2000? Holy shit.. Ik ga voortaan NOG beter op de paaltjes letten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
Ik kon vandaag naar Care schadeservice, en de schade is op ongeveer ¤ 2.000 geschat
Ik had al gezien dat Elferink een voordeur in het rood had liggen, verkeerde kleur rood, maar goed, de boel moet toch gespoten worden.
Achterdeur wordt hersteld, voordeur wordt vervangen....
En dan te bedenken dat ik net van verzekeraar gewisseld was met de aankoop van deze auto (6½ maand geleden...)
Ik denk dat hij daarbij wel uitging van een nieuwe deur, maar ik ben benieuwd waar hij nog een nieuwe nieuwe deur vandaan wil halen.... dus ik ga er vanuit dat hij inmiddels de voorraad op onderdelenlijn.nl ook gecheckt heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
2000? Holy shit.. Ik ga voortaan NOG beter op de paaltjes letten.
Ja kan; heb t zelfde gehad tijdje geleden; van niets aan de hand ineens naar 'We hebben een nieuwe Paus gekozen!!' zeg maar. Speling op de (turbo)as, veroorzaakt meer speling, veroorzaakt blokkade..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:22 schreef Fer het volgende:
Heb denk ik 25km gereden sinds het fluiten begon. Daarvoor op stijle hellingen max power en geen enkel probleem.
Zit alleen te piekeren wat nou die laatste misfires en totaal vermogensverlies heeft veroorzaakt. De GKH had ik voor de laatste rit nog nagekijken, kwamen slechts een paar druppels olie uit de slang.
Meesten schrijven toch over een langzaam rokende turbo en deze ging in feite heel snel van power naar niks.
Kan de turbo zo vastzitten dat ie niet meer draait en een blokkade vormt in de inlaat/uitlaat?
Waar heb je die vandaan? En hoeveel km inmiddels gereden. Er zijn nogal wat aanbieders van revisieturbo'squote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:11 schreef Descendent het volgende:
[..]
Ja kan; heb t zelfde gehad tijdje geleden; van niets aan de hand ineens naar 'We hebben een nieuwe Paus gekozen!!' zeg maar. Speling op de (turbo)as, veroorzaakt meer speling, veroorzaakt blokkade..
ANWB erbij gehad ook (in NL, ben lid dus ja...).... hij zou wel iemand bellen, de ANWB man; zou me 1100 euro gaan kosten incl. montage.... (voor een auto uit 2001 met destijds 3 ton op de teller...).
Dat dus maar niet gedaan; voor nog geen 400 er een goede revisie op laten zetten.
Via een 'bekende' Saabforummer wiens naam ik hier nu niet open en bloot op FOK ga zetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? En hoeveel km inmiddels gereden. Er zijn nogal wat aanbieders van revisieturbo's
Neuh; mobiele telefoon. Denk dat dat de zon is in t raam van foto 1.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef JohnB52 het volgende:
Daar mag je wel trots op zijn hoor! Prachtig!
Heb je trouwens de flitser gebruikt?
Kijk maar op mn SForum topic.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:58 schreef JohnB52 het volgende:
Wat is het eerste wat je er aan gaat veranderen?
Moet ie nog bs check krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |