SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Lindgren. op 05-08-2013 20:48:07 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Oja! Hahaha precies jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat jij echt een wtf-momentje had toen die gasten weggingen uit dat Skypegesprek. Jij dacht echt dat je in een prank was gestapt.
Ik weet alleen dat jij regelmatig aan de drugs zit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:40 schreef DuTank het volgende:
Over mij is ook te weinig bekend he? Misschien maar beter ook
Regelmatig, regelmatig.... 1x per maand hooguit. En ik drink verder ook niet echt alcohol, maar als ik wel drink, dan is het maar weinig. Ook omdat ik niet (meer) zo'n hoge tolerantie heb voor alcoholquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij regelmatig aan de drugs zit.
Nice.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef Zhano het volgende:
That OPzit hier in de kantine op mn werk als een josti te grijnzen.
Je bent zijn worstenbroodjes verslaving vergeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga eerst even eten.
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij regelmatig aan de drugs zit.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef Zhano het volgende:
That OPzit hier in de kantine op mn werk als een josti te grijnzen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga eerst even eten.
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Inderdaad ja. Gewoon om half 2 's nachts z'n moeder roepen dat 'ie wel trek heeft in een worstenbroodje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je bent zijn worstenbroodjes verslaving vergeten.
Gewoon 1 afbeelding van maken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
Zien er in de preview bovenaan het topic alleen een beetje kut uit. Verder goed werk Lindje
Ik snap alleen dat van die gluurbuur niet? Verder zal het vast wel kloppen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Lindgren. het volgende:
Over baasjes als DS2 valt ook gewoon zoveel te posten. Die heeft eigenlijk gewoon een dubbel vakje nodig.Kan nog zoveel opnoemen.
[ afbeelding ]
1 Afbeelding maken en als achtergrond het forum kleur aan houden. Probleem opgelostquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedoel meer dat zwarte doordat ze transparant zijn.
quote:
Had al gehoopt dat iemand het zou opvallen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef laucas het volgende:
"Draait rondjes. De hele wedstrijd draait hij rondjes."
Je had toch wat chicks gezien waar je stiekem naar aan het kijken was?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap alleen dat van die gluurbuur niet? Verder zal het vast wel kloppen.
Over Thad kun je ook genoeg posten, bijvoorbeeld dit: Heeft 100 silver teams, bijna allemaal in 3-5-2. Heeft bijna elke silver uit het spel uitgeprobeerd en ook in een silver pack gehad. Hij wil ook niet toegeven dat hij gewoon geluk heeft, maar anderen weten wel beter.
Ja, zal het eens fixen als het compleet is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
Zien er in de preview bovenaan het topic alleen een beetje kut uit. Verder goed werk Lindje
De berichten van een TS heeft bij mij een andere kleur dan de rest van het forum. Dat zullen vast meer mensen hebben, dus is het dan ook lelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
1 Afbeelding maken en als achtergrond het forum kleur aan houden. Probleem opgelost
Nee, die kwam ik toen een keer tegen. Nu is het tijd voor BBQquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je had toch wat chicks gezien waar je stiekem naar aan het kijken was?Swaggerbaas.
Met die chicks?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die kwam ik toen een keer tegen. Nu is het tijd voor BBQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |