SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Lindgren. op 05-08-2013 20:48:07 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Oja! Hahaha precies jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat jij echt een wtf-momentje had toen die gasten weggingen uit dat Skypegesprek. Jij dacht echt dat je in een prank was gestapt.
Ik weet alleen dat jij regelmatig aan de drugs zit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:40 schreef DuTank het volgende:
Over mij is ook te weinig bekend he? Misschien maar beter ook
Regelmatig, regelmatig.... 1x per maand hooguit. En ik drink verder ook niet echt alcohol, maar als ik wel drink, dan is het maar weinig. Ook omdat ik niet (meer) zo'n hoge tolerantie heb voor alcoholquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij regelmatig aan de drugs zit.
Nice.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef Zhano het volgende:
That OPzit hier in de kantine op mn werk als een josti te grijnzen.
Je bent zijn worstenbroodjes verslaving vergeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga eerst even eten.
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij regelmatig aan de drugs zit.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef Zhano het volgende:
That OPzit hier in de kantine op mn werk als een josti te grijnzen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga eerst even eten.
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Inderdaad ja. Gewoon om half 2 's nachts z'n moeder roepen dat 'ie wel trek heeft in een worstenbroodje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je bent zijn worstenbroodjes verslaving vergeten.
Gewoon 1 afbeelding van maken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
Zien er in de preview bovenaan het topic alleen een beetje kut uit. Verder goed werk Lindje
Ik snap alleen dat van die gluurbuur niet? Verder zal het vast wel kloppen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Lindgren. het volgende:
Over baasjes als DS2 valt ook gewoon zoveel te posten. Die heeft eigenlijk gewoon een dubbel vakje nodig.Kan nog zoveel opnoemen.
[ afbeelding ]
1 Afbeelding maken en als achtergrond het forum kleur aan houden. Probleem opgelostquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedoel meer dat zwarte doordat ze transparant zijn.
quote:
Had al gehoopt dat iemand het zou opvallen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef laucas het volgende:
"Draait rondjes. De hele wedstrijd draait hij rondjes."
Je had toch wat chicks gezien waar je stiekem naar aan het kijken was?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap alleen dat van die gluurbuur niet? Verder zal het vast wel kloppen.
Over Thad kun je ook genoeg posten, bijvoorbeeld dit: Heeft 100 silver teams, bijna allemaal in 3-5-2. Heeft bijna elke silver uit het spel uitgeprobeerd en ook in een silver pack gehad. Hij wil ook niet toegeven dat hij gewoon geluk heeft, maar anderen weten wel beter.
Ja, zal het eens fixen als het compleet is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
Zien er in de preview bovenaan het topic alleen een beetje kut uit. Verder goed werk Lindje
De berichten van een TS heeft bij mij een andere kleur dan de rest van het forum. Dat zullen vast meer mensen hebben, dus is het dan ook lelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
1 Afbeelding maken en als achtergrond het forum kleur aan houden. Probleem opgelost
Nee, die kwam ik toen een keer tegen. Nu is het tijd voor BBQquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je had toch wat chicks gezien waar je stiekem naar aan het kijken was?Swaggerbaas.
Met die chicks?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die kwam ik toen een keer tegen. Nu is het tijd voor BBQ
ik weet nog steeds niet wat voor geluid dat nou precies isquote:
Nee, gewoon met het gezin. Het was wel weer een mooie middag bij het zwembad trouwensquote:
straks mag je nog praten ?quote:een groep waar ik elke keer bij zit.
Ja, ik heb ook met ze gepraat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef FCsuarez het volgende:
ziet er goed uit boys te OP make-over![]()
blij dat er over Suarez weinig bekend is
[..]
straks mag je nog praten ?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon met het gezin. Het was wel weer een mooie middag bij het zwembad trouwensIk heb nu in ieder geval een groep waar ik elke keer bij zit.
Jep.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Wefut onthoudt nu wanneer je bezig bent met een team?
Okeuquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef HeavensAxe het volgende:
teams atm:
Serie A
[ afbeelding ]
BBVA
[ afbeelding ]
Bronze Eredivisie
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef HeavensAxe het volgende:
teams atm:
Serie A
[ afbeelding ]
BBVA
[ afbeelding ]
Bronze Eredivisie
[ afbeelding ]
Stuk minder erg dan ik had verwacht. Had stiekem gehoopt dat Toefjes wel een leuke voor me zou schrijven.quote:
Het eerste, zelfde indeling als fifa zelf gewoon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Personal Info, Base, Physical, Mental, Techical
óf
Personal Info, Base, Attacking, Defending, Physical, Skill, Movement, Mentality?
Én geeft suggesties voor lege plekken in je team.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Wefut onthoudt nu wanneer je bezig bent met een team?
Ja, en jij. En el-blanchito. Die staan nog op mijn lijstje.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
En dit aidspareltje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Resortjes iddquote:
Haha! Ik mis hem wel hoor!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
En dit aidspareltje natuurlijk.
[ afbeelding ]
En hij zegt het nog vaak ook in die vidquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Resortjes iddMaar vond het eerlijk gezegd best een leuk filmpje.
Sanne is goed te doen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef DuTank het volgende:
Het is weer Lingo-tijd mensen. Of zoals voor sommigen hier: chickie-tijd.
Em er staat wel een leuk blondje tussen hoor.
Kim ookquote:
verkopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
roy. Ook boeken over vol te schrijven.
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
roy. Ook boeken over vol te schrijven.
[ afbeelding ]
Dan past mijn lul er tenminste in.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien, zal even kijken.
Sanne heeft wel een grote mond...
[ afbeelding ]
Kim 7.5quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef DuTank het volgende:
Het is weer Lingo-tijd mensen. Of zoals voor sommigen hier: chickie-tijd.
Em er staat wel een leuk blondje tussen hoor.
quote:
Dat hiero is zo irritantquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En hij zegt het nog vaak ook in die vidStuk beter idd zo
Gelukkig valt niet iedereen op dezelfde vrouw. Wereld zou dan echt fucked up zijn....quote:
Een 5 is ook nog prima te doen.quote:
ja mooi, vind zoiets echt dom overkomen ookquote:
Ja, toen ze Rieneke gingen interviewen zag ik haar pas goed, en toen moest ik er een punt van af trekken. haha. Aftrekkenquote:
Daarom neemt Toefjes ook iedere avond zijn blauwe pilletje tijdens zijn avond eten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef Reemi het volgende:
Tegenwoordig zit hier serieus het halve topic Lingo te kijken. Dagelijks.
Ik vind die Kim trouwens maar een zesje. Maar dat komt omdat mijn intuïtie zegt dat zij niet weet hoe ze met een penis om moet gaan. Ik zie het aan haar gezicht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, toen ze Rieneke gingen interviewen zag ik haar pas goed, en toen moest ik er een punt van af trekken. haha. Aftrekken
Ja, zeker hoor. Valt nog wel bij te schaven dat meisjequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gelukkig valt niet iedereen op dezelfde vrouw. Wereld zou dan echt fucked up zijn....
[..]
Een 5 is ook nog prima te doen.
Volgens mij ben ik nog de schuldige ook van het Lingo kijken. Ik kwam er voor het eerst voor uit, DuTank volgde.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Daarom neemt Toefjes ook iedere avond zijn blauwe pilletje tijdens zijn avond eten.
Dan zit hij meteen klaar voor lingo.
Ze doet me denken aan een meisje dat ik gekend heeft. Die moest echt walgen van piemels. Gewoon alleen al om naar te kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die Kim trouwens maar een zesje. Maar dat komt omdat mijn intuïtie zegt dat zij niet weet hoe ze met een penis om moet gaan. Ik zie het aan haar gezicht.
Ik kijk altijd voor Nancequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog de schuldige ook van het Lingo kijken. Ik kwam er voor het eerst voor uit, DuTank volgde.
Kloptquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog de schuldige ook van het Lingo kijken. Ik kwam er voor het eerst voor uit, DuTank volgde.
Eigenlijk omdat ik een lui mens ben. Lingo komt na het sportjournaal en ik vergeet dan te zappen. Meestal heb ik pas door dat Lingo opstaat als ik GROEEEENNNNN hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk altijd voor Nance![]()
Of is nu die kreupele presentatrice?
Lucille druipt al jaren weg daar achter die desk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk altijd voor Nance![]()
Of is nu die kreupele presentatrice?
Ik had toen binnen 10 minuten haar Facebook gevonden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had toen binnen 10 minuten haar Facebook gevonden.![]()
Gertine![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik durf het niet te zeggen maar ik kijk echt al jaren Lingo![]()
Vooral met z'n 2en kijken keihard meeschreeuwen, deur open zodat iedereen op mijn verdieping kan meegenieten. Living the dream!
Ja, ik weet nog dat ik niet echt de mening van jullie deelde. Al kreeg ik er geld voor, nee dank jequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had toen binnen 10 minuten haar Facebook gevonden.![]()
Gertine![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |