Wie wil je bevrijden dan? Zitten er nog leuke homo's vast?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:04 schreef Peter het volgende:
Rellen moeten we! Beetje extremistische homobevrijdingsbeweging ofzo
De innerlijke homo in knappe hetero's?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wil je bevrijden dan? Zitten er nog leuke homo's vast?
Welke ex?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-aan-en-rijdt-door
Oke, wie van jullie heeft m'n ex van z'n sokken gereden en durfde niet meer te stoppen!
Gelukkig komt alles goed.
Mijn aller- aller- aller- eerste. Dus niet die laatste klootzakquote:
Neh. Heb alleen een homo aan de haak geslagen, meer niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik had gehoopt dat Ang3l nog eens een bekende voetballer uit de kast zou trekken dit weekend maar helaas
en ook niet pup neem ik aan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn aller- aller- aller- eerste. Dus niet die laatste klootzak
Nee, Mark.quote:
Wat saaiquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Heb alleen een homo aan de haak geslagen, meer niet.
ziet er wel heftig uit johquote:
Een hele brede neger die me door midden had kunnen breken. Niet saaiquote:
Volgens mij ligt ie ook nog steeds in het ziekenhuisquote:
zoals zondag op de zeedijk ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:04 schreef Peter het volgende:
Rellen moeten we! Beetje extremistische homobevrijdingsbeweging ofzo
En je kunt nog lopen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hele brede neger die me door midden had kunnen breken. Niet saai
Heb jij er ook een?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn negers in tegenwoordig?
Jah, die jaquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef Ang3l het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)-in-de-kast-blijven/
Ja er werd gewaarschuwd inderdaad. Wachten is op de eerste homo die nu roept "homofobie" of een PVV'er die er iets met ras en cultuur van maakt, maar volgens mij is het gewoon de stad en een druk evenementquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:05 schreef wonderer het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)kt-tijdens-gay-pride
Ik was getuige van een neger die dacht een camera te kunnen jatten en door de eigenaar getackeld werd. Ben niet blijven staan om te kijken verder, maar hij werd flink in de houdgreep gehouden.
Ik had niet het idee dat het slachtoffer (nou ja, de man van wie de camera gejat werd, het echte slachtoffer was de jattertquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er werd gewaarschuwd inderdaad. Wachten is op de eerste homo die nu roept "homofobie" of een PVV'er die er iets met ras en cultuur van maakt, maar volgens mij is het gewoon de stad en een druk evenement
Nee kloptquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat het slachtoffer (nou ja, de man van wie de camera gejat werd, het echte slachtoffer was de jattert) homo was, maar gewoon toerist.
zou het een passende straf zijn om ze volgend jaar alle 42 in jockstrap door een volle reguliers te laten lopen ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kloptMaar doelde ook meer op "de mensheid" en het feit dat er dan altijd wel zondebokken e.d. bijgehaald worden. Zie je in al die reacties op de nieuwsberichten altijd
Nou is 42 van de 46 uit Roemenie ook wel BIJNA terecht vingerwijzen te noemen
Maar wat een bloed irritante winkelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:58 schreef Ambiguiteit het volgende:
Er werken leuke jongens bij de Men At Work
Ik vind hem wat engigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een schatje die Rob uit de Great British Bake Off Seizoen 2!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |