Laten we het hopen. Hoe oud is M? Hier word ze ook veel huilend wakker en blijft dan ook zeker een hakf uur door huilen alles wat je aanreikt word terug gesmeten. Ze is zo lief maar soms...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:28 schreef Clubsoda het volgende:
Dankjulliewel voor de lieve reacties op de foto's!Ik ben blij dat je vindt dat hij haar krijgt Fee
En ik dacht, ik gooi er maar een foto van mezelf bij, dan schrikken jullie niet de 24e
![]()
Hier natuurlijk geen problemen met aan papa of mama hangen, dus daar kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen, maar het lijkt me erg lastig.
Wat een mopje Sam! Het kan nog komen met knuffelen, M heeft pas sinds een maand ofzo, dat hij ons opzoekt en even een knuffel haalt. Daarvoor zocht hij wel contact maar dat was meer in de vorm van op je schoot springen en kopstoten uitdelenNu kruipt hij soms in mijn armen en legt zijn hoofdje op mijn schouder. Vanmiddag werd hij niet zo lekker wakker, dat heeft hij soms. Hij bleef huilen tijdens het aankleden en liedjes zingen, troosten e.d. hielpen niet. Ik liet hem dus maar een beetje begaan, tot hij op een gegeven moment zijn armen naar me uitstrekte en in mijn armen dook. Na een stevige knuffel was het over. Ik vond dat zo knap van hem, dat hij zo duidelijk aangaf wat hij nodig heeft en bewust contact zoekt.
^^ dekbedje komt wel als ik hem uit kan leggen hoe het werkt, en hij niet meer het bed door walst. Zolang de slaapzak nog past is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:51 schreef Kyara het volgende:
.
Ik vind een kind niet te groot voor een slaapzakje omdat hij staat en loopt. Heeft er wmb meer mee te maken of hij netjes onder een dekbedje/dekentje blijft liggen. M gaat zijn hele bed door en zou niet onder een dekbed blijven liggen dus dat vind ik geen optie.
Met de warmte was het 29 graden op zijn kamertje, toen heeft hij alleen in romper (en soms zelfs alleen luier) geslapen. Net heb ik voor het eerst eigenlijk weer een slaapzak aangedaan. Ik merk weinig verschil in goed / slecht slapen, hij rolt alleen zijn hele bed door, waardoor een slaapzak gewoon wat praktischer is dan een dekentjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Tinuviel het volgende:
Slapen jullie dreumessen altijd in slaapzak?
Hier ook inderdaad. Dan is echt niks goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef hilliebillie het volgende:
Hier na het middagslaapje ook wel een ongezellige dreumes als ik hem wakker heb moeten maken (langslaper slaapt soms een gat in de (mid)dag dus om 17.00 maak ik hem wakker als hij dan nog niet wakker is) en dat is standaard mopperen.. Als hij zelf wakker wordt valt het meestal wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft het heerlijk gehad op Castlefest.
En is het raar dat mijn bijna 14 maanden meisje ook al aan driftbuien doet? Ook met slaan/gooien/haren trekken erbij. Dat belooft nog wat
Mama van F. (2012) en M. (2016)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |