Wie wil je bevrijden dan? Zitten er nog leuke homo's vast?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:04 schreef Peter het volgende:
Rellen moeten we! Beetje extremistische homobevrijdingsbeweging ofzo
De innerlijke homo in knappe hetero's?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wil je bevrijden dan? Zitten er nog leuke homo's vast?
Welke ex?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-aan-en-rijdt-door
Oke, wie van jullie heeft m'n ex van z'n sokken gereden en durfde niet meer te stoppen!
Gelukkig komt alles goed.
Mijn aller- aller- aller- eerste. Dus niet die laatste klootzakquote:
Neh. Heb alleen een homo aan de haak geslagen, meer niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik had gehoopt dat Ang3l nog eens een bekende voetballer uit de kast zou trekken dit weekend maar helaas
en ook niet pup neem ik aan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn aller- aller- aller- eerste. Dus niet die laatste klootzak
Nee, Mark.quote:
Wat saaiquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Heb alleen een homo aan de haak geslagen, meer niet.
ziet er wel heftig uit johquote:
Een hele brede neger die me door midden had kunnen breken. Niet saaiquote:
Volgens mij ligt ie ook nog steeds in het ziekenhuisquote:
zoals zondag op de zeedijk ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:04 schreef Peter het volgende:
Rellen moeten we! Beetje extremistische homobevrijdingsbeweging ofzo
En je kunt nog lopen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hele brede neger die me door midden had kunnen breken. Niet saai
Heb jij er ook een?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn negers in tegenwoordig?
Jah, die jaquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef Ang3l het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)-in-de-kast-blijven/
Ja er werd gewaarschuwd inderdaad. Wachten is op de eerste homo die nu roept "homofobie" of een PVV'er die er iets met ras en cultuur van maakt, maar volgens mij is het gewoon de stad en een druk evenementquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:05 schreef wonderer het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)kt-tijdens-gay-pride
Ik was getuige van een neger die dacht een camera te kunnen jatten en door de eigenaar getackeld werd. Ben niet blijven staan om te kijken verder, maar hij werd flink in de houdgreep gehouden.
Ik had niet het idee dat het slachtoffer (nou ja, de man van wie de camera gejat werd, het echte slachtoffer was de jattertquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er werd gewaarschuwd inderdaad. Wachten is op de eerste homo die nu roept "homofobie" of een PVV'er die er iets met ras en cultuur van maakt, maar volgens mij is het gewoon de stad en een druk evenement
Nee kloptquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat het slachtoffer (nou ja, de man van wie de camera gejat werd, het echte slachtoffer was de jattert) homo was, maar gewoon toerist.
zou het een passende straf zijn om ze volgend jaar alle 42 in jockstrap door een volle reguliers te laten lopen ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kloptMaar doelde ook meer op "de mensheid" en het feit dat er dan altijd wel zondebokken e.d. bijgehaald worden. Zie je in al die reacties op de nieuwsberichten altijd
Nou is 42 van de 46 uit Roemenie ook wel BIJNA terecht vingerwijzen te noemen
Maar wat een bloed irritante winkelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:58 schreef Ambiguiteit het volgende:
Er werken leuke jongens bij de Men At Work
Ik vind hem wat engigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een schatje die Rob uit de Great British Bake Off Seizoen 2!
[ afbeelding ]
Oh nee hij is echt cute! Heart melting!quote:
Daar ging ik eerlijk gezegd ook niet vanuitquote:
Die kleine lodderige blow dopjes van 'm?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
normaal ben ik niet perse een ogenman, maar zijn OGEN...
Ik ben van de grote ogen. Ik vind kleine oogjes vaak zo ratachtig. Creepy, sneaky.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook echt van hele mooie blauwe ogen, maar er moet wel een leuk hoofd omheen zitten
af en toe valt er het licht op, af en toe zijn zijn ogen groter, hij heeft ijsblauwe grijze ogenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van de grote ogen. Ik vind kleine oogjes vaak zo ratachtig. Creepy, sneaky.
Heb je een heel uur nodig om die te verzamelen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd voor wat geile foto's
Ik rekende op jouquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Heb je een heel uur nodig om die te verzamelen?
Goh...quote:
Nee dat blijktquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:11 schreef Ang3l het volgende:
Ja je weet het nooit na zo'n Lowlands-weekend he
Het was lekkah!quote:
Joh!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:42 schreef wonderer het volgende:
Wie hier was er ook alweer een Wentworth Miller fan? Die is ook homo (Miller, niet de fan. Ja, de fan ook, maar dat bedoelde ik niet): http://www.nydailynews.co(...)ne-article-1.1433139
Wishful thinking != truthquote:
Het is misschien de leeftijd, maar ik vind de laatste tijd mannen van 35 jaar en ouder er best goed uit zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh!.
Wtf hij is gewoon 41.
Ik sta er vanmiddag tussen op te tredenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
Maar bij eerstejaars studentjes die nu halfnaakt door de stad rennen, zitten soms ook leuke tussen.
Tussen die teringherrie?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta er vanmiddag tussen op te treden
Jep. Zojuist op het lichtplein gezongen. Eigenlijk hoefde ik alleen in het ensemble te zingen (seasons of love) dus ik maakte me niet zo'n zorgen, maar eenmaal daar hadden ze ineens een nummer geschrapt en ons duet er in plaats van gezet (I'll cover you)quote:
Hoe ging het dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Zojuist op het lichtplein gezongen. Eigenlijk hoefde ik alleen in het ensemble te zingen (seasons of love) dus ik maakte me niet zo'n zorgen, maar eenmaal daar hadden ze ineens een nummer geschrapt en ons duet er in plaats van gezet (I'll cover you)WTF?! Met een hese lowlands stem en 0,0 voorbereiding "Hier is je oortje.... have fun!"
Misschien ook maar beter zo, anders ha dik me alleen maar druk gemaakt. Was de allereerste keer zingen op een podium met microfoon namelijkMaar de vuurdoop is voorbij
Nu: DRANK! En een studentje!
Speculatiesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:23 schreef Steve het volgende:
[..]
[..]
Hij was een tijd geleden al met zijn vriend gespot.
idem dito voor shirtloze bouwvakkers voor kantoor met dagelijks een "coca cola light break"quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
Maar bij eerstejaars studentjes die nu halfnaakt door de stad rennen, zitten soms ook leuke tussen.
had het hier 1 maand geleden of zo gelost dat hij out was en direct zijn boyfriend had laten zienquote:
Ik vind t ook doodengquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe ging het dan?Lijkt mij doodeng, maar blijkbaar heb je je er wel goed doorheen geslagen.
ja meneren in uniformquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is hier zo verlaten, ik ga maar bewaking inzetten voor in de nacht.
[ afbeelding ]
Coolquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
http://360gigapixels.com/tokyo-tower-panorama-photo/
Dit is zo gaaf...
Dank jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het is misschien de leeftijd, maar ik vind de laatste tijd mannen van 35 jaar en ouder er best goed uit zien.
Tof! Die site kende ik nog nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
http://360gigapixels.com/tokyo-tower-panorama-photo/
Dit is zo gaaf...
Hey nieuw.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:52 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Tof! Die site kende ik nog niet
Nou ja nieuw ik heb wel eens wat eerder gepostquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey nieuw.
Lightluke, van de lightsaber en die rare vader?
Ja helpt dat een beetje?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwig vlees heeft dit topic al vaker vlotgetrokken
En het is GROOT! Tering. En wat is het terrein vet aangekleed enzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, maar weet alleen dat 't echt al héél lang bestaat
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwig vlees heeft dit topic al vaker vlotgetrokken
Twee weken.quote:
Hangt er vanaf wat voor kennismakingsfoto je postquote:
Ja!quote:
Maar wij opa's kunnen ons dat niet meer herinneren. E-Alzheimer light,.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:27 schreef Cosmo. het volgende:
Maar hij heeft hier eerder wel een gepost.. dus zo nieuw is het vlees niet.
inderdaad deze kon ik mij ook niet meer heugen :-[quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wij opa's kunnen ons dat niet meer herinneren. E-Alzheimer light,.
Haha kijk maar op m'n Twitter daar staat een prima fotoquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor kennismakingsfoto je post
Jij moet echt een avatar van grumpy cat nemenquote:
Ik heb 'm nog wel, maar gebruik 'm nooit meer. Al die kattenvoer-diaree en berichtjes over wat iemand voor ontbijt hadquote:
Hyves wat is dat ook al weer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog wel, maar gebruik 'm nooit meer. Al die kattenvoer-diaree en berichtjes over wat iemand voor ontbijt hadNEXT!
Ik heb trouwens ook nooit mijn Hyves afgesloten besef ik me nu
Ik mis ze nu al!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:33 schreef LightLuke het volgende:
Haha en vergeet al die kattenplaatjes niet
Die kreeg ik nooit!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Iets met van die glitterende vlinder plaatjes met Fijne Woensdag en zo
voor kattenplaatjes kun je gewoon terecht op Facebook.quote:
Tegenwoordig zitten ze daar jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
voor kattenplaatjes kun je gewoon terecht op Facebook.
Wie is/zijn het?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:10 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een opdondertje is het zo..
Bruno Marsquote:
How do you milk?quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:10 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een opdondertje is het zo..
Als hij de reputatie van een gemiddelde neger in ere houdt raakt zijn 3e been de grond... dan ben je best een opdondertjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Opdondertje? Hij kan zo in Game of Thrones!
Dan krijg je een opdondertje, van hem!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als hij de reputatie van een gemiddelde neger in ere houdt raakt zijn 3e been de grond... dan ben je best een opdondertje
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan krijg je een opdondertje, van hem!
O, en vanuit de gaypride kan ik zeggen dat het niet altijd klopt
quote:
En qua hetero's?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
Nou is mijn steekproef van de negroide homoseksuele medemens waarschijnlijk niet groot genoeg om een juiste statistische conclusie te trekken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |