Jij gaat gewoon naar de politie en zegt dat een mocro je camera gesloopt heeft, dan mag hij op de proppen komen met dat zijn gf jou een bj gaf, dat is verdomme pas gênantquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het alsnog redelijk chanant is om met zo'n melding op het politiebureau te verschijnen en ik waarschijnlijk het antoowrd krijg dat het mijn eigen schuld is. Verloren zaak.
You wish, pauper.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:14 schreef hoink581 het volgende:
En onze knobgobbeler is ertussenuit geknepen.
Kom jij hier de Sherlock uit hangen ja? Je was er niet eens bij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 06:21 schreef Woods het volgende:
We zitten allemaal in t complot en ze gaan maar door, verhaal klopt van geen kant
Wie was er wel bij? Een en al bs dit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kom jij hier de Sherlock uit hangen ja? Je was er niet eens bij.
Whaha, dat is een dure bj zonder happy end.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet meer dan terecht dat ik klaag dat ik aap mijn camera heeft gemold. Die achterlijke klapjosti had ook gewoon de SD kaart af kunnen pakken in plaats van 2000+ te verneuken.
En omdat je zelf niet opportunistisch genoeg bent om zoiets te bedenken, ga je mij uitmaken voor een mietje? Serious internet whiteknight hier.
Iemand een pauper noemen terwijl je een vriend hebt en dan na een of ander kut verhaal iemand anders gaan pijpen...quote:
Fuck dan liggen die foto's gewoon voor het oprapen dusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:28 schreef teddybeer94 het volgende:
Heeft TS zijn geheugenkaart nog uit de camera gehaald of net als de camera voor dood achtergelaten?
Ik denk ondertussen niet meer. Maar TS is wel behoorlijk dom dat hij die heeft achtergelaten mocht dat zo zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Fuck dan liggen die foto's gewoon voor het oprapen dus
Meneer rende met zijn staart tussen zijn benen weg. De camera zwerft ergens rond.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:00 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
Ik denk ondertussen niet meer. Maar TS is wel behoorlijk dom dat hij die heeft achtergelaten mocht dat zo zijn.
Wat is in godsnaam je probleem, internetridder?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Meneer rende met zijn staart tussen zijn benen weg. De camera zwerft ergens rond.
Real life ridder, laat je je camera kapot maken bangerik hahahahquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam je probleem, internetridder?
Open relatie jwzquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:26 schreef Zwoerdje het volgende:
Waarom Hoink hypocriet is:
In een eerder topic poste hij dat hij zelf een vriendin heeft.
Yo hij heeft een vriendin??quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:26 schreef Zwoerdje het volgende:
Speciaal een nieuw account aanmaken om dit topic nieuw leven in te blazenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:26 schreef Zwoerdje het volgende:
Haha Ik ben Hoink niet hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:28 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Speciaal een nieuw account aanmaken om dit topic nieuw leven in te blazen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |