Ze isoleren zich een beetje/ ze worden geïsoleerd. Geen beelden meer van de eredivisie. Twee flitsen van een wedstrijd van Sport 1. Steeds dezelfde gasten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Schelvecchio wordt ook steeds meer geweerd, slechte zaak.
Je hebt niet opgelet, voetballiefhebbers zijn geen homo, als je homo bent dan wordt je wel kapper of balletdanserquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elkaar aftrekken ipv jezelf op vi?
Dat jij daar meteen aan denkt zegt meer over jouquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elkaar aftrekken ipv jezelf op vi?
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 05-08-2013 om 21:39:00Nee, dit is geen goed moment om mijn zelfbedachte format 'Lachen om homo video's' in te dienen bij RTL7. reageer retweet
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 05-08-2013 om 21:39:00Nee, dit is geen goed moment om mijn zelfbedachte format 'Lachen om homo video's' in te dienen bij RTL7. reageer retweet
Nee, was al zo geloof ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef Heufd het volgende:
Is het trouwens echt zo dat ze geen Eredivisiebeelden mogen laten zien vanwege dat Pepperstreetincident?
Ik dacht het ook.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
De familie Barend komt voor iedere minderheidsgroepering op behalve de Palestijnen
Goedzo, VI teert al veel te lang op hun succes uit het verledenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:11 schreef Evertjan het volgende:
komt omdat Fox binnenkort zelf met een voetbaltalkshow op het open kanaal willen doen
Fox gaat volgens mij een show maken met Toinequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedzo, VI teert al veel te lang op hun succes uit het verledenwordt tijd voor wat concurrentie zodat ze weer hun best gaan doen.
Ik denk dat Studio Voetbal daar meer last van gaat krijgen dan VI.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Fox gaat volgens mij een show maken met Toine![]()
en Jan van Halst, dat lijkt me ook niet echt een combinatie die kijkers trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |