Lekker!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, gewoon the basic! Gehakt/Italiaanse groenten en vooral veel kaas bovenop
Dat heb ik gisteren allemaal gedaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
Is het de keuken? Kun je niet die buis onder de gootsteen loshalen (ik schroef regelmatig met de waterpomptang in de badkamer de boel los. En zo'n ouderwetse stok met rode 'zuignap' of is het al stadium extreme?
Nja, ik hoop dat ik er een kan lenen via FB, ik ga nog wel voor zo een chemisch goedje kijken ook, tis zo onhandig en annoying.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou gaan voor zo'n schroefdraadgeval, ding is ideaal. Jammer dat je niet echt in de buurt woont
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Het zullen Oscar zijn rozijnen wel zijn trouwens
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij ons is het een vrij structureel probleem (foutje in de aanleg) en ik kon het ding voor een geweldige prijs bemachtigen, dus wij hebben er al veel plezier aan beleefd![]()
Normaal rond de 150 en ik had hem voor iets meer dan de helft daarvan geloof ik... we zaten toen ook op een punt dat het chemische spul niet werkte, erg handig. En maar wachten op het pakketje met een verstopte wasbakquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Normaal rond de 150 en ik had hem voor iets meer dan de helft daarvan geloof ik... we zaten toen ook op een punt dat het chemische spul niet werkte, erg handig. En maar wachten op het pakketje met een verstopte wasbak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |