote:
Doe eens iets met die kleuren dan. Ik ben niet zo visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef TBakkert het volgende:
Reemi had het trouwens over een simpel design, vanwege de strakke site. Dit iets? Kan nog van alles met kleuren gebeuren, maar het gaat nu meer om het idee...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe eens iets met die kleuren dan. Ik ben niet zo visueel ingesteld.![]()
Vanavond nog dus! Met 50k pakjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:52 schreef rolls-reus het volgende:
Hoop dat er vanavond of morgen nog een HH komt
Laat maar Bakkert, dit wordt 'm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Strak, simpel en mooi.
Het zit hem in de details.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe eens iets met die kleuren dan. Ik ben niet zo visueel ingesteld.![]()
Je bent wel heel goed visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het zit hem in de details.
De roze tepels en de rode gloeiende eikel maken het geheel af.
Ziet er erg netjes uit zo, alleen vind ik persoonlijk de zwarte lijn die over de U loopt iets te dik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je wel moet vasthouden aan rood en zwart, maar moet die 2 kleuren zijn alle combinaties mogelijk. Je kan ook dat .com nog gewoon zwart laten. Of juist 'we' zwart en 'fut' rood.
Zo een beetje.
misschien heet ze christine of zo?quote:
Hmm. Ik vind deze toch minder dit simpele funky logootje:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je wel moet vasthouden aan rood en zwart, maar moet die 2 kleuren zijn alle combinaties mogelijk. Je kan ook dat .com nog gewoon zwart laten. Of juist 'we' zwart en 'fut' rood.
Zo een beetje.
Ik snap je zin niet helemaal, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind deze toch minder dit simpele funky logootje:
[ afbeelding ]
Daar heb ik niks aan als ze die web app maar niet fixenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vanavond nog dus! Met 50k pakjes
Ik heb toch hetzelfde probleem jonge koekwaus. Maar je hebt toch nog wel andere accounts?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan als ze die web app maar niet fixen
komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:07 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een hoerig kutspel is het ook he![]()
![]()
![]()
5 potjes gespeeld en 5 verloren met als klap op de vuurpijl een 7-0 verlies tegen een mof met Aubemejank en Remy in de spits![]()
![]()
![]()
Ik word er echt doodziek van
Ik heb alleen mijn 3e account, daar heb ik vanmiddag uit verveling heel veel bronze packs geopend om te proberen een zo goed mogelijk chemistry te halen met de spelers die ik uit packs haalde. Overigens zullen 50k packs niet zoveel invloed hebben omdat ik toch met silvers trade. Ik heb dan liever dat ze nieuwe transfers uitbrengen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb toch hetzelfde probleem jonge koekwaus. Maar je hebt toch nog wel andere accounts?
Dat dacht ik gisteren ook toen ik bijna alles had verloren..quote:
Doet me denken aan die fifa street stijl.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel erg cool.
Maak eens een team met elyounoussi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook toen ik bijna alles had verloren..
Het is chronisch, ik voel het..
Dit. Maar wat zit er ook alweer in 50k pakjes?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dan liever dat ze nieuwe transfers uitbrengen.
12 shiny gold spelers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit. Maar wat zit er ook alweer in 50k pakjes?
ja ikquote:
Dan zijn MLS en Engelse bronzes dus geen optie want die zijn te duur. Verder wens ik hier niet aan mee te werken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:23 schreef Revontulet het volgende:
Geen idee eigenlijk. Pace. heel veel pace, lekker vies zweterig. Skills mag ookoja, en niet te duur aub
quote:
Die W heeft Bakkert gemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef poker4lifee het volgende:
ik vind die W van Pascal een stuk beter tbhKan je dat niet op 1 of andere manier combineren met jouw logo Bakkert? Vind dat er ook wel nice uit zien maar net iets te basic, alsof het nog wat mist
samequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zijn MLS en Engelse bronzes dus geen optie want die zijn te duur. Verder wens ik hier niet aan mee te werken.
ahh okequote:
Ik vraag niet om een 5 atb, gewoon om wat pacequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zijn MLS en Engelse bronzes dus geen optie want die zijn te duur. Verder wens ik hier niet aan mee te werken.
veel te veelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een 5 atb, gewoon om wat pacehoe duur is een engels brons team gemiddeld?
90k als je Slew koopt (op de PS3) anders 20k. Ik heb geen idee wat de prijzen op de PS3 zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een 5 atb, gewoon om wat pacehoe duur is een engels brons team gemiddeld?
hoo-lee-shit. Laat maar, bedanktquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
90k als je Slew koopt (op de PS3) anders 20k. Ik heb geen idee wat de prijzen op de PS3 zijn.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik weet 't niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
same
[..]
ahh okemee eens/niet mee eens met wat ik verder zei?
Slew is op de PS3 heel duur maar je moet hem dan ook niet hebben. Je kan dan beter Koreanen gebruiken want die zijn veel goedkoper, hebben bijna evenveel pace en ze zijn ook heel goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef Revontulet het volgende:
[..]
hoo-lee-shit. Laat maar, bedanktHeb straks rond de 200-250K beschikbaar, weet niet zo goed wat ik er mee wil gaan doen.
Bevalt dat silver team je nog steeds?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit team moet je hebben
Ik heb alleen echt geen verstand van bronzes :$ Kan jij wat tips/teams geven?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Slew is op de PS3 heel duur maar je moet hem dan ook niet hebben. Je kan dan beter Koreanen gebruiken want die zijn veel goedkoper, hebben bijna evenveel pace en ze zijn ook heel goed.
ik speel weinig meer eigenlijk. Maar de laatste keer dat ik speelde ging het als de bliksem. Tegenstanders helemaal kansloosquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Bevalt dat silver team je nog steeds?
Pak in ieder geval niet de spelers met de hoogste pace op elke positie. Wat voor formatie(s) wil je dan proberen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb alleen echt geen verstand van bronzes :$ Kan jij wat tips/teams geven?
alles behalve 5atb en 3-4-3 sta ik voor openquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pak in ieder geval niet de spelers met de hoogste pace op elke positie. Wat voor formatie(s) wil je dan proberen?
SIF Klose beviel niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Thanks voor alle tips/verbeteringen! Ik ga IF Konko kopen en Robinho en SIF Klose eruit halen, kan ik m'n favoriete LW - ST koppel erin zetten
SIF Klose eruit halen? Why???quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Thanks voor alle tips/verbeteringen! Ik ga IF Konko kopen en Robinho en SIF Klose eruit halen, kan ik m'n favoriete LW - ST koppel erin zetten
Moet wel lukken denk ik...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
same
[..]
ahh okemee eens/niet mee eens met wat ik verder zei?
De tactiek hoogste pace per positie werkt uitstekend voor brons en silverquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pak in ieder geval niet de spelers met de hoogste pace op elke positie. Wat voor formatie(s) wil je dan proberen?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De tactiek hoogste pace per positie werkt uitstekend voor brons en silver
Mijn favoriete game (en favoriete nummers uit die game) aller tijdenquote:
Show je silvers eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij beviel wel, maar ik vind Pato toch beter en scheelt een hoop monnie, kan ik misschien Gaymar halenquote:
Ik heb zelf bijna hetzelfde team alleen dan met IFs en de CF en RAM omgedraaid:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
alles behalve 5atb en 3-4-3 sta ik voor open4-2-3-1, 3-5-2 en 3-4-1-2 zijn mijn favoriete formaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik het niet mee eens. Ik hoef geen ST die 91 pace heeft maar maar 59 dribbling en slechte heading. Dan heb ik liever iemand met minder pace en meer dribbling en heading.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb zelf bijna hetzelfde team alleen dan met IFs en de CF en RAM omgedraaid:Held, ik ga me er ook is in verdiepen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik hoef geen ST die 91 pace heeft maar maar 59 dribbling en slechte heading. Dan heb ik liever iemand met minder pace en meer dribbling en heading.wat is een lach als je van binnen huilt
quote:
Ik woon op nog geen 5 minuten daarvandaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gezellig daar, bij die Haarrijnse plas![]()
Zag net een filmpje voorbij komen op het nieuws...wat een pleurisbendequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik woon op nog geen 5 minuten daarvandaan![]()
1.4 miljoen om en nabijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald voor tots kouyate?
1 mcfut twix graagquote:
Klopt ja, vroeger hing er altijd een leuke sfeer alleen het is echt niet leuk meer daar, maar gelukkig zijn er meer van die plassen in de buurtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zag net een filmpje voorbij komen op het nieuws...wat een pleurisbende
Misschien wordt het er nu weer gezelliger, nu de politie de boel heeft schoongeveegdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Klopt ja, vroeger hing er altijd een leuke sfeer alleen het is echt niet leuk meer daar, maar gelukkig zijn er meer van die plassen in de buurt
Aankomende dagen is het toch niet het weer ervoor, en we hebben een zwembadje in de tuin dus ik kom de warme dagen ook wel thuis doorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien wordt het er nu weer gezelliger, nu de politie de boel heeft schoongeveegd
Die laatste 2 moet ik nog uitproberenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Woow!![]()
Tots kouyate![]()
Tots bernard&johnson
Ik...uhm...hou me afzijdig van deze discussie, denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:58 schreef TBakkert het volgende:
Hier kom je dan zeg maar op uit...
Met dat .com er nog achter is het inderdaad veel te druk en deze vind ik zelf niet heel denderend.
Maar wat Reemi en jij willen, Pascal.
[ afbeelding ]
vind je dat zo lelijk? hmm vind het idd ook niet zo passen Bakkertquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik...uhm...hou me afzijdig van deze discussie, denk ik
ik ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik...uhm...hou me afzijdig van deze discussie, denk ik
Die laatste twee vind ik ook alleen al goed omdat ik zelf half canadees benquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die laatste 2 moet ik nog uitproberenSilvers zijn met alles leuker, ook qua TOTS
Zoals ik al zei, kunnen er kleuren veranderd worden. Of Reemi en Pascal willen een heel ander logo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vind je dat zo lelijk? hmm vind het idd ook niet zo passen Bakkert
maar wat vinden jullie allemaal van dat eerste ding dan? (Wat oo kdoor Bakkertgemaakt is obv)
[ afbeelding ]
Gewoon basic houden dus?
Dat. Bij PS3 staat er bij coins: 0. En je kunt alleen op de FIFA points klikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA faalt met die special packsOf zijn ze alleen maar met FIFA points te koop?
zou helpen als er wat meer ideeën kwamenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, kunnen er kleuren veranderd worden. Of Reemi en Pascal willen een heel ander logo.
Ik kan ook altijd nog een helemaal nieuwe maken, tijd zat.
Dat wel. Ik heb van Reemi wel gehoord dat een vrij simpel logo misschien wel handig was, vanwege de strakke site. Maar als Pascal die logo in Grunge-stijl weer mooier vindt, laat ik ze dat eerst onderling uitvechten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou helpen als er wat meer ideeën kwamen
ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:03 schreef Reemi het volgende:
Nog steeds niet iets waarvan ik denk: "wauw, dit is een stuk beter dan wat we nu hebben".Ik ben zelf eigenlijk best wel fan van het simpele logo wat we nu hebben, staat prima boven onze site.
[ afbeelding ]
Dit is echt wel pure discriminatie hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat. Bij PS3 staat er bij coins: 0. En je kunt alleen op de FIFA points klikken.
Maar zou je dat logo ook voor een banner gebruiken of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:03 schreef Reemi het volgende:
Nog steeds niet iets waarvan ik denk: "wauw, dit is een stuk beter dan wat we nu hebben".Ik ben zelf eigenlijk best wel fan van het simpele logo dat we nu hebben, staat prima boven onze site.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |