Slim hoor, je gaat met een lege krat naar binnen, vult hem met flesjes van de winkel. Op dat moment heb je dus gewoon een krat bier zoals ze ook in de winkel staan en dan kan je fluiten naar je geld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat je ook kunt doen is de lege krat eerst vullen met flesjes uit de winkel en dan inleveren.
Dan kan je net zo goed met niks naar de AH gaan en gewoon paar volle kratten pakken en die ter plekke inleveren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Slim hoor, je gaat met een lege krat naar binnen, vult hem met flesjes van de winkel. Op dat moment heb je dus gewoon een krat bier zoals ze ook in de winkel staan en dan kan je fluiten naar je geld.
Het moeten lege flesjes zijn natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Slim hoor, je gaat met een lege krat naar binnen, vult hem met flesjes van de winkel. Op dat moment heb je dus gewoon een krat bier zoals ze ook in de winkel staan en dan kan je fluiten naar je geld.
Toen ik vroeger in supermarkt werkte, gooide ze er wel eens volle flessen in, heel lang dacht ik: die mensen hebben verjaardag gehad, en hebben dat niet meer nodig, realiseerde me pas later dat het fraudeurs warenquote:
oh okee....ja dan sta je idd wel even raar te kijken wanneer dat doordringtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toen ik vroeger in supermarkt werkte, gooide ze er wel eens volle flessen in, heel lang dacht ik: die mensen hebben verjaardag gehad, en hebben dat niet meer nodig, realiseerde me pas later dat het fraudeurs waren
Als je zelf lege flesjes had, dan had je geen leeg-bierkrat-probleem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Het moeten lege flesjes zijn natuurlijk
Niet relevant. De supermarkten zijn verplicht om een lege krat in te nemen, En terzijde, de krat gaat ook niet terug de winkel in maar terug naar de fabrikant.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar een winkel verkoopt geen lege kratten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |