SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Stilte voor de storm van zondagmiddagquote:
Vrijwel geen eerste elftal spelers, dat risico gaan ze niet nemen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, vanavond Jong Ajax - Telstar, en vrijdag FC Oss - Jong Ajax. Ben benieuwd wat Frank dan doet qua toesturen spelers met het oog op AZ - Ajax
Geen Hoesen, Cillessen, Denswill, Veltman enzo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vrijwel geen eerste elftal spelers, dat risico gaan ze niet nemen.
Klopt, maar ik vind het een irritant clubje, met hun gartjan verbeekquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd lastig gebleken voor Ajax.
Sowieso, die arrogantie een paar jaar geledenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het een irritant clubje, met hun gartjan verbeek
Vermakelijke hork.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waardeloos inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat hele toetreden van die Jong ploegen is echt gigantische competitievervalsing daardoor. Vanavond tegen Telstar met Cillessen, Hoesen, Denswil en Veltman en volgende week die gasten allemaal niet. Alleen maar door de speeldag. Idiote gang van zaken.
Denswil wel denk ik. Andere niet nee, laat je bijvoorbeeld Cillessen spelen dan is van der Hart ineens 2e keeper tegen AZ.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Geen Hoesen, Cillessen, Denswill, Veltman enzo?
Ik vind dat Ajax ook te veel ruimte geeft aan AZ om te voetballen. Dat zag je vooral in de eerste 25 minuten van de tweede helft van de JCS. Verdedigend moet het gewoon beter, de slag op het middenveld moet gewonnen worden, anders zie ik het somber in.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon harder werken dan is AZ echt geen enkel probleemquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax ook te veel ruimte geeft aan AZ om te voetballen. Dat zag je vooral in de eerste 25 minuten van de tweede helft van de JCS. Verdedigend moet het gewoon beter, de slag op het middenveld moet gewonnen worden, anders zie ik het somber in.
Mooi zoiets ja. Maar wel altijd zelf blijven roepen dat Ajacieden arrogant zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, die arrogantie een paar jaar geleden. Zelfde als FCT. Meteen Feyenoord en Utrecht na doen met hun joden gejank.
Zelf scherp aan die pot beginnen en zorgen dat je ze geen tijd om adem te halen geeft. Ze weten dat ze dat kunnen, dus dat verwacht ik ook wel nu.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon harder werken dan is AZ echt geen enkel probleem
Ahh oke, degene die nu tegen Telstar gaan spelen mogen volgende competitie niet meedoen in het eerste tegen AZ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denswil wel denk ik. Andere niet nee, laat je bijvoorbeeld Cillessen spelen dan is van der Hart ineens 2e keeper tegen AZ.
Nee het gaat om hetzelfde weekendquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ahh oke, degene die nu tegen Telstar gaan spelen mogen volgende competitie niet meedoen in het eerste tegen AZ?
Uh, nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ahh oke, degene die nu tegen Telstar gaan spelen mogen volgende competitie niet meedoen in het eerste tegen AZ?
Neen. Spelers die afgelopen vrijdag minuten hebben gemaakt, mogen nu niet mee doen tegen Telstar. Spelers die komende vrijdag minuten maken in Jong Ajax, mogen zondag niet spelen tegen AZ.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
andersom dus. Daarom viel hoesen niet in.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denswil gewoon met één l.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Geen Hoesen, Cillessen, Denswill, Veltman enzo?
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 05-08-2013 om 18:58:10Line-up Jong Ajax: Cillessen, Ligeon, Veltman, Denswil, Tete, Bazoer, De Sa, Serero, Hoesen, Klaassen, Andersen. #ajatel reageer retweet
Klaassen in de spits?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 05-08-2013 om 18:58:10Line-up Jong Ajax: Cillessen, Ligeon, Veltman, Denswil, Tete, Bazoer, De Sa, Serero, Hoesen, Klaassen, Andersen. #ajatel reageer retweet
Lijkt mij dat Klaassen gewoon op het middenveld staat. Volgens die tweet staat De Sa op het middenveld, lijkt me al helemaal onlogisch.quote:
Cillessen; Ligeon, Veltman, Denswil, Tete; Serero, Bazoer, Klaassen; de Sa, Hoesen en Andersen.quote:
Inderdaad, Hoesen in de spits en Klaassen wisselen met de Sa. neem ik aan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Klaassen gewoon op het middenveld staat. Volgens die tweet staat De Sa op het middenveld, lijkt me al helemaal onlogisch.
Dacht ik alquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze kiezen dus echt voor de grootste talenten, goed om te zien. Ligeon of Tete gaat linksback spelen ten koste van Kuipers en Marinkovic die Ajax 1 nooit zullen halen.
[..]
Cillessen; Ligeon, Veltman, Denswil, Tete; Serero, Bazoer, Klaassen; de Sa, Hoesen en Andersen.
Dit elftal zou in de Eredivisie zesde of zevende eindigen. Geweldig team. Alleen in De Sa zie ik geen toekomstig Ajax 1 speler.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wss zoiets:
Cillissen
Ligeon, Veltman, Denswil, Tete
Bazoer
Serero, Klaassen
De Sa, Hoesen, Andersen
Top 5 minimaal.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef Tyron het volgende:
Wel een goed elftal zo hoor, moet moeiteloos kampioen kunnen worden in de JL.
Wat een bazenteam dit fap fapquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wss zoiets:
Cillissen
Bazoer
Serero, Klaassen
De Sa, Hoesen, Andersen
Die elf zouden het denk ik prima kunnen redden in de JL.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wss zoiets:
Cillissen
Bazoer
Serero, Klaassen
De Sa, Hoesen, Andersen
Die zouden in de Eredivisie al meedoen voor Europees voetbal. Het is dat ze vast niet elke week met deze elf gaan spelen, anders werden ze moeiteloos kampioen in de JL.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die elf zouden het denk ik prima kunnen redden in de JL.
Het lijkt me ook niet dat Frank constant rekening moet houden met spelers die niet met Jong Ajax mee mogen doen als hij ze laat invallen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zouden in de Eredivisie al meedoen voor Europees voetbal. Het is dat ze vast niet elke week met deze elf gaan spelen, anders werden ze moeiteloos kampioen in de JL.
No way dat deze ploeg top 5 in de eredivisie zal spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zouden in de Eredivisie al meedoen voor Europees voetbal. Het is dat ze vast niet elke week met deze elf gaan spelen, anders werden ze moeiteloos kampioen in de JL.
Nee uiteindelijk als een Hoesen ofzo fit blijft komt hij ook wel aan 15 potjes. Dan mag hij niet meedoen en gaan Hendriks en Höner enzo spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet dat Frank constant rekening moet houden met spelers die niet met Jong Ajax mee mogen doen als hij ze laat invallen.
Ik zie niet in waarom niet. Alleen de Sa en Klaassen komen misschien wat tekort daarvoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
No way dat deze ploeg top 5 in de eredivisie zal spelen.
Horen die 15 potjes bij dit seizoen? Of ook van vorige seizoenen? Ik geloof dat Danny wel meer dan 15 heeft gespeeld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk als een Hoesen ofzo fit blijft komt hij ook wel aan 15 potjes. Dan mag hij niet meedoen en gaan Hendriks en Höner enzo spelen.
Dit seizoen natuurlijk. In de competitie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Horen die 15 potjes bij dit seizoen? Of ook van vorige seizoenen? Ik geloof dat Danny wel meer dan 15 heeft gespeeld.
Ik ergens onderin om eerlijk te zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:39 schreef Sandersson het volgende:
Ben best benieuwd. Vind het wat te optimistisch zoals het hierboven wordt weergeven. Zijn allemaal heel jonge gasten (pluspunt vind ik overigens) en technisch vaardig, alleen de JL is toch een ander speltype. Verwacht jong Ajax ergens tussen 6 en 10 in de JL dit jaar.
Zullen ze ook wel eindigen. Zeker omdat ze niet elke week met hetzelfde team zullen gaan spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:39 schreef Sandersson het volgende:
Ben best benieuwd. Vind het wat te optimistisch zoals het hierboven wordt weergeven. Zijn allemaal heel jonge gasten (pluspunt vind ik overigens) en technisch vaardig, alleen de JL is toch een ander speltype. Verwacht jong Ajax ergens tussen 6 en 10 in de JL dit jaar.
Mwoah, ik schat ze wel hoger in dan redelijk wat teams van de JL. Die spelen vaak ook met jonge teams, maar worden toch geacht minder talentvol te zijn dan Jong Ajax. Verwacht dus niet dat ze onderin gaan eindigen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ergens onderin om eerlijk te zijn
In de middenmoot ergens denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:52 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Mwoah, ik schat ze wel hoger in dan redelijk wat teams van de JL. Die spelen vaak ook met jonge teams, maar worden toch geacht minder talentvol te zijn dan Jong Ajax. Verwacht dus niet dat ze onderin gaan eindigen.
Die viel mij ook in negatieve zin op ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:30 schreef stoeltafel het volgende:
Godver wat is die Serero toch matig.
die valt door de mandquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:52 schreef stoeltafel het volgende:
Super leuk dit. Ben benieuwd naar Andersen.
De jeugdigheid straalt er nog wel van af. Het is vermakelijk, maar de routine en scherpte ontbreekt nog.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die valt door de mand
Vergeet niet dat dit team erg veel zal moeten wisselen gedurende het seizoen, dat kost je ritme en punten
het zou nog wel wat frivoler mogen wmb.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
De jeugdigheid straalt er nog wel van af. Het is vermakelijk, maar de routine en scherpte ontbreekt nog.
Neuh zeker niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ergens onderin om eerlijk te zijn
Ik dacht dat jij meer van blond hield.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Ligeon ook wel een leuk spelertje.
Once you go black, you never go back.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van blond hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |