Ach, dat geeft toch niets? Je kunt het beter gelijk vragen, weet je het voor de volgende keer ook weer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar ik vroeg al waar de wraps waren (toevallig was dat nog een oud-klasgenoot ook, dus extra gênant). Om dan een tweede keer wat te vragen vind ik een beetje awkward.
Shit happens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat geeft toch niets? Je kunt het beter gelijk vragen, weet je het voor de volgende keer ook weer.
Hmm, ik zag kipfilet wel, maar vond het een beetje prijzig + de score m.b.t. dierenwelzijn deed het niet zo goed bij Lidl.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Life2.0 het volgende:
volgende keer toch kip nemen, smaakt beter (gehakt is afvalvlees) en past beter bij het gerecht
Slaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wraps + vegetarisch gehakt + sla + mais + strooikaas.
Vegetarisch gehakt smaakt echt nergens naar, maar de kipfilet was duurder en het gewone gehakt kon ik nergens vinden. (ja, ik ga dus nooit naar de supermarkt)
Thanks voor de tip!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sla
Maar het mist ook een sausje dus tis een beetje droog zo.
Heel simpel: koop spaghetti of penne, gehakt en een potje of zak pastasaus. Water opzetten tot het kookt, ondertussen gehakt bakken in een koekenpan zonder olie of vet, saus erbij en verwarmen. Pasta in kokend water tot het (beet)gaar is (zoals op de verpakking staat hoe lang je het moet koken). Pasta op je bord, gehaktsaus op je bord, je strooikaas erover en klaaaaar!
Gebruik volgende keer gewone gehakt, pakje fajita/taco kruidenmix voor het gehakt en mexico melange van HAK (zie pic) ipv alleen mais.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wraps + vegetarisch gehakt + sla + mais + strooikaas.
Vegetarisch gehakt smaakt echt nergens naar, maar de kipfilet was duurder en het gewone gehakt kon ik nergens vinden. (ja, ik ga dus nooit naar de supermarkt)
Ik zou er nog wel wat extra vitamines doorheen gooienquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sla
Maar het mist ook een sausje dus tis een beetje droog zo.
Heel simpel: koop spaghetti of penne, gehakt en een potje of zak pastasaus. Water opzetten tot het kookt, ondertussen gehakt bakken in een koekenpan zonder olie of vet, saus erbij en verwarmen. Pasta in kokend water tot het (beet)gaar is (zoals op de verpakking staat hoe lang je het moet koken). Pasta op je bord, gehaktsaus op je bord, je strooikaas erover en klaaaaar!
Ik eet pasta eigenlijk altijd zonder groentequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel wat extra vitamines doorheen gooien
varkenswelzijn bestaat niet eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik zag kipfilet wel, maar vond het een beetje prijzig + de score m.b.t. dierenwelzijn deed het niet zo goed bij Lidl.
je kunt het beter gewoon zoeken, ik ken mijn super beter dan de mensen die er werkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat geeft toch niets? Je kunt het beter gelijk vragen, weet je het voor de volgende keer ook weer.
http://www.omakookt.nl/?m=10quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef robin007bond het volgende:
Op dit moment heb ik fastfood nodig als avondeten, omdat er niemand is die voor me kan koken. Echter heb ik geen zin in zo'n vette hap bij de snackbar.
Weten jullie waar ik goedkoop en gezond fastfood kan halen? Of is dat een contradictio in terminis? Aan wat voor plaatsen moet ik denken?
Alvast bedankt!
Leer gewoon koken,doe ik al sinds mijn 8stequote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:58 schreef robin007bond het volgende:
Dit is het geworden:
[ afbeelding ]
Goed gekeken naar wat er aan natrium inzit en dat is gelukkig niet zo veel.
Jij gaat een kilo nasi opeten???quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:58 schreef robin007bond het volgende:
Dit is het geworden:
[ afbeelding ]
Dat spul nemen de Polen en Bulgaren hier bij de Aldi en Lidl ook meestal mee, naast een paar blikken bier en een wit brood.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:58 schreef robin007bond het volgende:
Dit is het geworden:
[ afbeelding ]
Boter is niet ongezond (met mate).quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mwa, ik neem aan dat je het met een flinke klets boter en suiker eet, ik denk dat het elkaar niet veel uit de weg zal lopen...
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat spul nemen de Polen en Bulgaren hier bij de Aldi en Lidl ook meestal mee, naast een paar blikken bier en een wit brood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |