SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
vast ook wel, ik vraag er alleen geen geld voor dus ik prefereer slet genoemd te worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:22 schreef Macrador het volgende: [..] En alle vrouwen zijn kuthoeren *met bier gooi*
Dat ben ik ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bewijs. En als je niet lelijk bent, ben je vast een onbetrouwbare leugenachtige teringhond.
Ik ben juist te betrouwbaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bewijs. En als je niet lelijk bent, ben je vast een onbetrouwbare leugenachtige teringhond.
Ow hoiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik hou wel van meer personen dan alleen die 2
met zaad krijg ik het vast wel weg, maar dat water glijd niet zo goed.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, tegenovergesteld zelfs
.
[..]
Ik ben juist te betrouwbaar.
Melk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met zaad krijg ik het vast wel weg, maar dat water glijd niet zo goed.
tijn?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik hou wel van meer personen dan alleen die 2
Ach ik link sletterigheid alleen aan makkelijkheid en niet perse aan hoeveelheid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast ook wel, ik vraag er alleen geen geld voor dus ik prefereer slet genoemd te worden.
Tsja weerspiegel alles maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ook die heb ik te vaak gehoord.
alsof ik melk in huis heb.. Die zooi drink ik nietquote:
quote:
Toch vind ik dat iedere man dat eens moet doen!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Doet me denken aan de typische vraag welke man heeft zijn eigen zaad al eens geproeft.
Niet zeuren maar gewoon slikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik dat iedere man dat eens moet doen!!
Of anders niet eisen dat de vrouw slikt!!
ik geloof er momenteel alleen niet meer zo inquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja weerspiegel alles maar, ik ben niet zo
.
Hoe groot zijn die dingen dan? Misschien moeten ze in je hol.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met zaad krijg ik het vast wel weg, maar dat water glijd niet zo goed.
als ik onder de pillen zit en een joint gerookt heb en dan nog zo'n opmerking kan verzinnen dan heb je gewoon geen goed voetbalteam.quote:
Dat mag jequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geloof er momenteel alleen niet meer zo in
OMG!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik onder de pillen zit en een joint gerookt heb en dan nog zo'n opmerking kan verzinnen dan heb je gewoon geen goed voetbalteam.
Hey, laat feyenoord er even buiten jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik onder de pillen zit en een joint gerookt heb en dan nog zo'n opmerking kan verzinnen dan heb je gewoon geen goed voetbalteam.
Ja vind ik ook wel logisch dat je het toch eens doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik dat iedere man dat eens moet doen!!
Of anders niet eisen dat de vrouw slikt!!
ze zijn echt klein en normaal heb ik ook geen moeite met tabletjes doorslikken, maar mn slokdarm is denk ik een beetje verneukt na een week lang kotsen..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die dingen dan? Misschien moeten ze in je hol.
Buiten het linkerrijtje jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, laat feyenoord er even buiten ja
weet ik niet. Alleen als ze het beste van ons tweeen mee krijgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG!!
Wil je de moeder van mijn kinderen worden?![]()
![]()
weltrustenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat mag je. .
Zo denk ik ook over vrouwen.
Maar ik ga slapen![]()
.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, laat feyenoord er even buiten ja
Oow je zou boter kunnen proberen. Pil invetten en dan naar binnen laten glijden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze zijn echt klein en normaal heb ik ook geen moeite met tabletjes doorslikken, maar mn slokdarm is denk ik een beetje verneukt na een week lang kotsen..
Zelfs het slechtste van ons 2en is het beste!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet ik niet. Alleen als ze het beste van ons tweeen mee krijgen.
ik moet kotsen van boter, die zooi is echt viesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow je zou boter kunnen proberen. Pil invetten en dan naar binnen laten glijden.
Logisch want dan moet je mij weer naar de ArenA brengenquote:
Voor de kat doe ik het altijd in een stukje vleesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet kotsen van boter, die zooi is echt vies
ik wil Roy als babysitterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs het slechtste van ons 2en is het beste!!
En dan regelen we Roy zijn mama als vaste babysitter
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs het slechtste van ons 2en is het beste!!
En dan regelen we Roy zijn mama als vaste babysitter
die van mij mishandel ik net zo lang tot ze het niet meer uitspugenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de kat doe ik het altijd in een stukje vlees
Ik moet mijn benzinegeld dan al afgevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch want dan moet je mij weer naar de ArenA brengen
Jij ging je nest in, ga dan ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef DaMook het volgende:
KUT VOETBAL !!
Praat daar ergens anders over.
ik heb ook een schurft aan voetbal, maar als ik roy ergens mee kan pesten doe ik dat graag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef DaMook het volgende:
KUT VOETBAL !!
Praat daar ergens anders over.
Die weigert, zijn moeder niet, hij woont bij mama, win/win!!quote:
Onmogelijk!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Ik heb zondag al weer genoeg gehad
Ja, toen lag ik open dus stukje vlees !!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die van mij mishandel ik net zo lang tot ze het niet meer uitspugen
Jouw fout!! Jij maakt een dubbele weddenschapquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet mijn benzinegeld dan al afgeven
PSVquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ging je nest in, ga dan ook
nog zo'n partypooperquote:
Ik zit nog te appen met iemandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |