Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.
dagquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
Goed, jointje roken en slapen liefjens
Keep spreadin' the love jeweet <3 haten is verlaten
Mag ik dan minister van feest worden?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jawel
[..]
oeh
[..]
#flipsforpresident
kusjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
Goed, jointje roken en slapen liefjens
Keep spreadin' the love jeweet <3 haten is verlaten
Uiteraard. Paar fijne techno/house/hardstyle feestjes zijn altijd welkomquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mag ik dan minister van feest worden?
geen hardstyle hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard. Paar fijne techno/house/hardstyle feestjes zijn altijd welkom
Mja leeftijd hoeft niet, iedereen met wiet op heeft toch dezelfde snelheid denk ik zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
geen hardstyle hoor [ afbeelding ] . Is kinderdisco voor stonede 65+ ook goed?
echt niet, slowpokesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja leeftijd hoeft niet, iedereen met wiet op heeft toch dezelfde snelheid denk ik zo
flatsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Oh yeah ik heb voor het eerst de flat aangeboden gekregen waar ik graag wil wonenHeb er nu geen geld voor maar dat betekend in ieder geval dat ik bovenaan sta ergens en over een half jaartje ofzo de flat kan nemen. Woop Woop!
Ja maar het lijkt me zo leuk om van die bejaarden die kabouterdans te zien doen enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja leeftijd hoeft niet, iedereen met wiet op heeft toch dezelfde snelheid denk ik zo
Wil ik graag. Voel ik me een stuk veiliger.. Ben geen fan van alleen thuis zijn in een (groot) huisquote:
Damn das cheap. Ergens in randje friesland ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Oh yeah ik heb voor het eerst de flat aangeboden gekregen waar ik graag wil wonenHeb er nu geen geld voor maar dat betekend in ieder geval dat ik bovenaan sta ergens en over een half jaartje ofzo de flat kan nemen. Woop Woop!
3 slaapkamers, ruime balkon (6 meter breed), cv en dat voor nog geen 400 euro.
Nou nou, wacht maar tot een wijfie van 65+ zo een een binkie als jou poked. Dan zul je nog wel eens zien hoe slow ze poked.quote:
dus ga je in een anderstandswijk wonen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik graag. Voel ik me een stuk veiliger.. Ben geen fan van alleen thuis zijn in een (groot) huis
Mij stiekem eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me zo leuk om van die bejaarden die kabouterdans te zien doen enzo
Nee in een dorp buiten Emmen, een dorp die tegenwoordig bijna een betere winkelcentrum heeft dan Emmen zelf en bij de flat zitten 4 supermarkten op loopafstandquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Damn das cheap. Ergens in randje friesland ofzo?
2 dagen terug wou dr eentje mij poken, heb dr toen snel uitgelegd dat voorrang niet zo werkt..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou nou, wacht maar tot een wijfie van 65+ zo een een binkie als jou poked. Dan zul je nog wel eens zien hoe slow ze poked.
streng jijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij stiekem eigenlijk ook welVanaf nu is het dan ook verboden om onder de 65+ te smoken
Huh in Groningen? Ik merk niks hier in Drenthe..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sta je te schuilen voor de regen en sicke onweer, slaat het zo'n 30m. verder op in.
Weet je hoe K******!!! gruwelijk dat was ?! Maar ook best wel freaky.
Damn, mijn oren piepten door de knal
pff daar ga je al. Daar wil je toch niet dood gevonden worden? En als je enige eis is dat er een supermarkt in de buurt is is het wel erg met je gesteld hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee in een dorp buiten Emmen, een dorp die tegenwoordig bijna een betere winkelcentrum heeft dan Emmen zelf en bij de flat zitten 4 supermarkten op loopafstandPlus, Jumbo, Lidl en Aldi. Waarvan de Plus het verste is met zijn 200 meter
Ja, jouw kant van Drenthe kreeg ook niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh in Groningen? Ik merk niks hier in Drenthe..
Oh nee hoor haha. Vind het sowieso een fijne buurt om te wonen.. Wou er in eerste instantie omdat het dichtbij mijn pa was maar het is gewoon sowieso fijn daar. Alles in de buurt, goedkoop wonen en mooi wonenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff daar ga je al. Daar wil je toch niet dood gevonden worden? En als je enige eis is dat er een supermarkt in de buurt is is het wel erg met je gesteld hoor
BOHquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sta je te schuilen voor de regen en sicke onweer, slaat het zo'n 30m. verder op in.
Weet je hoe K******!!! gruwelijk dat was ?! Maar ook best wel freaky.
Damn, mijn oren piepten door de knal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |