Wou net een reactie typen en toen deed jij een lapo.quote:
Er wordt beweerd van welquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Benieuwd naar de HTC One die gaat concurreren met de Note. Mocht het een stylus hebben dan haal ik het zeker.
Ik had iig een betere TT in gedachtenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef Slenger het volgende:
[..]
Wou net een reactie typen en toen deed jij een lapo.
Dat hoort niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef richolio het volgende:
Komt er een update? Gaat daar van misschien mijn accu minder snel van opIk ging werken met 98% en 2,5 uur later ofzo was ie op 48%. En hij stond op standby
Jup, dat hoort inderdaad niet en ik weet ook nog steeds niet hoe het komt. Mijn One gaat uberhaupt sneller leeg dan voorheen, wat klote is want een nieuwe batterij kan er ook niet inquote:
Even een retourtje naar HTC dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Jup, dat hoort inderdaad niet en ik weet ook nog steeds niet hoe het komt. Mijn One gaat uberhaupt sneller leeg dan voorheen, wat klote is want een nieuwe batterij kan er ook niet in
Denk het, ik weet alleen niet of ze er wat aan doen. Er zit een heel klein deukje aan de bovenkant van mijn toestel (dom laten vallen) en ik had wel eens gehoord dat die telefoonbedrijven ze meteen retourneren als ze zien dat er 'valschade is'. Dan is het dus ook jouw schuld blijkbaar. Ook al weet ik dondersgoed dat het niet hierdoor komtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Even een retourtje naar HTC dus.
Ohja dat kan nogquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg dat je batterij al kut deed voordat je hem liet vallen.
Kan ook gewoon door een app komen. Kijk met een app als wakelock detector of een app je telefoon steeds wakker maakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Jup, dat hoort inderdaad niet en ik weet ook nog steeds niet hoe het komt. Mijn One gaat uberhaupt sneller leeg dan voorheen, wat klote is want een nieuwe batterij kan er ook niet in
Heb je al gekeken waar hij aan leeg gaat? En is het ook met battery saver aan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef richolio het volgende:
Komt er een update? Gaat daar van misschien mijn accu minder snel van opIk ging werken met 98% en 2,5 uur later ofzo was ie op 48%. En hij stond op standby
Dit is mijn gebruikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je al gekeken waar hij aan leeg gaat? En is het ook met battery saver aan?
Niet heel veel ofzo.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop