SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
vast ook wel, ik vraag er alleen geen geld voor dus ik prefereer slet genoemd te worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:22 schreef Macrador het volgende: [..] En alle vrouwen zijn kuthoeren *met bier gooi*
Dat ben ik ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bewijs. En als je niet lelijk bent, ben je vast een onbetrouwbare leugenachtige teringhond.
Ik ben juist te betrouwbaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bewijs. En als je niet lelijk bent, ben je vast een onbetrouwbare leugenachtige teringhond.
Ow hoiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik hou wel van meer personen dan alleen die 2
met zaad krijg ik het vast wel weg, maar dat water glijd niet zo goed.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, tegenovergesteld zelfs
.
[..]
Ik ben juist te betrouwbaar.
Melk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met zaad krijg ik het vast wel weg, maar dat water glijd niet zo goed.
tijn?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik hou wel van meer personen dan alleen die 2
Ach ik link sletterigheid alleen aan makkelijkheid en niet perse aan hoeveelheid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast ook wel, ik vraag er alleen geen geld voor dus ik prefereer slet genoemd te worden.
Tsja weerspiegel alles maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ook die heb ik te vaak gehoord.
alsof ik melk in huis heb.. Die zooi drink ik nietquote:
quote:
Toch vind ik dat iedere man dat eens moet doen!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Doet me denken aan de typische vraag welke man heeft zijn eigen zaad al eens geproeft.
Niet zeuren maar gewoon slikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik dat iedere man dat eens moet doen!!
Of anders niet eisen dat de vrouw slikt!!
ik geloof er momenteel alleen niet meer zo inquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja weerspiegel alles maar, ik ben niet zo
.
Hoe groot zijn die dingen dan? Misschien moeten ze in je hol.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met zaad krijg ik het vast wel weg, maar dat water glijd niet zo goed.
als ik onder de pillen zit en een joint gerookt heb en dan nog zo'n opmerking kan verzinnen dan heb je gewoon geen goed voetbalteam.quote:
Dat mag jequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geloof er momenteel alleen niet meer zo in
OMG!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik onder de pillen zit en een joint gerookt heb en dan nog zo'n opmerking kan verzinnen dan heb je gewoon geen goed voetbalteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |