iets meer volgens mij... 3.50 ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:28 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ja kan, kratje zonder flesjes is iets van 1-1,50 waard geloof ik
Zijn ze toch echt gewoon verplicht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:32 schreef Janneke141 het volgende:
De meeste supermarkten nemen ze leeg niet in, omdat er meestal ook kratten zonder flesjes in de winkel staan. Bij de lokale Gall&Gall geef ik je meer kans.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Gewoon in een automaat slingeren en klaar is keesquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:32 schreef Janneke141 het volgende:
De meeste supermarkten nemen ze leeg niet in, omdat er meestal ook kratten zonder flesjes in de winkel staan. Bij de lokale Gall&Gall geef ik je meer kans.
Nee hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zijn ze toch echt gewoon verplicht.
De meeste tomra's zijn zo ingesteld dat ze een krat pas accepteren als er een stuk of 8 flesjes inzitten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Flurry het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Gewoon in een automaat slingeren en klaar is kees
Ja, toch wel. Iedere winkel die producten met statiegeld verkoopt is verplicht die producten ook in te nemen.quote:
Klopt, maar een winkel verkoopt geen lege kratten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, toch wel. Iedere winkel die producten met statiegeld verkoopt is verplicht die producten ook in te nemen.
Hm.. Dat is wel waar. Nou, 1 leeg flesje erin dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar een winkel verkoopt geen lege kratten.
oops - je hebt gelijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
1,50 voor de krat en 2,40 voor de flesjes.
Brengt me op een idee.. Kun je eigenlijk een volle krat inleveren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat je ook kunt doen is de lege krat eerst vullen met flesjes uit de winkel en dan inleveren.
Zit inderdaad gewichtsdetectie op. Maar je zou ze wel eerst leeg kunnen drinken in de winkel en dan inleveren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Brengt me op een idee.. Kun je eigenlijk een volle krat inleveren?
Haal je de kratten uit de winkel gewoon
Zal vast wel iets van gewicht detectie op zitten..
Wat heeft dat voor zin, je betaalt toch extra op het aankoopbedrag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zit inderdaad gewichtsdetectie op. Maar je zou ze wel eerst leeg kunnen drinken in de winkel en dan inleveren.
maar niet als je ze nooit aankoopt en ze direct in de machine gooit die ook in de winkel staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:19 schreef Woods het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin, je betaalt toch extra op het aankoopbedrag.
Oja, waar ik werk is hij buiten de kassa's dus dacht al, ja dan kan het wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar niet als je ze nooit aankoopt en ze direct in de machine gooit die ook in de winkel staat.
Jawel hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar een winkel verkoopt geen lege kratten.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat je ook kunt doen is de lege krat eerst vullen met flesjes uit de winkel en dan inleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |