SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Nee. jij hebt nog niet betaald.quote:
Oh?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarvoor? Miting diyosan heb ik dat allang gedaan.
Lol, biliyodum dat jij zo reageren, maar zo snel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh?
Je zou contact met me opnemen wanneer het weer rustig was (je was druk bezig met verhuizen).
Hoe heb je betaald? En vooral: aan wie?
Stuur je loon maar door naar mij, Ik spaar wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lol, biliyodum dat jij zo reageren, maar zo snel?
Valla ne yalan soyleyim, 2-3 hafta once heb ik nieuwe tv meubel, eettafel, stoelen, dressoir en salontafel gekocht. Ik moet weer beetje sparen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Valla ne yalan soyleyim, 2-3 hafta once heb ik nieuwe tv meubel, eettafel, stoelen, dressoir en salontafel gekocht. Ik moet weer beetje sparen.
Met zoveel geld kan jij niet omgaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Stuur je loon maar door naar mij, Ik spaar wel.
Dat was cadeau voor mijn broertje, o mecburi masraf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Sey vergeet die wacom ding niet, dat heb je ook nog gekocht.
Het kan je anusje doen kriebelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:49 schreef Triggershot het volgende:
Om wat voor een bedrag gaat het dan?
Kan ik vooralsnog niet over mee praten, sorry.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Het kan je anusje doen kriebelen
Na het eten even gespiekt in mijn MyAT. Dit topic stond bovenaan. Geheel toeval dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De meeting was eind december 2012. We zijn inmiddels 8 maanden verder, er is altijd wel wat. (Ik heb je meerdere malen hierover aangesproken.)quote:Valla ne yalan soyleyim, 2-3 hafta once heb ik nieuwe tv meubel, eettafel, stoelen, dressoir en salontafel gekocht. Ik moet weer beetje sparen.
Hoeveel is het? Damlaya damlaya belki gol olur.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:56 schreef zarGon het volgende:
En to be honest: het kan me niet schelen of je het geld aan iets 'nuttigs' kan besteden, daar moest je aan denken toen je die woorden uitsprak (en erachter bleef toen je erop gewezen werd).
Je werkt, je hebt inkomsten. En je kan het betalen (dat is wel te merken aan de uitgaven die je hebt gemaakt in de afgelopen maanden (verhuizen en vakantie en zo)).
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:49 schreef Triggershot het volgende:
Om wat voor een bedrag gaat het dan?
¤230,25.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoeveel is het? Damlaya damlaya belki gol olur.
Uitgaven van mij zijn echt niet bijzonder ofzo, hepsi mecburi, ik heb toch een dak boven me hoofd nodig.
Gewoon handje contantje. Dat was de afspraak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kan ik je ook fitre geven, of telt dat niet?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kan ik je ook fitre geven, of telt dat niet?
Kijk eens in ramadan topic als je wilt. En moet ik ook namens mijn zoon geven, of hoeft dat niet.quote:
Je zoon is niet belast, en ja kan nog steeds.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kijk eens in ramadan topic als je wilt. En moet ik ook namens mijn zoon geven, of hoeft dat niet.
Tot wanneer, donderdag?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zoon is niet belast, en ja kan nog steeds.
Religieus gezien zodra je het kan missen, als je het middels de moskee geeft, als je zeker wilt weten dat het goed aankomt en op de daar voor bedoelde bestemming, even na gaan tot wanneer het bij hen kan.quote:
Ik vlieg morgen naar Turkije, kan niet meer langs de moskee. Turkiyede versem olur herhalde? Weet alleen niet waar dat moet in Turkije.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Religieus gezien zodra je het kan missen, als je het middels de moskee geeft, als je zeker wilt weten dat het goed aankomt en op de daar voor bedoelde bestemming, even na gaan tot wanneer het bij hen kan.
Acht maanden na dato en nog bezig om de missie waarmee je bent belast tot een juiste einde te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lokale moskee?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vlieg morgen naar Turkije, kan niet meer langs de moskee. Turkiyede versem olur herhalde? Weet alleen niet waar dat moet in Turkije.
lolquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe tapijten kopen en een nieuw bankstel, ama ik ga sparen!
Is dat zo? De lokale moskeeën zijn alleen om te bidden toch, regelen ze ook dit soort dingen?quote:
Ieder lokale moskee heeft een vaste kliek, als het niet de een is, vast wel de ander.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat zo? De lokale moskeeën zijn alleen om te bidden toch, regelen ze ook dit soort dingen?
Even denken.. Is toch veel geld.. Az beklequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol
Nou, laat ik maar meteen nieuwe afspraken maken. Hoelang wil je sparen? En wanneer kan de overdracht dus plaatsvinden?
Mag je het ook aan een arme familie geven, na de bayram?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ieder lokale moskee heeft een vaste kliek, als het niet de een is, vast wel de ander.
Homo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
We wachten al 8 maanden lang schatje.
Het is jouw geld, jij beslist waar het heen gaat, het idee is dat je het aan iemand geeft die het nodig heeft, verder zijn er geen regels aan wie wel / wie niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mag je het ook aan een arme familie geven, na de bayram?
Een vaste kliek, zoals de imam of de yonetici. Hun zakken namelijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ieder lokale moskee heeft een vaste kliek, als het niet de een is, vast wel de ander.
Ik dacht dat het tijdens de ramadan maand moest gebeuren? Niet eerder, niet later. Zit ik fout?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is jouw geld, jij beslist waar het heen gaat, het idee is dat je het aan iemand geeft die het nodig heeft, verder zijn er geen regels aan wie wel / wie niet.
Wil je nog bewijs van het bedrag (bon of iets dergelijks) of is het zo goed?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Homo.
Ik ben nog aan het denken en rekenen.
Ja, maar die viezeriken ontkom je nooit 100% denk ik. Kijk maar naar die Turkse organisatie die jaren terug nog in het nieuws kwam, maar door iedereen vertrouwd werd? Deniz feneri.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Een vaste kliek, zoals de imam of de yonetici. Hun zakken namelijk
IetsFeneri ofzo tochquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar die viezeriken ontkom je nooit 100% denk ik. Kijk maar naar die Turkse organisatie die jaren terug nog in het nieuws kwam, maar door iedereen vertrouwd werd? Deniz feneri.
Klopt, daarom die mensen niet vertrouwen en gewoon aan arme gezinnen geven die je kent. Anders desnoods ergens een paar keer iftar organiseren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar die viezeriken ontkom je nooit 100% denk ik. Kijk maar naar die Turkse organisatie die jaren terug nog in het nieuws kwam, maar door iedereen vertrouwd werd? Deniz feneri.
Zo is het goed. Wel lief dat je de bon bewaard.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je nog bewijs van het bedrag (bon of iets dergelijks) of is het zo goed?
Bestaan uitzonderingen, momenteel krap bij kas, of goederen nog niet kunnen verkopen, de juiste nog niet gevonden etcquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tijdens de ramadan maand moest gebeuren? Niet eerder, niet later. Zit ik fout?
Inderdaad, genoeg opties denk ik zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, daarom die mensen niet vertrouwen en gewoon aan arme gezinnen geven die je kent. Anders desnoods ergens een paar keer iftar organiseren.
Ik heb mijn eten gedeeld met mijn collega! Hij had geen eten mee. Ve evdede iftar verdim, maar telt natuurlijk niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, daarom die mensen niet vertrouwen en gewoon aan arme gezinnen geven die je kent. Anders desnoods ergens een paar keer iftar organiseren.
Uiteindelijk gelamineerd zelfs! (Moest veel eerder, het is moeilijk leesbaar geworden.)quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zo is het goed. Wel lief dat je de bon bewaard.
Weet je zeker dat je xaban06 bent en niet xaban38?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eten gedeeld met mijn collega! Hij had geen eten mee. Ve evdede iftar verdim, maar telt natuurlijk niet.
Ik heet sowieso geen xaban. Maar vanwaar Kayseri, gierigheid?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je xaban06 bent en niet xaban38?
ben ik gierig danquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
Daar staan ze toch bekend om in den volksmond?
In Turkije kwamen de armen bij ons juist langs tijdens ramadan om fitre te krijgen.quote:
Ik ben geen player ja!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Even tellen...
De derde!. Of vierde als je de dame in Istanbul meetelt met wie ik alleen mail- en telcontact heb.Ze gaat per 1 september aan de slag bij mijn werkgever.
Mij player noemen terwijl je Turq kent? Ga je mond spoelen man.
Nu mag ik ook al geen suikerspin meer eten? Ama niyeeequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klaar. Ik geinde erover. Jij bent gewoon 1 hele grote Obesita
Ye bacim ye.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu mag ik ook al geen suikerspin meer eten? Ama niyeee
Gebeurt vaker hoor ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In Turkije kwamen de armen bij ons juist langs tijdens ramadan om fitre te krijgen.
nee..quote:
aaaah.. *aai over de bol*quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee..
Eerder jij! Casanova Halim..
en als ik die Turken wel mee tel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Als je al die niet-Turken niet meetelt ben je geen player nee.
Tamam abi, kizma. Ik ben vanaf vandaag 3 weken weg, soz 3 hafta dokunmayacam miss Obesitaya.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
aaaah.. *aai over de bol*
Ulan xaban, laat mijn hemşeri/Limburger eens met rust ja!
Ik heb het over de niet-Turken... Die tel jij niet mee zei je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en als ik die Turken wel mee tel?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tamam abi, kizma. Ik ben vanaf vandaag 3 weken weg, soz 3 hafta dokunmayacam miss Obesitaya.
oraları karıştırma, onlar geçmişte kaldı..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het over de niet-Turken... Die tel jij niet mee zei je.
Rahat birak Borte'yi be...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tamam abi, kizma. Ik ben vanaf vandaag 3 weken weg, soz 3 hafta dokunmayacam miss Obesitaya.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
oraları karıştırma, onlar geçmişte kaldı..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rahat birak Borte'yi be...
[..]![]()
Tamam, öyle olsun.Als het goed is kom ik er met een Turkse vriendin.. Is wel afhankelijk van of zij op vakantie gaat of niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En anders kom ik wel alleentjes..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ah, dan wil je inderdaad niet dat ze al die verhalen hoort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als het goed is kom ik er met een Turkse vriendin.. Is wel afhankelijk van of zij op vakantie gaat of niet..![]()
En anders kom ik wel alleentjes..
Iedereen lacht zich te pletter als ik dat zeg... Er staan iets te veel letters r in die zin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Türkçe'yi yazmak değil, azından çıkarmak lazım..
welke verhalen? Er zijn geen verhalen..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, dan wil je inderdaad niet dat ze al die verhalen hoort.
2 stuks te veel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen lacht zich te pletter als ik dat zeg... Er staan iets te veel letters r in die zin.
Het is kısasıquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Niemand heeft over jou schrift gesproken, maar over jou verbale uiting van het Turkse taal.
Yani uzun lafın kısacası: Türkçe'yi yazmak değil, azından çıkarmak lazım..
Je vergeet een punt aan het einde van je zin taalnazi.quote:
Dat zijn er 2 te veel...quote:
hahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
welke verhalen? Er zijn geen verhalen..hahahahha
Niet, jij plaatste 2 puntjes dus wilde ik compenseren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je vergeet een punt aan het einde van je zin taalnazi.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet, jij plaatste 2 puntjes dus wilde ik compenseren.
.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is geen punt aan einde van je zin.
.quote:
Kerel kan naar Ankara gaan en niet betalenquote:
kinderachtig zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |