SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Lindgren. op 05-08-2013 20:48:07 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Oja! Hahaha precies jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat jij echt een wtf-momentje had toen die gasten weggingen uit dat Skypegesprek. Jij dacht echt dat je in een prank was gestapt.
Ik weet alleen dat jij regelmatig aan de drugs zit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:40 schreef DuTank het volgende:
Over mij is ook te weinig bekend he? Misschien maar beter ook
Regelmatig, regelmatig.... 1x per maand hooguit. En ik drink verder ook niet echt alcohol, maar als ik wel drink, dan is het maar weinig. Ook omdat ik niet (meer) zo'n hoge tolerantie heb voor alcoholquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij regelmatig aan de drugs zit.
Nice.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef Zhano het volgende:
That OPzit hier in de kantine op mn werk als een josti te grijnzen.
Je bent zijn worstenbroodjes verslaving vergeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga eerst even eten.
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij regelmatig aan de drugs zit.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef Zhano het volgende:
That OPzit hier in de kantine op mn werk als een josti te grijnzen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga eerst even eten.
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Inderdaad ja. Gewoon om half 2 's nachts z'n moeder roepen dat 'ie wel trek heeft in een worstenbroodje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je bent zijn worstenbroodjes verslaving vergeten.
Gewoon 1 afbeelding van maken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
Zien er in de preview bovenaan het topic alleen een beetje kut uit. Verder goed werk Lindje
Ik snap alleen dat van die gluurbuur niet? Verder zal het vast wel kloppen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Lindgren. het volgende:
Over baasjes als DS2 valt ook gewoon zoveel te posten. Die heeft eigenlijk gewoon een dubbel vakje nodig.Kan nog zoveel opnoemen.
[ afbeelding ]
1 Afbeelding maken en als achtergrond het forum kleur aan houden. Probleem opgelostquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedoel meer dat zwarte doordat ze transparant zijn.
quote:
Had al gehoopt dat iemand het zou opvallen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef laucas het volgende:
"Draait rondjes. De hele wedstrijd draait hij rondjes."
Je had toch wat chicks gezien waar je stiekem naar aan het kijken was?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap alleen dat van die gluurbuur niet? Verder zal het vast wel kloppen.
Over Thad kun je ook genoeg posten, bijvoorbeeld dit: Heeft 100 silver teams, bijna allemaal in 3-5-2. Heeft bijna elke silver uit het spel uitgeprobeerd en ook in een silver pack gehad. Hij wil ook niet toegeven dat hij gewoon geluk heeft, maar anderen weten wel beter.
Ja, zal het eens fixen als het compleet is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
Zien er in de preview bovenaan het topic alleen een beetje kut uit. Verder goed werk Lindje
De berichten van een TS heeft bij mij een andere kleur dan de rest van het forum. Dat zullen vast meer mensen hebben, dus is het dan ook lelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
1 Afbeelding maken en als achtergrond het forum kleur aan houden. Probleem opgelost
Nee, die kwam ik toen een keer tegen. Nu is het tijd voor BBQquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je had toch wat chicks gezien waar je stiekem naar aan het kijken was?Swaggerbaas.
Met die chicks?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die kwam ik toen een keer tegen. Nu is het tijd voor BBQ
ik weet nog steeds niet wat voor geluid dat nou precies isquote:
Nee, gewoon met het gezin. Het was wel weer een mooie middag bij het zwembad trouwensquote:
straks mag je nog praten ?quote:een groep waar ik elke keer bij zit.
Ja, ik heb ook met ze gepraat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef FCsuarez het volgende:
ziet er goed uit boys te OP make-over![]()
blij dat er over Suarez weinig bekend is
[..]
straks mag je nog praten ?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon met het gezin. Het was wel weer een mooie middag bij het zwembad trouwensIk heb nu in ieder geval een groep waar ik elke keer bij zit.
Jep.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Wefut onthoudt nu wanneer je bezig bent met een team?
Okeuquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef HeavensAxe het volgende:
teams atm:
Serie A
[ afbeelding ]
BBVA
[ afbeelding ]
Bronze Eredivisie
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef HeavensAxe het volgende:
teams atm:
Serie A
[ afbeelding ]
BBVA
[ afbeelding ]
Bronze Eredivisie
[ afbeelding ]
Stuk minder erg dan ik had verwacht. Had stiekem gehoopt dat Toefjes wel een leuke voor me zou schrijven.quote:
Het eerste, zelfde indeling als fifa zelf gewoon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Personal Info, Base, Physical, Mental, Techical
óf
Personal Info, Base, Attacking, Defending, Physical, Skill, Movement, Mentality?
Én geeft suggesties voor lege plekken in je team.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Wefut onthoudt nu wanneer je bezig bent met een team?
Ja, en jij. En el-blanchito. Die staan nog op mijn lijstje.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
En dit aidspareltje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Resortjes iddquote:
Haha! Ik mis hem wel hoor!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
En dit aidspareltje natuurlijk.
[ afbeelding ]
En hij zegt het nog vaak ook in die vidquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Resortjes iddMaar vond het eerlijk gezegd best een leuk filmpje.
Sanne is goed te doen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef DuTank het volgende:
Het is weer Lingo-tijd mensen. Of zoals voor sommigen hier: chickie-tijd.
Em er staat wel een leuk blondje tussen hoor.
Kim ookquote:
verkopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
roy. Ook boeken over vol te schrijven.
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dan past mijn lul er tenminste in.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien, zal even kijken.
Sanne heeft wel een grote mond...
[ afbeelding ]
Kim 7.5quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef DuTank het volgende:
Het is weer Lingo-tijd mensen. Of zoals voor sommigen hier: chickie-tijd.
Em er staat wel een leuk blondje tussen hoor.
quote:
Dat hiero is zo irritantquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En hij zegt het nog vaak ook in die vidStuk beter idd zo
Gelukkig valt niet iedereen op dezelfde vrouw. Wereld zou dan echt fucked up zijn....quote:
Een 5 is ook nog prima te doen.quote:
ja mooi, vind zoiets echt dom overkomen ookquote:
Ja, toen ze Rieneke gingen interviewen zag ik haar pas goed, en toen moest ik er een punt van af trekken. haha. Aftrekkenquote:
Daarom neemt Toefjes ook iedere avond zijn blauwe pilletje tijdens zijn avond eten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef Reemi het volgende:
Tegenwoordig zit hier serieus het halve topic Lingo te kijken. Dagelijks.
Ik vind die Kim trouwens maar een zesje. Maar dat komt omdat mijn intuïtie zegt dat zij niet weet hoe ze met een penis om moet gaan. Ik zie het aan haar gezicht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, toen ze Rieneke gingen interviewen zag ik haar pas goed, en toen moest ik er een punt van af trekken. haha. Aftrekken
Ja, zeker hoor. Valt nog wel bij te schaven dat meisjequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gelukkig valt niet iedereen op dezelfde vrouw. Wereld zou dan echt fucked up zijn....
[..]
Een 5 is ook nog prima te doen.
Volgens mij ben ik nog de schuldige ook van het Lingo kijken. Ik kwam er voor het eerst voor uit, DuTank volgde.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Daarom neemt Toefjes ook iedere avond zijn blauwe pilletje tijdens zijn avond eten.
Dan zit hij meteen klaar voor lingo.
Ze doet me denken aan een meisje dat ik gekend heeft. Die moest echt walgen van piemels. Gewoon alleen al om naar te kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die Kim trouwens maar een zesje. Maar dat komt omdat mijn intuïtie zegt dat zij niet weet hoe ze met een penis om moet gaan. Ik zie het aan haar gezicht.
Ik kijk altijd voor Nancequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog de schuldige ook van het Lingo kijken. Ik kwam er voor het eerst voor uit, DuTank volgde.
Kloptquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog de schuldige ook van het Lingo kijken. Ik kwam er voor het eerst voor uit, DuTank volgde.
Eigenlijk omdat ik een lui mens ben. Lingo komt na het sportjournaal en ik vergeet dan te zappen. Meestal heb ik pas door dat Lingo opstaat als ik GROEEEENNNNN hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk altijd voor Nance![]()
Of is nu die kreupele presentatrice?
Lucille druipt al jaren weg daar achter die desk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk altijd voor Nance![]()
Of is nu die kreupele presentatrice?
Ik had toen binnen 10 minuten haar Facebook gevonden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had toen binnen 10 minuten haar Facebook gevonden.![]()
Gertine![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik durf het niet te zeggen maar ik kijk echt al jaren Lingo![]()
Vooral met z'n 2en kijken keihard meeschreeuwen, deur open zodat iedereen op mijn verdieping kan meegenieten. Living the dream!
Ja, ik weet nog dat ik niet echt de mening van jullie deelde. Al kreeg ik er geld voor, nee dank jequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gertine![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op tv was ze leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog dat ik niet echt de mening van jullie deelde. Al kreeg ik er geld voor, nee dank je
Zelfs daar niet. Maar ja. Niet iedereen heeft zo'n timmermansoog voor chicks als ik.quote:
Dat je vanaf het begin eigenlijk makkelijk meepostte.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap de : Heeft zich razendsnel aangepast eigenlijk niet
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Briljante toevoegingen Lindgren, het wordt een ware bloemlezing
Ga ik regelen, brb.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:12 schreef DuTank het volgende:
Hmm, je zag net de bootie van Sanne. Dikke prima
Lindgren. zoek haar facebook.
Op tv had ze vast al die ballen in haar handen. Ik denk dat dat er ook mee te maken had.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haar aura was op dat moment zwaar okee
Eh, 2.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon 4 geefbare chicks bij Lingo wat is deze.
nooit van gehoordquote:
Ik zou graag na deze strijd de vrouwen in de douche willen zienquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon 4 geefbare chicks bij Lingo wat is deze.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef DuTank het volgende:
Je ziet gewoon aan die grabbeltechniek van Sanne dat ze weet hoe ze met een penis om moet gaan. Bovendien, hoe ze vervolgens de bal vasthoudt en aan het publiek toont, indiceert ook haar vaardigheden op het gebied van balzakkietelen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef DuTank het volgende:
Je ziet gewoon aan die grabbeltechniek van Sanne dat ze weet hoe ze met een penis om moet gaan. Bovendien, hoe ze vervolgens de bal vasthoudt en aan het publiek toont, indiceert ook haar vaardigheden op het gebied van balzakkietelen.
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
haha ik was bijna 5 minuten stil. maar ik ben er weer.
ik kwam bij kim heiloo lingo in google ook hierquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zou wat zijn als die meiden gewoon hun namen en "lingo" invulden op Google, en dan hier uitkwamen
Binnenkort krijg ik dus een berichtje van Kim, of ze me mag pijpen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zou wat zijn als die meiden gewoon hun namen en "lingo" invulden op Google, en dan hier uitkwamen
pas maar op, ziet er uit als een lief meisje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Binnenkort krijg ik dus een berichtje van Kim, of ze me mag pijpen.
Toefjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gertine![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Ik zei dat ze niet met een penis om kan gaan en ze wil het tegendeel bewijzen. Take one for the team zou ik zeggen. Dan weten jullie het 2 minuten later ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas maar op, ziet er uit als een lief meisje.
maar stiekem heeft ze SM gevoelens denk ik.
Hahahah geniaal!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kwam bij kim heiloo lingo in google ook hier
http://www.wijzijnvoetbal(...)ud-voor-de-paus.html
HOE DANquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:26 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
zeker weten #team kim
Well done.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:26 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
zeker weten #team kim
got the facebookquote:
DM me haar Facebauk svp.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
got the facebook![]()
ze is voor AZ ik zie toefjes ook nog wel overstappen naar #teamkim
Pffff dit is juist reclame oor #teamsannequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:26 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
zeker weten #team kim
Ik heb geen verstand van gold teams. En futheadquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:32 schreef Anonymous61 het volgende:
help darksonic
http://www.futhead.com/fifa/squads/14104691/
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb even een fapcollage gemaakt. Even uploaden.
quote:
Kankerhamster.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt tijd dat EA de web app fixt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:33 schreef poker4lifee het volgende:
het wordt tijd voor een relist all knop
Jp's app kan dat. Daar is packs openen en shit verkopen zoveel makkelijker door. Je kans default listing gebruiken dus contracten elke keer voor dezelfde prijs listen. Heel gemakkelijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:33 schreef poker4lifee het volgende:
het wordt tijd voor een relist all knop
Sanne is volgens mij wel goed in bed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Inclusief bips-shots.
[ afbeelding ]
Ja, dat zei ik toch al.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sanne is volgens mij wel goed in bed.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes is even zijn namopje aan het doorbuffelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Haha ik ook. Nu is dat wel een apart mannetje die eigenlijk niet in mijn vriendenlijst hoort maar toch...quote:
Ja leuk, maar heeft ze ook verstand van voetbal? Of staat ze er alleen omdat ze blond is en dikke tetten heeft?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Over goede chicks op tv gesproken.Die presentatrice van FOX.
Wat een joop'n.
[ afbeelding ]
Dat tweede natuurlijk. Voetbal, bieren en tieren. Wat wil een man nog meer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja leuk, maar heeft ze ook verstand van voetbal? Of staat ze er alleen omdat ze blond is en dikke tetten heeft?
vind dr niet zo knap hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja leuk, maar heeft ze ook verstand van voetbal? Of staat ze er alleen omdat ze blond is en dikke tetten heeft?
Ze moest alleen uitleggen dat FC Utrecht tegen TOP Oss speelt, maar daarvoor keek ze al continu op haar blaadje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik baal nu wel een beetje dat ik FOX niet heb. brb even hond uitlatenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mondje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt mijn 4222 team. Wel aardig toch?
Daar doe ik ook geen uitspraken overquote:
Waarom?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mondje.
O dear hahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet ThadCastle nog toevoegen trouwens.
Ik had al iets over hem gepost, misschien kun je er wat mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet ThadCastle nog toevoegen trouwens.
Leuke linkerkantquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt mijn 4222 team. Wel aardig toch?
Wat doet die dramatische LM op 7 chem?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuke linkerkant
[ afbeelding ]
Dit gemaakt om TOTS Mangala en T. Silva uit te proberen, verras me
Meneer La Whore.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]![]()
Waarom is dat team zo om te kotsen volgens jou?
Hulk op RM is pure aids. Als je nog coins over hebt zou ik Neuer nog halen. Welliton lijkt wel gedowngrade. In het begin van FUT13 was 'ie super OP, maar toen ik 'm laatst weer uitprobeerde speelde hij niks klaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuke linkerkant
[ afbeelding ]
Oh die wil ik nog een keer proberen, heb hem niet gekocht als dat helptquote:
Ja, hij is vies goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh die wil ik nog een keer proberen, heb hem niet gekocht als dat helpt
Als het niks is verkoop ik hem
Ik keek even niet omdat ik weg was. Wat gebeurde er? En haha een speler van Telstar heet Macintoshquote:
Hij wilde een rainbow flick doen ofzo, maar het mislukte omdat 'ie struikelde.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik keek even niet omdat ik weg was. Wat gebeurde er? En haha een speler van Telstar heet Macintosh
Ik vind het nogal een kut team als ik heel eerlijk ben... Doe dan eerder zo iets:quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuke linkerkant
[ afbeelding ]
De Omniquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij wilde een rainbow flick doen ofzo, maar het mislukte omdat 'ie struikelde.
Ik vind Hulk goed, geen idee waaromquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hulk op RM is pure aids. Als je nog coins over hebt zou ik Neuer nog halen. Welliton lijkt wel gedowngrade. In het begin van FUT13 was 'ie super OP, maar toen ik 'm laatst weer uitprobeerde speelde hij niks klaar.
Niet eens gezien, even een vervanger zoekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat doet die dramatische LM op 7 chem?
Grapjen. Capel is goed, maar 7 chem.
De laatste keer dat ik Sissoko en Gustavo samen gebruikten is er een controller gesneuveldquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een kut team als ik heel eerlijk ben... Doe dan eerder zo iets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Sissoko en Gustavo samen gebruikten is er een controller gesneuveld
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Sissoko en Gustavo samen gebruikten is er een controller gesneuveld
Sissoko vond ik ook slecht. Gustavo gaat nog wel, maar ik zet daar liever een type Gundogan neer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
gundogan op CAMquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sissoko vond ik ook slecht. Gustavo gaat nog wel, maar ik zet daar liever een type Gundogan neer.
Dit dus, vind Gundogan een veel meer allrounder. Ach, ik probeer dit gewoon, speelt het voor geen meter maak ik een ander team met T. Silvaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sissoko vond ik ook slecht. Gustavo gaat nog wel, maar ik zet daar liever een type Gundogan neer.
Mieghem en Ondaan? Of is het die van Huizen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Telstar heeft gewoon 2 spelers voorin die in FUT zitten
[..]
Ik zat er al op te wachten
eerste 2quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mieghem en Ondaan? Of is het die van Huizen?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
Karma trouwens. Wat een pareltje.
[ afbeelding ]
[..]![]()
yupquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar als je nou 2 clubs maakt, die munten gaan toch wel gewoon naar 1 'rekening' (account)?
Straks als ik thuis ben even mijn goedkope silver team maken met hulp van rolls-reus
Twee clubs kan je alleen maken met twee accounts, maar ik denk dat je teams bedoeld en dat kan wel!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar als je nou 2 clubs maakt, die munten gaan toch wel gewoon naar 1 'rekening' (account)?
Straks als ik thuis ben even mijn goedkope silver team maken met hulp van rolls-reus
nee, je kan bovendien geen 2 clubs maken op een psn accountquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo klopt 'ie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
die hele OP. Held!
alleen verneukt je copyright de layout
Same hierquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Niet in de OP
Wel een briljante OP trouwens.![]()
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk. Ben over 15/20 min thuis trouwensquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Twee clubs kan je alleen maken met twee accounts, maar ik denk dat je teams bedoeld en dat kan wel!
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die skill zit toch niet in FIFA of wel?
Oh okequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je vanaf het begin eigenlijk makkelijk meepostte.
oh kut, was ff bezig met iets. Maar kan nu wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef DePresident. het volgende:
![]()
Mooie OP Lindgren![]()
Bakkert, tijd voor een potje?
Alleen een iets uitgebreidere denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Erg lang nu idd ja. Misschien een "gestorvenen"-spoiler.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Lindgren.: Props voor de OP. Tis wel een hele lijst geworden nu, miss degene die hier niet meer posten in een spoiler gooien?
Een kerkhofquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Erg lang nu idd ja. Misschien een "gestorvenen"-spoiler.
En een ziedend schotquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maatsen volgend jaar een bronze met 90 pace en 4*
Begin jij nou ook al?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mexicaantje oranje hoed, carraco ijs carraco ijs
Je vrouw ookquote:
Nee, ik ken het niet. Maar Derksen en Genee dus wel. En mijn vrouw is aan het zwangerschapgymenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je vrouw ook?
Mijn vader zingt dat nog weleens
Er is ook nog niks over Arias gezegd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Positieve praat over PSV bij VI. Het moet niet gekker worden
Oh okequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik ken het niet. Maar Derksen en Genee dus wel. En mijn vrouw is aan het zwangerschapgymen
Nee dat valt ook nog wel mee jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is ook nog niks over Arias gezegd.
Waar jij al niet op afknapt zegquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Ga je weer eens appen met een vrouw, is het er 1 die op 1 berichtje 4 berichten terug stuurtBinnen 2 minuten
Alweer helemaal klaar mee
Liever dat dan kortaf imoquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Ga je weer eens appen met een vrouw, is het er 1 die op 1 berichtje 4 berichten terug stuurtBinnen 2 minuten
Dan vind je haar er gewoon niet goed genoeg uitzien, anders zou je dat denk ik een stuk minder erg vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
toefjes word echt een oude knorrige man jongens...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toefjes word echt een oude knorrige man jongens...
Dan maar FIFA14 kopen hè.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan geen ultimate team meer spelen. EA
Neem een hond.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Op IMDB ziet het er Mehh uit. Maar is ook daar nog niet in de bios dus weet het nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Was dat nou Yolanthe die voorbij kwam in de trailer van die film?
Jawel. Gewoon met L2 en de linkerstick.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het zag er ook niet direct uit als een film die ik op mijn lijstje zetquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op IMDB ziet het er Mehh uit. Maar is ook daar nog niet in de bios dus weet het niet
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Stukken beter dan zo'n natte tosti die wel online is maar niet reageert 'omdat ze hard to get wil spelen'.
![]()
Chicks die vlot appen zijn juist top.
ik denk maar zo vlot babbelen, vlot pijpenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Stukken beter dan zo'n natte tosti die wel online is maar niet reageert 'omdat ze hard to get wil spelen'.
![]()
Chicks die vlot appen zijn juist top.
en Handicap.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:44 schreef DePresident. het volgende:
Tweede helft van het kastje naar de muur weggespeeld.
FUT speelt zo raar als je alleen maar H2H gewend bent
Die goal met Elyouquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en Handicap.
Silver > Golds als het ware.
fapje gemacht!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh kut, was ff bezig met iets. Maar kan nu wel.
quote:
quote:
op Youtube zitten mensen altijd te zeiken dat Agüero de gouden versie is van hem, maar die kan bij lange na niet tippen aan hoe lekker Elyounoussi speelt.quote:
quote:
Wist je ook al dat ze Jovetic hebben?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Negredo naar City, helemaal gemist....wat moeten die gasten nou met nóg een spits?
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
op Youtube zitten mensen altijd te zeiken dat Agüero de gouden versie is van hem, maar die kan bij lange na niet tippen aan hoe lekker Elyounoussi speelt.
Als ik net zoveel FUT had gespeeld als vorig jaar dan had ik er ook wel bij gestaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]Thanks.
Misschien wel wat lang ja. Kunnen 'm binnenkort wel wat inkorten.
Die had ik wel gespot ja...jonge speler, kan ik me wel wat bij voorstellen...maar die Negredoquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wist je ook al dat ze Jovetic hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |