Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.
dagquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
Goed, jointje roken en slapen liefjens
Keep spreadin' the love jeweet <3 haten is verlaten
Mag ik dan minister van feest worden?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jawel
[..]
oeh
[..]
#flipsforpresident
kusjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
Goed, jointje roken en slapen liefjens
Keep spreadin' the love jeweet <3 haten is verlaten
Uiteraard. Paar fijne techno/house/hardstyle feestjes zijn altijd welkomquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mag ik dan minister van feest worden?
geen hardstyle hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard. Paar fijne techno/house/hardstyle feestjes zijn altijd welkom
Mja leeftijd hoeft niet, iedereen met wiet op heeft toch dezelfde snelheid denk ik zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
geen hardstyle hoor [ afbeelding ] . Is kinderdisco voor stonede 65+ ook goed?
echt niet, slowpokesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja leeftijd hoeft niet, iedereen met wiet op heeft toch dezelfde snelheid denk ik zo
flatsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Oh yeah ik heb voor het eerst de flat aangeboden gekregen waar ik graag wil wonenHeb er nu geen geld voor maar dat betekend in ieder geval dat ik bovenaan sta ergens en over een half jaartje ofzo de flat kan nemen. Woop Woop!
Ja maar het lijkt me zo leuk om van die bejaarden die kabouterdans te zien doen enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja leeftijd hoeft niet, iedereen met wiet op heeft toch dezelfde snelheid denk ik zo
Wil ik graag. Voel ik me een stuk veiliger.. Ben geen fan van alleen thuis zijn in een (groot) huisquote:
Damn das cheap. Ergens in randje friesland ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Oh yeah ik heb voor het eerst de flat aangeboden gekregen waar ik graag wil wonenHeb er nu geen geld voor maar dat betekend in ieder geval dat ik bovenaan sta ergens en over een half jaartje ofzo de flat kan nemen. Woop Woop!
3 slaapkamers, ruime balkon (6 meter breed), cv en dat voor nog geen 400 euro.
Nou nou, wacht maar tot een wijfie van 65+ zo een een binkie als jou poked. Dan zul je nog wel eens zien hoe slow ze poked.quote:
dus ga je in een anderstandswijk wonen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik graag. Voel ik me een stuk veiliger.. Ben geen fan van alleen thuis zijn in een (groot) huis
Mij stiekem eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me zo leuk om van die bejaarden die kabouterdans te zien doen enzo
Nee in een dorp buiten Emmen, een dorp die tegenwoordig bijna een betere winkelcentrum heeft dan Emmen zelf en bij de flat zitten 4 supermarkten op loopafstandquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Damn das cheap. Ergens in randje friesland ofzo?
2 dagen terug wou dr eentje mij poken, heb dr toen snel uitgelegd dat voorrang niet zo werkt..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou nou, wacht maar tot een wijfie van 65+ zo een een binkie als jou poked. Dan zul je nog wel eens zien hoe slow ze poked.
streng jijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij stiekem eigenlijk ook welVanaf nu is het dan ook verboden om onder de 65+ te smoken
Huh in Groningen? Ik merk niks hier in Drenthe..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sta je te schuilen voor de regen en sicke onweer, slaat het zo'n 30m. verder op in.
Weet je hoe K******!!! gruwelijk dat was ?! Maar ook best wel freaky.
Damn, mijn oren piepten door de knal
pff daar ga je al. Daar wil je toch niet dood gevonden worden? En als je enige eis is dat er een supermarkt in de buurt is is het wel erg met je gesteld hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee in een dorp buiten Emmen, een dorp die tegenwoordig bijna een betere winkelcentrum heeft dan Emmen zelf en bij de flat zitten 4 supermarkten op loopafstandPlus, Jumbo, Lidl en Aldi. Waarvan de Plus het verste is met zijn 200 meter
Ja, jouw kant van Drenthe kreeg ook niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh in Groningen? Ik merk niks hier in Drenthe..
Oh nee hoor haha. Vind het sowieso een fijne buurt om te wonen.. Wou er in eerste instantie omdat het dichtbij mijn pa was maar het is gewoon sowieso fijn daar. Alles in de buurt, goedkoop wonen en mooi wonenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff daar ga je al. Daar wil je toch niet dood gevonden worden? En als je enige eis is dat er een supermarkt in de buurt is is het wel erg met je gesteld hoor
BOHquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sta je te schuilen voor de regen en sicke onweer, slaat het zo'n 30m. verder op in.
Weet je hoe K******!!! gruwelijk dat was ?! Maar ook best wel freaky.
Damn, mijn oren piepten door de knal
Ja echt sick manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
BOH
vroegah... keek ik op 2e etage uit mijn raam de onweer en slaat het 3 meter boven mij op het dak in
funky colors
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
2 dagen terug wou dr eentje mij poken, heb dr toen snel uitgelegd dat voorrang niet zo werkt..
dan kunnen we allemaal lachen om stonede oudjesquote:
Over een ideaal pensioen gesprokenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]Gelijk heb je. Voor je het weet hebben we overlast van hangoma's
[..]
dan kunnen we allemaal lachen om stonede oudjes
En dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze yung stunna dan.
Stel je even voor dat ik op deze foto net zo oud was als dat Dalando nu is
Is dat niet die tumor van Loon ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze yung stunna dan.
Stel je even voor dat ik op deze foto net zo oud was als dat Dalando nu is
:") ___!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]________________________________________________________________~
Preciesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Over een ideaal pensioen gesprokengewoon de hele dag stoned een beetje niksen
dat heb je in het winkelcentrum hier, is overdekt met muziek en bankje en fontijn, en dan staan er zon 15 van die ouderenscooterdingen omheen, beetje de mensen af te schrikkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]Gelijk heb je. Voor je het weet hebben we overlast van hangoma's
[..]
dan kunnen we allemaal lachen om stonede oudjes
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat heb je in het winkelcentrum hier, is overdekt met muziek en bankje en fontijn, en dan staan er zon 15 van die ouderenscooterdingen omheen, beetje de mensen af te schrikken
Maar je zou dan gewoon cannabisgebruik onder bejaarden kunnen subsidiëren, dan houden ze meer geld over voor etenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PreciesAlleen met al die vreetbuien is het wel een dure business
Vreselijk zijn die dingen. Ik zat vandaar serieus 20min achter zo'n wagentje te rijden wat niet harden mocht/ging dan 30km/u op een 80 kilometerwegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat heb je in het winkelcentrum hier, is overdekt met muziek en bankje en fontijn, en dan staan er zon 15 van die ouderenscooterdingen omheen, beetje de mensen af te schrikken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:17 schreef Snowbells het volgende:
Niveau op flockdraw
'seks'
'wie wilt seks'
ooh ff checken. Heb wel zin in seksquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:17 schreef Snowbells het volgende:
Niveau op flockdraw
'seks'
'wie wilt seks'
iedereen, immerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:17 schreef Snowbells het volgende:
Niveau op flockdraw
'seks'
'wie wilt seks'
Omgevingsdoof ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik hoor geen onweer door ventilator
In je dromenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
200 naar mij. Echte gigalo dit dat.
quote:
Haha ja naja noord-oosten. Gibson woont in het noordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ga buiten neuken, frissen lucht en verkoelende regen
ownee jij zat helemala int noorden he?
gedraaid van kort rijstevloeiquote:
Ik ben geilquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent vandaag nog hatelijker dan normaal, zit er iets dwars?
Xdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee super luide ventilatorHoor het wel in de verte
Ik heb al goeie seks (bijna) elke dagquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou je het een keer met mij willen doen ?
Ik zag het even niet, sorry schatjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ama negeert mijn request. Wil jij misschien ?
Je verwacht goede seks van mijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al goeie seks (bijna) elke dag
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je verwacht goede seks van mijKijk jou mag ik
Watquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
even een stel balletjes door je kut heenraggen
Nee 30+ cm lijkt mij pijnlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ama negeert mijn request. Wil jij misschien ?
Ik heb heul geen 30 cmquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee 30+ cm lijkt mij pijnlijk
Dan zeker een micropenisquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen 30 cmBen niet zo'n FOK!ker.
Aha. Lijkt mij niet heel opwindendquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
van die balletjes die je ook in je anus kont stoppen en er uit laat floepen, met een draadje
alles moet je een keer geprobeerd hebben togquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Aha. Lijkt mij niet heel opwindend
Als daar ook alle seks speeltjes onder vallen ben je lang bezigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alles moet je een keer geprobeerd hebben tog
Waarom zoek je dan seks op FOK!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Bij 1 aanraking ben je al verslaafd aan me
beadsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
van die balletjes die je ook in je anus kont stoppen en er uit laat floepen, met een draadje
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
P.s. we gaan hier de volle laag krijgen
waarom zou jequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gedraaid van kort rijstevloeiis zo chill, doe je de normale hoeveelheid in word je dubbel stoned
ik ken zo'n filmpje waar zo'n gast allemaal shit in de kut van zijn vriendinstopt, een kleine vibrator, een negerdildo, zo'n vibrator met zo'n bol eraan, en zij wordt helemaal gestoord en gaat vet hard kreunenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als daar ook alle seks speeltjes onder vallen ben je lang bezig
Omdat ik er 1 binnenshuis wil, 1 buiten en 1 op internet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan seks op FOK!
wat moet je nou met liefde als je ook seks kunt hebben...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja ik wil niet alleen seks, ook een soort van klik en/of verliefdheid
Daar valt ook aan te werken toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja ik wil niet alleen seks, ook een soort van klik en/of verliefdheid
skere tyde gquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb niet genoeg shag voor een grote
Oke en nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ken zo'n filmpje waar zo'n gast allemaal shit in de kut van zijn vriendinstopt, een kleine vibrator, een negerdildo, zo'n vibrator met zo'n bol eraan, en zij wordt helemaal gestoord en gaat vet hard kreunen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat ik er 1 binnenshuis wil, 1 buiten en 1 op internet.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Ah heb het scherm open gedraaid en het gordijn open gedaan. Ook flitsen hier in EmmenMaar geen gedonder..
hij staat in mijn favorieten ik ben er al meerdere malen op klaargekomenquote:
Of beidequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat moet je nou met liefde als je ook seks kunt hebben...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat ik er 1 binnenshuis wil, 1 buiten en 1 op internet.
Good for youquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij staat in mijn favorieten ik ben er al meerdere malen op klaargekomen
Thanks but no thanks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel eerlijk toch ? Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
ik snap juist nooit waarom mensen 2 weken gaan, trek er 3/4 af voor vervoer, hotel zoeken, vliegtuig en je hebt amper een week om een ander land te zienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Doe ik ookLaatst een leuke jongen ontmoet maar die gaat nu een maand (!) op vakantie
waarom zou jequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik vermoed dat uitslapen er niet in zit.. Raam dicht doen is echt geen optie met dit weer
Tuuuuuuuurlijk !quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Gibson jij kent Gouden Pijl wel toch?
Omdat ik al de hele week vroeg op sta of naja kort slapen..quote:
Hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tuuuuuuuurlijk !Zoep'm as 'n malle daar
Pissen tegen de Hema, schijten in de fontein
en doorzuipen 20m verder op.
Kattenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:44 schreef Life2.0 het volgende:
er ruikt iets muf dus ik verwacht morgen een dode vogels onder bank te vinden ofzo
Edit:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Nu al veel lawaai op straatMweh.. Waarom? Waarom? Klote wielrenners.
4 dagen watquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik snap juist nooit waarom mensen 2 weken gaan, trek er 3/4 af voor vervoer, hotel zoeken, vliegtuig en je hebt amper een week om een ander land te zien
Is wel grappig maar ik ga niet zo vroeg opstaan om de reactie te bekijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Edit:
Morgen Vannacht punaises strooien
Lang leve oordoppen+ventilatorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik vermoed dat uitslapen er niet in zit.. Raam dicht doen is echt geen optie met dit weer
Hoeft ook niet, die hoor je wel xdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is wel grappig maar ik ga niet zo vroeg opstaan om de reactie te bekijken
Ook geen zin in. Ik kijk nu al op tegen morgenvroeg.. Heb ook geen idee hoe laat die bullshit begint. Als ik Emmen in wil moet ik ook nog eens voor zo'n klote sluis wachtten tot ik er langs mag.. Vies druk op die puntenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, die hoor je wel xd
want?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga uitkijken met wat ik me ga wensen
Jezus fucking Christus
Ik heb nu tussen 22:00 en nu 3 blikseminslagen binnen een straal van 30 tot 75 m bij me vandaan gehadquote:
Retorische vraag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:08 schreef RockNijntje het volgende:
Zal ik toch nog een wierie opsteken?
o shitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb nu tussen 22:00 en nu 3 blikseminslagen binnen een straal van 30 tot 75 m bij me vandaan gehad
Maar ouders thuis. En geen drinken. Hmm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Retorische vraag.
Steek op !
stuur je ouders naar buiten om drinken te halenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ouders thuis. En geen drinken. Hmm.
Ik twijfel weer.
Zou ideaal zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stuur je ouders naar buiten om drinken te halen
Zo zie je maar weer, wees voorzichtig met wat je wenstquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En ik zat nog zo te lullen, ik hoop op een helse onweersbui vol terreur enzo.
Idd. Best eng als het zo dichtbij inslaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, wees voorzichtig met wat je wenst
yolandiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Komt uit de clip Baby's On Fire van Die Antwoord
Gelukkig heb ik illegaal vuurwerk en inslaande bliksem nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Idd. Best eng als het zo dichtbij inslaatShit, daar is een knal van illegaal vuurwerk niks bij
Maar op zich ook wel weer vet
Wat een graf gifjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Komt uit de clip Baby's On Fire van Die Antwoord
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik illegaal vuurwerk en inslaande bliksem nog niet meegemaaktEn wel typisch iets voor een man zoals jij dat het ook wel weer vet is
toen 12 mannen zichzelf ophingen, ging er 1 omhoog.quote:
Oh ik wel. Ik heb daar wel zin in hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]ik moet er niet aan denken.
Ik wil browniesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel. Ik heb daar wel zin in haha
Die zijn zoooooooooooooooo lekkerquote:
Laatst gekocht, handje vol van gegeten en nu ligt die zak weg te rotten in de kast. Nee niks voor mijquote:
quote:
WATquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst gekocht, handje vol van gegeten en nu ligt die zak weg te rotten in de kast. Nee niks voor mij
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst gekocht, handje vol van gegeten en nu ligt die zak weg te rotten in de kast. Nee niks voor mij
quote:
Boeiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:47 schreef Moira. het volgende:
ff uitloggen en inloggen op eigen account.
Kom niet op TCBen nakend enzo.
Mag ik je fixen, Moira.?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:47 schreef Moira. het volgende:
ff uitloggen en inloggen op eigen account.
Kom niet op TCBen nakend enzo.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Seksuele taal tegen mannen uitkramen_!
Oepsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heyquote:
Oh.. uh.. toestemming?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
en je eigen lul om je nek geknooptquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mag een poging wagen![]()
Ik garandeer geen succes.
Dank, dankquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wacht, op mij of op jou?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of je gaat slapen, of je komt TCquote:
Hihi wat een leuk synoniem voor escortservicequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:52 schreef Onorgineel het volgende:
Klinkt als een bezorgservice
De Mobiele Moira
Hoe duur?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hihi wat een leuk synoniem voor escortservice
Voor jou, een vriendenprijsje.quote:
Wat een enorme baasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:58 schreef Monopoly het volgende:
Ooit was ik maar een sul
Een simpele knul
Van het leven had ik geen kaas gegeten
Echter liet ik wel enorm veel scheten
Een oplossing moest ik vinden
Alvorens mijn darmen mij zouden verslinden
De dokter - die man is een held - sprak tot mij
Opdat gij bier zult drinken en wiet erbij
Mijn leven was ineens zoveel meer
Cannabis en alcohol, keer op keer
Nu is mijn leven helemaal compleet
Met Moira. werk ik mij regelmatig in het zweet
Conclusie mijn vrienden, jong en oud
Rook veel wiet, dat is pure eenvoud
Van sul naar opperbaas in een paar trekjes
En daarbij komen nog eens vreemde gesprekjes
Jawel, het leven is nu één groot feest
Laat ons drinken, voor onze tijd is geweest
Geschreven door Monopoly.
Een ode aan cannabis sativa en gerstenat.
Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor jou, een vriendenprijsje.
2 oude stuivers en een zak vol palingworst.
En een kameel voor Mono.
Fucking baas ben je ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:58 schreef Monopoly het volgende:
Ooit was ik maar een sul
Een simpele knul
Van het leven had ik geen kaas gegeten
Echter liet ik wel enorm veel scheten
Een oplossing moest ik vinden
Alvorens mijn darmen mij zouden verslinden
De dokter - die man is een held - sprak tot mij
Opdat gij bier zult drinken en wiet erbij
Mijn leven was ineens zoveel meer
Cannabis en alcohol, keer op keer
Nu is mijn leven helemaal compleet
Met Moira. werk ik mij regelmatig in het zweet
Conclusie mijn vrienden, jong en oud
Rook veel wiet, dat is pure eenvoud
Van sul naar opperbaas in een paar trekjes
En daarbij komen nog eens vreemde gesprekjes
Jawel, het leven is nu één groot feest
Laat ons drinken, voor onze tijd is geweest
Geschreven door Monopoly.
Een ode aan cannabis sativa en gerstenat.
Zeg, een beetje waardering is gewenst, anders zorg je zelf maar voor je tabakquote:
quote:
eet geen kaas?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
Stiekem is hij nog steeds een sul, eet geen kaas, en laat veel scheten
You were saying?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg, een beetje waardering is gewenst, anders zorg je zelf maar voor je tabak
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga slapen, groetjes aan alle wakkere stoners en een telekenetische fijne dromen naar alle slapende stoners.
O.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Of je gaat slapen, of je komt TC
Trustequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga slapen, groetjes aan alle wakkere stoners en een telekenetische fijne dromen naar alle slapende stoners.
Heb je m'n rijm in de tc jegens jou gezien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik
Cheddar is wel oké en een pizza met kaas ook wel, maar that's it
Iets met kerst ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb je m'n rijm in de tc jegens jou gezien?
Hij eet inmiddels al (gesmolten) cheddar, en heeft zelfs een stukje oude kaas geprobeerd, maar dat vond ie smerigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:05 schreef Onorgineel het volgende:
Dat moet je echt ff zien te veranderen Moira want dit kan echt niet
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets met kerst ja.
We kunnen wel een epc rijm/diss topic fight beginnen.
Users bepalen het thema en we gaan los
Geef die boi wat boerenkaas, of brie, of camembert, of zo'n goor blauwkaasjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij eet inmiddels al (gesmolten) cheddar, en heeft zelfs een stukje oude kaas geprobeerd, maar dat vond ie smerig
Oude kaas
Sterkte, trustenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:10 schreef Moira. het volgende:
Ik peert 'm weer liefjons.
4 uur slaap
Liefde
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geef die boi wat boerenkaas, of brie, of camembert, of zo'n goor blauwkaasje
Die boerenkaas wou hij niet eens proberenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geef die boi wat boerenkaas, of brie, of camembert, of zo'n goor blauwkaasje
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
Stiekem is hij nog steeds een sul, eet geen kaas, en laat veel scheten
Soms.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heuj, je bent weer jezelf!
Haasten voor werk enzeuw, tot latahgr gr Moira
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 06:04 schreef Murdera het volgende:
Wjow 30 euro voor gr pep:') toch gejaald jwz vwgolla go
Watquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 06:04 schreef Murdera het volgende:
Wjow 30 euro voor gr pep:') toch gejaald jwz vwgolla go