SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
De lerares mag me niet zo, helpt me niet als ik vragen heb en trekt iedereen voor behalve mij(heb ik deels aan mezelf te danken door haar in het eerste jaar dat ze op school kwam een beetje belachelijk te maken omdat ze een snor had, maar toch). Het was gewoon geen doen meer en halverwege het jaar was ik er helemaal klaar mee toen ik hetzelfde cijfer had als iemand anders, en precies dezelfde fouten. Toen zijn we ook naar haar toe gegaan, omdat een deel van die fouten niet fout was. Rekent ze bij hem meteen alles goed en bij mij zegt ze: 'Ik zal er naar kijken'. Nooit veranderd en nooit meer wat van gehoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stoppen met latijnlatijn
makkelijkste examen
Gewoon wat ze het afgelopen jaar hebben moeten leren. En dan alle onzin-oefeningen geschrapt. Zo heel veel is het niet, maar ik moet er wel tijd in steken...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pfflekker kut geregeld dan zeg. Moeilijk?
Zie de OP. #lindgren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Terug van vakantie in Sunny Beach![]()
Nog wat gebeurd hier?
Hoe vond je SB?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Nog wat gebeurd hier?
Stoppen met Latijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga nu (na de 4e klas) nog stoppen met Latijn. Ik had afgelopen jaar geen Duits, de 2 jaar daarvoor wel. Toen is mij halverwege het jaar gezegd dat het niet erg zou zijn als Latijn een onvoldoende was, maar het mocht geen 4 zijn. Ik eindigde dus gewoon met een 5 en toen kreeg ik opeens te horen dat ik eerst een soort toets voor Duits moet maken, voordat ze die onvoldoende van Latijn laten vervallen. Dus ben ik ook pas officieel over als ik dat toelatingsexamen haal.
nou, ik ben ook blij als ik dat Duits ding haal. Heb ik het eindelijk helemaal achter me gelaten...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stoppen met LatijnBeste beslissing van m'n leven geweest.
Maar heb je niet het idee dat je nu onwijs veel mist?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
wat is de score ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Nog wat gebeurd hier?
je vergeet de categorie overigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is de score ?
aantal brunettes :
aantal blondines :
welcome back
In SB is verhouding vrouw man echt 1 op 5 ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is de score ?
aantal brunettes :
aantal blondines :
welcome back
daardoor kunnen de eckte mooiboois zich onderscheiden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In SB is verhouding vrouw man echt 1 op 5 ofzo
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar heb je niet het idee dat je nu onwijs veel mist?
Ik had een 5 voor Latijn op mijn eindexamenlijst. Lerares Latijn heeft me nooit gefeliciteerd daardoor, arrogante mutsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nu wel thxquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
OMG gelukt
[ afbeelding ]
Inter Kuzmanovic zit niet in WeFUT. Anders kan het centrale duo ook nog anders.
Dat heeft Reemster goed gedaan inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
nieuwe squadbuilder op Wefut. (zie het nu pas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |