Hahahaha ik moest hardop lachenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik doe aan Fu Yong Hai. Daar slaan ze op 6-jarige leeftijd al koeieschedels in als oefening.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Friek_ het volgende:
En weer zwijgen alle politici in alle toonaarden over dit onderwerp, behalve Wilders.
Jij weet geloof ik niet wat Fu Yong Hai isquote:
Dit dus. Wilders reageert erop omdat het electoraal interessant is, en dat was het niet als het drie blonde jongens uit Zwolle waren geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:11 schreef Ludd het volgende:
Wilders reageert ook alleen maar op basis van de mogelijk afkomst van de daders. Als Nederlanders een meisje geslagen hadden, en ja dat komt voor, had hij echt geen vragen gesteld. Sowieso had het dan misschien niet eens in de krant gestaan.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik doe aan Fu Yong Hai. Daar slaan ze op 6-jarige leeftijd al koeieschedels in als oefening.
quote:
Laten we onze lachtapes even tevoorschijn toveren voor deze jolige grappenmaker mensen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Naast Bami Panjan het enige gerecht dat ze serveren bij de plattelands-Chinees in het bible-belt gehucht waar Gelly woont?! Ik gok maar wat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Jij weet geloof ik niet wat Fu Yong Hai is
God wat een zure reactiequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Laten we onze lachtapes even tevoorschijn toveren voor deze jolige grappenmaker mensen!
Je nam aan dat het een vechtsport was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Naast Bami Panjan het enige gerecht dat ze serveren bij de plattelands-Chinees in het bible-belt gehucht waar Gelly woont?! Ik gok maar wat.
En wat betekent dat voor de geboorteplaats van de mensen? Nou niets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:02 schreef Convict het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)ult.htm?ConceptID=88
Er mag best weleens gelachen worden; graag zelfsquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Laten we onze lachtapes even tevoorschijn toveren voor deze jolige grappenmaker mensen!
Met harde hand.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, maar natuurlijk!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je nam aan dat het een vechtsport was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, maar natuurlijk!Jaja, ontkent het maar niet. Anders had je deze reactie niet gegeven erop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik geloof er niets van, jij bent volgens mij namelijk een zolderkamerfapper die ergens op het platteland woont en weinig tot nooit buiten komt en je frustratie daarover eigenlijk alleen op Fok kwijt kunt. In elk geval zeer close hè"
Ben jij nu zo dom, of doe je net alsof??quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:16 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
God wat een zure reactie![]()
Het is een erg leuke grap, en degene waartegen hij het heeft trapt er met beide ogen in.
[..]
Als jij dat wilt, maar natuurlijk!In uw geval zou ik me toch wel schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond 'm leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Precies, bedankt Gellyquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Er mag best weleens gelachen worden; graag zelfs
[..]
Als jij dat wilt, maar natuurlijk!Met de "ik geloof er niets van" kun je er weinig anders meer van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee? en waarom zou ik die reactie niet gegeven hebben dan? Oh, ik had eerst moeten zeggen, ha ha Gelly, maar Foe Yong hai is een gerecht hoor, ha ha ha. Doe niet zo naïef zeg, ik lach niet om Gelly en hij niet om mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Jaja, ontkent het maar niet. Anders had je deze reactie niet gegeven erop:
"Ik geloof er niets van, jij bent volgens mij namelijk een zolderkamerfapper die ergens op het platteland woont en weinig tot nooit buiten komt en je frustratie daarover eigenlijk alleen op Fok kwijt kunt. In elk geval zeer close hè"
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:08 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, jij bent volgens mij namelijk een zolderkamerfapper die ergens op het platteland woont en weinig tot nooit buiten komt en je frustratie daarover eigenlijk alleen op Fok kwijt kunt. In elk geval zeer close hè
En als jij dat zegt ga ik dat natuurlijk doen, ...... wat denk je zelf?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Reya het volgende:
[..]
In uw geval zou ik me toch wel schamen.
Ach man, ga toch een end fietsen. Het is zo duidelijk als watquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee? en waarom zou ik die reactie niet gegeven hebben dan? Oh, ik had eerst moeten zeggen, ha ha Gelly, maar Foe Yong hai is een gerecht hoor, ha ha ha. Doe niet zo naïef zeg, ik lach niet om Gelly en hij niet om mij.
U begint al met draaien, het lijkt me beter dat u uw flater erkent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
En als jij dat zegt ga ik dat natuurlijk doen, ...... wat denk je zelf?
Je hebt gelijk, nog nooit bij een Chinees binnen geweest en nog nooit nummertje 14 Foe Yong Hai gezien en Bami Panjan is eigenlijk Babi Pangang maar dat wist ik ook niet, dat zie ik net op de menukaart. dom van me.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met de "ik geloof er niets van" kun je er weinig anders meer van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |