Ik heb mijn 9-5 ook in Purmerend gekocht (bij een andere handelaar) en die was in onderhoud geweest bij Saab-dealer ASM in Uitgeest. Alleen is die failliet, dus weinig meer na te vragen. Gelukkig laatste 5 jaar bij een autobedrijf in Assendelft zijn beurtjes gehad, dus dat kon ik nog wel navragen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:31 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dealer kan je ook de complete onderhoudshistoriek geven.
Ik heb geen zin om mij aan te meldenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:44 schreef JohnB52 het volgende:
Meld je maar aan op t saabforum, meestal best gezellig hoor!
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mij aan te meldenPost eens hier?
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=117885&start=0quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mij aan te meldenPost eens hier?
Je moet hem echt kwijt hè?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef JohnB52 het volgende:
Oh dat heb je snel gedaan!
Interesse in mijn 9-5? :-)
Heb proefgereden in een 9-5. Ik vind t een leuke auto, maar ik weet zeker dat mijn vrouw m teveel bakbeest gaat vinden; dus er komt weer een 9-3 voor in de plaats; heb al een concrete op t oog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef JohnB52 het volgende:
Oh dat heb je snel gedaan!
Interesse in mijn 9-5? :-)
Wat maakt dat uit? Zij heeft toch d'r Corolla?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef Descendent het volgende:
[..]
Heb proefgereden in een 9-5. Ik vind t een leuke auto, maar ik weet zeker dat mijn vrouw m teveel bakbeest gaat vinden; dus er komt weer een 9-3 voor in de plaats; heb al een concrete op t oog.
Ja sorry, maar my03 & my04 was niet het beste bouwjaar van Saab. Latere jaren hebben modificaties gehad, waardoor problemen grotendeels voorbij zijn.quote:
Ik wil t gewoon echt goed laten doen, en voor ¤142 binnen en buitenkant lijkt me goed betaalbaar.quote:
dus dat, niemand vertroetelt de auto meer dan jijzelf!quote:
Jullie denken veel te goed over mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:32 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
dus dat, niemand vertroetelt de auto meer dan de jijzelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |