jA, JE HEBT MIJN TOESTEMMING.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Mogen er weer tieten gepost worden?
En jij bent?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
jA, JE HEBT MIJN TOESTEMMING.
Nee. Je zei bokt met je vieze edit.quote:
Nee het is morgenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Fopje het volgende:
Is everybody hier een beetje happyyyyyyyyyy?
Geen idee, maar mijn humeur is niet geheel onaardig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Fopje het volgende:
Is everybody hier een beetje happyyyyyyyyyy?
Oh dus toch. Dan ga ik maar eens aan de brinta. Ik heb honger als een juicyhil.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee het is morgen
Dank u broeder!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Spaghettizuiper/Biervreter![]()
Proost kerel.
Goed ideequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh dus toch. Dan ga ik maar eens aan de brinta. Ik heb honger als een juicyhil.
Dezelfde reden waarom vissen in het water zwemmen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef TwyLight het volgende:
Fopje waarom heb jij geen foto van jezelf in je fotoboek? Niet echt classy van een mod om zich te verschuilen achter een biggetjes icon
Dat zien we graag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn humeur is niet geheel onaardig.
Te lelijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom vissen in het water zwemmen.Denk daar maar eens over na.
Op het land krijgen ze niet voldoende zuurstof. Tevens is het lastig voortbewegen in het land of in de lucht voor een vis.quote:
Nee joh. Ik ben een jongen die het echt van zijn uiterlijk moet hebben.quote:
Dit ja. Daarom zet ik mijn foto niet in mijn FoBo. Arme vissenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Op het land krijgen ze niet voldoende zuurstof. Tevens is het lastig voortbewegen in het land of in de lucht voor een vis.
Je bent inderdaad niet echt grappigquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben een jongen die het echt van zijn uiterlijk moet hebben.
Daarom. En dat wil ik graag zo houden. Ik ben een serieus mod van een serieus forum.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet echt grappig
Al moest ik wel even huillachen om die juicuhil opmerking
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Weinig zelfvertrouwen misschien ook een issue wat meespeelt?
Hiquote:
nee hietquote:
broertjequote:
meisje tochquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Dalando het volgende:
godverdomme ik wou hem openen, had alles al klaarstaan in een tab weetjewel alles, maar ik raakte een beetje aan het lezen over dat PUB/JNG gedoe (WAAR WE HET HIER >> NIET << OVER GAAN HEBBEN OM GEZEIK GERUZIE EN DISCUSSIE, ALLE 3 DINGEN DIE NIET IN DE ENIGE ECKTE ONZ-NB HOREN, TE VOORKOMEN, DAARVOOR IS HET TOPIC IN FB.) en nu pakt straks BBQ de lapo weer
Ik moet stoppen met huilen mijn foundation loopt uitquote:
Hoe gaat ie ?quote:
Oh my, je bent zowat de helft van mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:52 schreef Dalando het volgende:
fucking 25 uur en 10 minuten en ik ben 16![]()
De ene ijsbeer geeft de ander een aai maar alsnog kijkt die linker depressiever dan die rechterquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:52 schreef Dalando het volgende:
fucking 25 uur en 10 minuten en ik ben 16 16 16![]()
ouwe mensenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh my, je bent zowat de helft van mij.
prima en met jou?quote:
Ook primaquote:
Jezus wat een serieuze vraagquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik vraag me af wat je doel is met ONZ trouwens. Vind je het gewoon leuk om slotjes te zetten of heb je ook nog een visie voor het forum?
Geitjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jezus wat een serieuze vraag![]()
Mijn doel met ONZ is om de wereldtop te bereiken. Nee, gekkigheid. Maar zo veel slot ik niet hoor, ik hou niet zo veel van slotjes in ONZ.
ONZ moet gewoon een plek zijn waar iedereen zich een beetje kan vermaken/tijd te doden. En ik hou van geiten. Nee dat ik verkeerd... Ik vind geiten lief. Vooral die kleintjes
Ik ken de geschiedenis inderdaad niet helemaal. Maar dat lijkt me ook niet rullevant.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef TwyLight het volgende:
Het lijkt mij namelijk dat zonder de geschiedenis goed te kennen je niet echt van waarde bent voor de toekomst. En aangezien je pas sinds 2011 geregistreerd bent ken je de geschiedenis niet
no offense
Goed antwoord manquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jezus wat een serieuze vraag![]()
Mijn doel met ONZ is om de wereldtop te bereiken. Nee, gekkigheid. Maar zo veel slot ik niet hoor, ik hou niet zo veel van slotjes in ONZ.
ONZ moet gewoon een plek zijn waar iedereen zich een beetje kan vermaken/tijd te doden. En ik hou van geiten. Nee dat ik verkeerd... Ik vind geiten lief. Vooral die kleintjes
Slechte vraag slecht antwoord hè.quote:
Lijkt je niet relevant?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis inderdaad niet helemaal. Maar dat lijkt me ook niet rullevant.![]()
![]()
Dan heb je de tetten net gemistquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef Heatseeker het volgende:
Waar is het bier?
En de tetten?
Ik kom met name voor de tetten hier.
Hodfr!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan heb je de tetten net gemist
http://www.dumpert.nl/quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef Heatseeker het volgende:
Waar is het bier?
En de tetten?
Ik kom met name voor de tetten hier.
Zeg, partypooperquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/
Genoeg te vinden, daar.
Ik had ook kunnen zeggen dat er nog steeds geen tieten gepost mogen worden. Maar in plaats daarvan, geef ik je gewoon een linkje naar een website waar wel tieten staan.quote:
Prima.quote:Hoe is het nou?
Ook geen decolletés meer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat er nog steeds geen tieten gepost mogen worden. Maar in plaats daarvan, geef ik je gewoon een linkje naar een website waar wel tieten staan.
[..]
Prima.
That makes sense.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als er maar niet teveel zichtbaar is, geloof ik. Anders zou US ook wel gesloten mogen worden.
Hee, ken ik jouw niet ergens vanquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Ohh twy, ik heb quote-alert sowieso uit.
Ja! Ik heb sowieso ooit gecamd met je in tc en toen vond je me super grappig en ik jou lief met je birdy. En ik vroeg niet erg lang geleden wat aan je in dm, interesse en blabla. Ik denk dat je alleen dat laatste nog weet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
That makes sense.
[..]
Hee, ken ik jouw niet ergens van?
Ik weet alles, ik ben eigenlijk alwetend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! Ik heb sowieso ooit gecamd met je in tc en toen vond je me super grappig en ik jou lief met je birdy. En ik vroeg niet erg lang geleden wat aan je in dm, interesse en blabla. Ik denk dat je alleen dat laatste nog weet.
Wats is mijn schoenmaat en waar koop ik de goedkoopste hardloopschoenen EN wanneer zal ik nu eens eindelijk verhuizen naar mijn droompaleisquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik weet alles, ik ben eigenlijk alwetend.
Klimaat verandering wat ik je brom.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Dalando het volgende:
Fuck, komt me net met bakken uit de lucht zetten. zag het net aankomen, emmertje neergezet van doorsnee van 5 cm, die is nu 1,5cm vol in pak en beet 20 minuten.
waarom zou je dat doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Ohh twy, ik heb quote-alert sowieso uit.
Schoenmaat is 43, goedkoopste hardloopschoenen koop je bij de kringloopwinkel of een braderie. En op 16 oktober 2014 om 14:39 ga je verhuizen naar je droompaleis.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wats is mijn schoenmaat en waar koop ik de goedkoopste hardloopschoenen EN wanneer zal ik nu eens eindelijk verhuizen naar mijn droompaleis
Ik werd helemaal gek.. en ik ging er van uit dat ik het wel zou weten wanneer iemand mij quote omdat ik toch alleen nog maar in sc's zit.quote:
Kap eens met die auto's jullie volwassenen, ik wil nog kunnen leven over 20 jaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Klimaat verandering wat ik je brom.
Christus, zo lang nog. Ik dacht eigenlijk meer over een maandje oid.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Schoenmaat is 43, goedkoopste hardloopschoenen koop je bij de kringloopwinkel of een braderie. En op 16 oktober 2014 om 14:39 ga je verhuizen naar je droompaleis.
Alphen aan de Rhijn, toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Dalando het volgende:
Fuck, komt me net met bakken uit de lucht zetten. zag het net aankomen, emmertje neergezet van doorsnee van 5 cm, die is nu 1,5cm vol in pak en beet 20 minuten.
Alphen aan den Rijn, zonder die h.quote:
Ja zo lang nog, en noem mij vooral gewoon Heatseeker. Dat is meer van deze tijd dan Christus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Christus, zo lang nog. Ik dacht eigenlijk meer over een maandje oid.
En 43.. Hm oke, heb ik lange tijd te kleine schoenen gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |