Aha. Ik had je uitleg wel gehoord maar snapte niet waarom G ineens toch meegaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit was een vriend, zoals ik ook uitlegG vond het te eng om mee te doen
[..]
Is prima!
Ik heb zelf al een kaartje maar G nog niet. Net als dat A al een kaartje heeft maar zijn vrouw nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aha. Ik had je uitleg wel gehoord maar snapte niet waarom G ineens toch meegaat.
Ik snap dat het verwarrend is omdat we allebei heel braaf zeiden dat we nog geen kaartje haddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 06-08-2013 12:09:41 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
...maar natuurlijk. Gelukkig houdt men zich er wel mee bezigquote:Het SEPA Acceptance Test Production team realiseert day to day monitoring en operating van Payments processing. Het intervenieert tijdig en handelt incidenten af ter voorkoming van incidenten/verstoringen. Het organiseert de service requests die langs meerdere kanalen afgehandeld moeten worden en verschillende activiteiten rond productie monitoring en incident, problem, change en escalatie management.
Als je voor je loonbelasting belt wel...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik bel nu nar de Belastingdienst.... krijg ik dan zo LB aan de telefoonf?
Ah nee. Ik had een vriendelijke meneer die me inlichtte over mijn zorgtoeslag uitkeringquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je voor je loonbelasting belt wel...
komt helemaal goed joh!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:28 schreef B.ertha het volgende:
Ugh, ik ben zenuwachtig aan het worden voor straks. Wat een onzin
heb jij je ziektekostenverzekering dan in NLquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah nee. Ik had een vriendelijke meneer die me inlichtte over mijn zorgtoeslag uitkering
zie het probleem niet, of wist je niet dat je teveel kreeg?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
komt helemaal goed joh!![]()
Werkt LB niet op de afdeling toeslagen? Ik moet ruim 1000 euro teveel ontvangen toeslag terugbetalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |