abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:18:40 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129790314
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:56 schreef peleetje het volgende:
Overgens ben ik het wel een beetje eens met Maanvis en dat het zou kunnen dat mensen elkaar onbedoeld dieper in de put helpen hier.

Er zitten toch fokkers die nu wat negatief in het leven staan en als diegene daarover in discussie gaat met andere fokkers die ook niet echt postiief gestemd zijn kan dat best voor een neerwaarste spiraal zorgen.
Kan zeker. Net als wanneer je depressieve/sombere vrienden hebt en die je mee kunnen trekken in hun stemming. Tis maar net hoe je daarmee omgaat. Maar dat is aan de persoon zelf. Je afsluiten van het internet / dit topic is simpeler dan van vrienden. En het is altijd eigen verantwoording.
pi_129792077
Ik word juist depressiever van vrolijke mensen :')
pi_129793181
Medicijnen worden verlaagd... En ik moet mn schildklier laten testen... Wordt dus weer vervolgd...
S. 2014
J. 2016
pi_129794382
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Medicijnen worden verlaagd... En ik moet mn schildklier laten testen... Wordt dus weer vervolgd...
Mijn medicatie gaat vanaf vandaag ook omlaag (voorzichtig), eigenlijk op eigen verzoek (om te kijken hoe het dan gaat. Gaat het niet, dan gaat het weer omhoog!).

Veel succes in ieder geval!

Wat is er met je schildklier??
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:10:14 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129794691
Vannacht trouwens nog wel in slaap gevallen. Ben gaan lezen en toen viel ik wel in slaap O+
En heb gisteravond een andere vriend gevraagd voor het feestje van morgen en die komt zowaar :o :D
Dus gaat langzaamaan wel goed :)
Qua werk echt totaal geen zin deze week. Misschien toe aan vakantie? (heb ik pas in oktover). Of is het gewoon het werk dat ik zat ben, zeker nu ik nadenk om te switchen? Achja.. we zien wel weer.
pi_129795428
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Vannacht trouwens nog wel in slaap gevallen. Ben gaan lezen en toen viel ik wel in slaap O+
En heb gisteravond een andere vriend gevraagd voor het feestje van morgen en die komt zowaar :o :D
Dus gaat langzaamaan wel goed :)
Qua werk echt totaal geen zin deze week. Misschien toe aan vakantie? (heb ik pas in oktover). Of is het gewoon het werk dat ik zat ben, zeker nu ik nadenk om te switchen? Achja.. we zien wel weer.
Ik heb er nu al zin in!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:32:55 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129795507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Faeroer het volgende:

Ik heb er nu al zin in!
in mijn vakantie? :(
pi_129795567
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:32 schreef Cue_ het volgende:
in mijn vakantie? :(
Wat bedoel je? Ben ik niet uitgenodigd?
pi_129795609
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mijn medicatie gaat vanaf vandaag ook omlaag (voorzichtig), eigenlijk op eigen verzoek (om te kijken hoe het dan gaat. Gaat het niet, dan gaat het weer omhoog!).

Veel succes in ieder geval!

Wat is er met je schildklier??
Ik heb extreme haaruitval ( sta tegenwoordig vaak met tranen mn haar te kammen) en dat komt mijn inziens door de verhoging vd medicatie.. Maar kan ook heel goed door de schildklier komen, net als een aantal andere klachten...
Dus moet ik even bloed laten prikken..

Spannend dat je gaat verlagen, maar je voelt je er blijkbaar sterk genoeg voor
S. 2014
J. 2016
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:37:29 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129795683
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb extreme haaruitval ( sta tegenwoordig vaak met tranen mn haar te kammen) en dat komt mijn inziens door de verhoging vd medicatie.. Maar kan ook heel goed door de schildklier komen, net als een aantal andere klachten...
Dus moet ik even bloed laten prikken
Lijkt me heel verstandig dat je daar even op gaat testen. Kan sowieso geen kwaad.
Maar men, dat lijkt me echt fucked. -O-
pi_129795834
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt me heel verstandig dat je daar even op gaat testen. Kan sowieso geen kwaad.
Maar men, dat lijkt me echt fucked. -O-
Ik dacht eerst dat ik hysterisch reageerde maar nu begint het ook andere mensen op te vallen dat mn haar dunner wordt, en dat vind ik heel erg!
Ik had altijd een dikke bos donker krullend haar maar nu wordt t steeds minder en das kut
S. 2014
J. 2016
pi_129795845
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dus moet ik even bloed laten prikken..

Spannend dat je gaat verlagen, maar je voelt je er blijkbaar sterk genoeg voor
Nou dan hoop ik dat de oorzaak -heel- snel gevonden wordt!

Jazeker spannend, ik heb zo m'n momenten dat ik twijfel of het wel de juiste beslissing was, er is best wel een risiko dat ik een terugval krijg. Krijg ik die terugval, dan ga ik weer ophogen zonder twijfel!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:57:52 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129796378
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Ik dacht eerst dat ik hysterisch reageerde maar nu begint het ook andere mensen op te vallen dat mn haar dunner wordt, en dat vind ik heel erg!
Ik had altijd een dikke bos donker krullend haar maar nu wordt t steeds minder en das kut
Zeker kut! Maar hou de moed erin. Als ze erachter zijn wat het precies is, misschien kunnen ze er dan ook wat aan doen.
pi_129807784
Voor mensen met interesse in angststoornissen; nu een docu op BBC3.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_129807900
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
Voor mensen met interesse in angststoornissen; nu een docu op BBC3.
Dat kan ik niet ontvangen ;(
Maar ik wens je veel "plezier" met kijken :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129808078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jammer! De hele zomer zenden ze al docu's uit over allerlei stoornissen en hoe mensen daarmee omgaan en hoeveel onbegrip ze soms naar het hoofd geslingerd krijgen. Erg interessant om te volgen! Al vergeet ik veel te kijken :@ :+
Tante minthy!! O+
pi_129808146
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ook niet, zeker jammer, docu's zijn zo ongeveer het enige dat ik nog op tv kijk :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_129808186
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef minthy het volgende:

[..]

Jammer! De hele zomer zenden ze al docu's uit over allerlei stoornissen en hoe mensen daarmee omgaan en hoeveel onbegrip ze soms naar het hoofd geslingerd krijgen. Erg interessant om te volgen! Al vergeet ik veel te kijken :@ :+
Hoe gaat het met je trouwens? Voel je je nog steeds gefrustreerd over Fok zaken?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:44:32 #219
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129808445
Pfff, waarom blijft het toch zo lastig om mensen dichtbij te laten komen.
pi_129808449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je trouwens? Voel je je nog steeds gefrustreerd over Fok zaken?
Veel teveel gedaan vandaag. Oa naar Ikea in Grunn geweest. Als ik had geweten dat het zó druk zou zijn :X Daarbij lag de weg voor de Saturn eruit en leverde dat behoorlijke files op. Omrijden en onbekend terrein levert paniek op. Veel spierpijn nu :')

Hoe gaat ie daar?
Tante minthy!! O+
pi_129808551
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ik ook niet, zeker jammer, docu's zijn zo ongeveer het enige dat ik nog op tv kijk :)
BBC heeft sowieso enorm goede docu's _O_
Het lijkt erop of ze deze zomer een soort van "mental illness summer" hebben :D
Tante minthy!! O+
pi_129808643
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, waarom blijft het toch zo lastig om mensen dichtbij te laten komen.
Als je erachter bent, deel het antwoord ajb :+
Tante minthy!! O+
pi_129808687
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef minthy het volgende:

[..]

BBC heeft sowieso enorm goede docu's _O_
Het lijkt erop of ze deze zomer een soort van "mental illness summer" hebben :D
:D Zij zijn niet de enige :') ;)
Ik kijk eigenlijk nooit BBC, maar ja, kan BBC (iig 3) dus ook niet ontvangen. ;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:48:30 #224
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129808713
Succes voor morgen alvast, se!

En ook hoi voor de rest hihi. Ik ga zzzzzlapen!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:50:29 #225
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129808832
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Als je erachter bent, deel het antwoord ajb :+
De theorie weet ik wel.
Maar het in de praktijk brengen he
pi_129809169
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef minthy het volgende:

[..]

Veel teveel gedaan vandaag. Oa naar Ikea in Grunn geweest. Als ik had geweten dat het zó druk zou zijn :X Daarbij lag de weg voor de Saturn eruit en leverde dat behoorlijke files op. Omrijden en onbekend terrein levert paniek op. Veel spierpijn nu :')

Hoe gaat ie daar?
Irritant trouwens, die spierpijnen he! :{ Ik heb er ook al maanden last van, gelukkig nu wel minder dan de eerste maanden, want toen was het bijna continue. Ik kan alleen niet inschatten wanneer ik er last van krijg. Vandaag eigenlijk een hele ontspannen dag gehad, alleen maar geschilderd op heel rustig tempo (gewoon op doek e.d., dus geen muren ofzo). Misschien wel wat teveel, want vanmiddag en nu wel echt moe (zowel mijn lijf als hoofd). Maar wat ik zo gek vind, is dat ondanks dat ik er deels ontspannen van raak (hobby), krijg ik dan toch ook weer spierpijn in mijn armen en zit het nu bij mijn schouders, rug, nek, e.d. toch echt weer vast (en niet omdat het zo zwaar is, want dat is het niet) :? Heb het ook wel vooral in stress-situaties, zoals jij (tenminste, dat lees ik?), maar dus ook wel op momenten dat ik denk dat ik ontspannen bezig ben... Raar :{
Merk jij daar iets van vooruitgang in? (lees het nl. wel regelmatig bij je...)
pi_129809204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

:D Zij zijn niet de enige :') ;)
Ik kijk eigenlijk nooit BBC, maar ja, kan BBC (iig 3) dus ook niet ontvangen. ;)
Nee, klopt _O-
Het is eigenlijk de enige zender waarvoor ik een meer uitgebreid pakket heb bij Ziggo :P
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef Murmeli het volgende:

Slaap lekker :W
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

De theorie weet ik wel.
Maar het in de praktijk brengen he
Same here :')
Een aantal negatieve ervaringen wil er ook nog wel eens voor zorgen dat je wel 10x nadenkt voordat je iemand toelaat in je leven.
Tante minthy!! O+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:58:03 #228
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129809322
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:56 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee, klopt _O-
Het is eigenlijk de enige zender waarvoor ik een meer uitgebreid pakket heb bij Ziggo :P

[..]

Slaap lekker :W

[..]

Same here :')
Een aantal negatieve ervaringen wil er ook nog wel eens voor zorgen dat je wel 10x nadenkt voordat je iemand toelaat in je leven.
Ja dat sowieso.
Maar het maakt het er niet makkelijker op
pi_129809349
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk helemaal geen tv meer, ik zet hem alleen nog maar aan als ik geen tijd heb de computer aan te zetten :P
pi_129809499
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk helemaal geen tv meer, ik zet hem alleen nog maar aan als ik geen tijd heb de computer aan te zetten :P
Ik eigenlijk ook niet, ook niet voor nieuws e.d. (dat volg ik sowieso niet/nauwelijks), tenzij ik weet dat er iets op tv is dat ik heel graag wil zien (docu's dus).
Straks zal dat wel weer DWDD worden en in januari WIDM, heel soms Zomergasten bij een interessante gast en voor de rest eigenlijk alleen maar nog radio aan. :)
pi_129809522
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Irritant trouwens, die spierpijnen he! :{ Ik heb er ook al maanden last van, gelukkig nu wel minder dan de eerste maanden, want toen was het bijna continue. Ik kan alleen niet inschatten wanneer ik er last van krijg. Vandaag eigenlijk een hele ontspannen dag gehad, alleen maar geschilderd op heel rustig tempo (gewoon op doek e.d., dus geen muren ofzo). Misschien wel wat teveel, want vanmiddag en nu wel echt moe (zowel mijn lijf als hoofd). Maar wat ik zo gek vind, is dat ondanks dat ik er deels ontspannen van raak (hobby), krijg ik dan toch ook weer spierpijn in mijn armen en zit het nu bij mijn schouders, rug, nek, e.d. toch echt weer vast (en niet omdat het zo zwaar is, want dat is het niet) :? Heb het ook wel vooral in stress-situaties, zoals jij (tenminste, dat lees ik?), maar dus ook wel op momenten dat ik denk dat ik ontspannen bezig ben... Raar :{
Merk jij daar iets van vooruitgang in? (lees het nl. wel regelmatig bij je...)
Smerig irritant ja... Sinds oktober/november ergens heb ik last van m'n bovenbenen, van m'n schouders, nek en bovenarmen heb ik altijd al last gehad. Bij stress wordt het inderdaad veel erger maar eigenlijk heb ik er elke dag wel last van. Welke beweging je ook maakt, het doet pijn, meestal in de avond.
Afgelopen week moest ik een noodstop maken op de snelweg (er kwam iemand vanaf een oprit voor me langs gezeild, scheelde niet veel of ik had er bovenop geknald), toen kon ik 's avonds amper lopen :')
Tante minthy!! O+
pi_129809797
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Smerig irritant ja... Sinds oktober/november ergens heb ik last van m'n bovenbenen, van m'n schouders, nek en bovenarmen heb ik altijd al last gehad. Bij stress wordt het inderdaad veel erger maar eigenlijk heb ik er elke dag wel last van. Welke beweging je ook maakt, het doet pijn, meestal in de avond.
Afgelopen week moest ik een noodstop maken op de snelweg (er kwam iemand vanaf een oprit voor me langs gezeild, scheelde niet veel of ik had er bovenop geknald), toen kon ik 's avonds amper lopen :')
Jeetje :o Dat klinkt wel heftig en pijnlijk :{ En schrikken van die noodstop! Ondanks extra pijn, gelukkig geen grotere problemen erbij dus?! :%
pi_129810082
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef minthy het volgende:

[..]

Hoe gaat ie daar?
Het gaat redelijk. Ik heb zelf ook wat gedaan, maar niet teveel :)
Het helpt om zelf wat de touwtjes in handen te hebben.
pi_129810194
Ga (ook) maar eens slapen (zo vroeg ben ik al jaren niet meer naar bed gegaan geloof ik :o ). Zere schouders/armen, moe hoofd, nergens meer zin in. Hopelijk val ik wel (snel) in slaap :{

:W allemaal.
pi_129810361
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Jeetje :o Dat klinkt wel heftig en pijnlijk :{ En schrikken van die noodstop! Ondanks extra pijn, gelukkig geen grotere problemen erbij dus?! :%
Vooral die schrik was vervelend, instant overal pijn. Stond letterlijk strak :D
Het kon vele malen erger, met m'n reactievermogen was gelukkig weinig mis :P
Tante minthy!! O+
pi_129810448
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het gaat redelijk. Ik heb zelf ook wat gedaan, maar niet teveel :)
Het helpt om zelf wat de touwtjes in handen te hebben.
Dat geloof ik graag, het is belangrijk dat jezelf ook veel invloed uitoefent op je leven ^O^
Tante minthy!! O+
pi_129810473
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ga (ook) maar eens slapen (zo vroeg ben ik al jaren niet meer naar bed gegaan geloof ik :o ). Zere schouders/armen, moe hoofd, nergens meer zin in. Hopelijk val ik wel (snel) in slaap :{

:W allemaal.
Succes ermee, slaap lekker! :W
Tante minthy!! O+
pi_129815515
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef Murmeli het volgende:

Haaaa :) Yes.

Morgen, 10 uur gaan we beginnen met al die oude meuk weer naar boven halen. God wat kijk ik er tegen op ;(. We gaan trekken we gaan sjorren,we gaan hengelen, alle vieze ranzige oude gedachtes aan alles wat met die ex te maken heeft moet en gaat weg.

Ik merkte vandaag en gisteren (nauwelijks geslapen) dat mijn lichaam zich mentaal en fysiek al aan het voorbereiden is. :- (

Ik ben continu moe, maar slapen. Ho maar.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:58:15 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129815825
Succes morgen S_E!!! :*

@Royco. Geen idee. Heb het zelf nooit echt hoeven te doen, dus ook geen idee hoe dat zal zijn / bewust te doen zeg maar. Snap wel dat als er nare ervaringen zijn geweest, het allemaal niet meer zo lekker gaat .
pi_129815884
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haaaa :) Yes.

Morgen, 10 uur gaan we beginnen met al die oude meuk weer naar boven halen. God wat kijk ik er tegen op ;(. We gaan trekken we gaan sjorren,we gaan hengelen, alle vieze ranzige oude gedachtes aan alles wat met die ex te maken heeft moet en gaat weg.

Ik merkte vandaag en gisteren (nauwelijks geslapen) dat mijn lichaam zich mentaal en fysiek al aan het voorbereiden is. :- (

Ik ben continu moe, maar slapen. Ho maar.
[ afbeelding ]
Smerig veel succes, je kan het. Heb dat vertrouwen ;) :*
Tante minthy!! O+
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:08:42 #241
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129816251
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:58 schreef Cue_ het volgende:
Succes morgen S_E!!! :*

@Royco. Geen idee. Heb het zelf nooit echt hoeven te doen, dus ook geen idee hoe dat zal zijn / bewust te doen zeg maar. Snap wel dat als er nare ervaringen zijn geweest, het allemaal niet meer zo lekker gaat .
Ik heb nooit mensen snel dichtbij laten komen, en van die paar bij wie ik dat wel gedaan heb heeft er , van wie ik nu nog steeds zou zeggen dat als er iemand is van wie het nooit zou verwachten, me bedrogen.

En dat maakt het nog steeds moeilijk.
Ik leg makkelijk contact, daten gaat ook goed, maar dan houdt het op. Ik hou ze op afstand.
Nu is er iemand om wie ik echt ben gaan geven, voor wie de gevoelens dieper gaan. Maar om dit toe te moeten geven en haar dichtbij te laten komen scares the shit out of me. Waardoor ik bang ben dat ik haar weer weg ga duwen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:11:31 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129816386
Ja lastig. Maar het is of de stap wagen of alsnog iemand wegduwen.. of uitleggen hoe t zit en hopen op begrip en tijd
pi_129816443
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb nooit mensen snel dichtbij laten komen, en van die paar bij wie ik dat wel gedaan heb heeft er , van wie ik nu nog steeds zou zeggen dat als er iemand is van wie het nooit zou verwachten, me bedrogen.

En dat maakt het nog steeds moeilijk.
Ik leg makkelijk contact, daten gaat ook goed, maar dan houdt het op. Ik hou ze op afstand.
Nu is er iemand om wie ik echt ben gaan geven, voor wie de gevoelens dieper gaan. Maar om dit toe te moeten geven en haar dichtbij te laten komen scares the shit out of me. Waardoor ik bang ben dat ik haar weer weg ga duwen.
Je moet je vrienden dan ook met zorg uitzoeken ;)
De meerderheid naait je vroeger of later, maar daar ben ik niet bang voor want ik heb mezelf omringt door uitsluitend goedzakken :P

Mijn vertrouwen is vroeger ook een aantal keer geschaad, maar ik heb daar (ik was toen minderjarig nog) van geleerd. Zat mensen die op het 1e gezicht toffe peren leken, heb ik links laten liggen omdat -hun intenties- niet goed waren! :)

En daar draait het om, om de intentie van iemand. Als je de intenties van iemand weet, dan weet je ook wat je te wachten staat en zal je je nooit meer zomaar laten verrassen door zo'n rotte appel.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:17:13 #244
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129816596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:11 schreef Cue_ het volgende:
Ja lastig. Maar het is of de stap wagen of alsnog iemand wegduwen.. of uitleggen hoe t zit en hopen op begrip en tijd
Ik neem me ook elke keer voor om haar te vertellen wat ik voel. Maar doe het dan vervolgens toch niet.wussy die ik ben.
pi_129816666
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Smerig veel succes, je kan het. Heb dat vertrouwen ;) :*
Dat vertrouwen dat er wat gebeuren gaat ja :'). Ik ben echt hondsbenauwd. Niet om het feit dat deze caroussel eindelijk gaat lopen, maar om alle meuk die naar boven getrokken gaat worden.

Vond je dit (kut situatie in het verleden) pijnlijker ivg met dat? (ook kut situatie in het verleden). Ja ik vond het allebij kut ja!? :X

@Cue Dank!! :)

Morgen 10 uur.

Het voelt ook alsof ik nu nog wat kan zeggen of mailen tegen mijn ex maar na 10.00 het doodsvonnis daar over is gelegd. I know, heul vreemd maar zo voelt het wel :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_129816840
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet je vrienden dan ook met zorg uitzoeken ;)
De meerderheid naait je vroeger of later, maar daar ben ik niet bang voor want ik heb mezelf omringt door uitsluitend goedzakken :P

Mijn vertrouwen is vroeger ook een aantal keer geschaad, maar ik heb daar (ik was toen minderjarig nog) van geleerd. Zat mensen die op het 1e gezicht toffe peren leken, heb ik links laten liggen omdat -hun intenties- niet goed waren! :)

En daar draait het om, om de intentie van iemand. Als je de intenties van iemand weet, dan weet je ook wat je te wachten staat en zal je je nooit meer zomaar laten verrassen door zo'n rotte appel.
Hier kan ik me wel in vinden. Die goedzakken. Heb een aantal mailtjes van kameraden uit Amerika gekregen met dat ze klaar staan dat ik ze allemaal suicide crap kan sturen en kan zeiken en zaniken over hoe kut het leven wel niet is.

Grappig dat je intentie noemt overigens, het is 1 van de redenen waarom mijn hoofd niet meer goed werkte, omdat ik in de knup raakte over wat nu de intenties van mijn ex bleek te zijn, want wat ze zei, en zelf deed stond haaks op haar intenties (aldus mijn peut)
pi_129817292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel in vinden. Die goedzakken. Heb een aantal mailtjes van kameraden uit Amerika gekregen met dat ze klaar staan dat ik ze allemaal suicide crap kan sturen en kan zeiken en zaniken over hoe kut het leven wel niet is.

Grappig dat je intentie noemt overigens, het is 1 van de redenen waarom mijn hoofd niet meer goed werkte, omdat ik in de knup raakte over wat nu de intenties van mijn ex bleek te zijn, want wat ze zei, en zelf deed stond haaks op haar intenties (aldus mijn peut)
Wat intenties betreft, die van vrouwen kan ik veel moeilijker pijlen dan die van mannen...maar vrouwen zijn sowieso moeilijker te pijlen, ook voor mij dus :P

Overigens vind ik wat iemand doet belangrijker dan wat iemand zegt. Wat iemand zegt, zegt echter wel wat over zijn/haar intenties afhankelijk van de manier waarop iemand wat zegt, zoiets.

Laten we eerlijk zijn, ik ben geen expert op dit gebied, maar ik heb me er wel in verdiept omdat ik gewoon de schurft heb aan dat soort laaghartige naaierij.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:40:26 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129817455
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik neem me ook elke keer voor om haar te vertellen wat ik voel. Maar doe het dan vervolgens toch niet.wussy die ik ben.
best wel ja. Zou zeggen.. gewoon avondje emet drank erbij en goede gesprekken... En dan komt t wel ;)
pi_129817868
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat intenties betreft, die van vrouwen kan ik veel moeilijker pijlen dan die van mannen...maar vrouwen zijn sowieso moeilijker te pijlen, ook voor mij dus :P

Overigens vind ik wat iemand doet belangrijker dan wat iemand zegt. Wat iemand zegt, zegt echter wel wat over zijn/haar intenties afhankelijk van de manier waarop iemand wat zegt, zoiets.

Laten we eerlijk zijn, ik ben geen expert op dit gebied, maar ik heb me er wel in verdiept omdat ik gewoon de schurft heb aan dat soort laaghartige naaierij.
Words or actions. Hmm..

Ik ben ook wel meer een sucker voor woorden geworden ipv daden. Waarom? Omdat sommige mensen het wel goed bedoelen maar hun acties duidelijk anders laten zien door bepaalde onkunde (sociaal onbeholpen, BPDer..etc)

Ik heb ook schurft aan laaghartige naaierij :'(
pi_129817889
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ken je verder niet, maar als ik een mening moet geven op basis van je posts kom je niet over als een wuzzy, meer als een ijskoude berekenaar :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')