Wat is zijn schuld? Dat die bitch zo dom is om erin te trappen? En Achmed was zonder ze 40rovers toch? Dan stelt t niet veel voor joh!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:18 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Voor iets dat totaal zijn eigen schuld is?
Hij moet al blij zijn dat de Marokkaan niet mocro-style op hem uitoefende.
Jammer dat hier de geloofwaardigheid al verdween. Verder wel props voor TS, redelijk ok geschreven alleen ging je bijquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef Aberkullie het volgende:
Are you fucking kidding me? Jij bent 'Edwin' uit Eindhoven?
iets te furr met je fantasie.quote:"behendig haal ik mijn Fok! schwanz uit mijn boxer en hang hem over de rand."
Het was laat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jammer dat hier de geloofwaardigheid al verdween. Verder wel props voor TS, redelijk ok geschreven alleen ging je bij
[..]
iets te furr met je fantasie.
Onzin verkopen aan een meisje en niet nadenken over de gevolgen er van. Zelfs na dat er nog nadrukkelijk gezegd is dat zij een vriend heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:22 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Wat is zijn schuld? Dat die bitch zo dom is om erin te trappen? En Achmed was zonder ze 40rovers toch? Dan stelt t niet veel voor joh!
Bij Harry Potter wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef Onorgineel het volgende:
Al dat nep topic gezeik, roepen jullie ook constant 'NEP NEP DIT IS GESPEELD' als je een film aan t kijken bent?
Fucking whiteknight.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Onzin verkopen aan een meisje en niet nadenken over de gevolgen er van. Zelfs na dat er nog nadrukkelijk gezegd is dat zij een vriend heeft.
Wees dan nu ook een vent en ga hier niet zitten janken om een kapotte camera.
Is je vriendin wel eens van je weggelopen omdat je me zo aanvalt? Het is toch haar verantwoordelijkheid dat ze er op in gaat, niet de mijne, of wel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:06 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Niet eens je eigen fout willen toegeven en accepteren. Wat een zielig mannetje ben jij zeg
Precies, gewoon in der kont neuken die handel..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is je vriendin wel eens van je weggelopen omdat je me zo aanvalt? Het is toch haar verantwoordelijkheid dat ze er op in gaat, niet de mijne, of wel?
Thanks, die gast is echt gestoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:06 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Niet eens je eigen fout willen toegeven en accepteren. Wat een zielig mannetje ben jij zeg
Dat ook jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
voor zover ik begrepen heb van fok zou een echte mocro hem neergestoken hebben
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Thanks, die gast is echt gestoord.
Ik val jou zo aan omdat ik je een triest persoon vind.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is je vriendin wel eens van je weggelopen omdat je me zo aanvalt? Het is toch haar verantwoordelijkheid dat ze er op in gaat, niet de mijne, of wel?
Het is niet meer dan terecht dat ik klaag dat ik aap mijn camera heeft gemold. Die achterlijke klapjosti had ook gewoon de SD kaart af kunnen pakken in plaats van 2000+ te verneuken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Ik val jou zo aan omdat ik je een triest persoon vind.
Via leugens en op een triest manier van doen en laten verkreeg jij seksuele handelingen van een meisje, word je op heterdaad betrapt, loop je de mocro te beschuldigen en ben je tegelijkertijd zielig aan het doen omdat hij jou camera kapot heeft gemaakt. Met je staart tussen je benen naar huis gaan om vervolgens te pronken met je verhaal op FOK en de schuld van je af te schuiven. Jij bent geen man. Jij bent een zielig mietje zonder eer en trots.
Ik wil hier niet mee zeggen dat de schuld alleen bij jou ligt. Zij deed immers net zo goed mee. Maar het feit dat jij het idee kreeg en uitoefende zegt al genoeg over jouw persoonlijkheid.![]()
RTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]Ga je hem nu oraal verwennen omdat hij je verdedigt op het internet?
Stop jij de leuter van een vreemde in je mond voor 2 tickets terwijl je een vriend hebt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Thanks, die gast is echt gestoord.
Omdat het alsnog redelijk chanant is om met zo'n melding op het politiebureau te verschijnen en ik waarschijnlijk het antoowrd krijg dat het mijn eigen schuld is. Verloren zaak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:50 schreef ZoDiep het volgende:
Goed leesvoer, of het echt is...
Maar hoink jongen, als iemand jouw camera sloopt terwijl jij niks illegaals aan het doen bent, waarom doe je dan geen aangifte?
Dude even serieus, is dit echt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet meer dan terecht dat ik klaag dat ik aap mijn camera heeft gemold. Die achterlijke klapjosti had ook gewoon de SD kaart af kunnen pakken in plaats van 2000+ te verneuken.
En omdat je zelf niet opportunistisch genoeg bent om zoiets te bedenken, ga je mij uitmaken voor een mietje? Serious internet whiteknight hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |