Van wat ik weet is dat ze Piazon van Chelsea willen huren, en dat ze in gesprek zouden zijn met El Hamdaoui volgens een vaag Italiaans blad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Komen nog wel wat spelers aan bij Vitesse.
Kunnen jullie ook genieten van een langere zomer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zegt overigens wel wat dat BMI - De Vrij het beoogde centrale duo is naar het WK Voetbal toe.
Het feit dat ze hopeloos uit vorm lijken te zijn betekent niet dat het waarschijnlijk wel het meest wenselijke duo isquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zegt overigens wel wat dat BMI - De Vrij het beoogde centrale duo is naar het WK Voetbal toe.
Nu is het imo toch wel de periode dat Van Gaal knopen door wil gaan hakken. Al een jaar speelt Louis met vrijwel het zelfde team. Lijkt me een beetje wanhopig om dan gelijk maar Bruma en Rekik op te roepen, Rekik lijkt me wel wat, maar die Bruma..quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het feit dat ze hopeloos uit vorm lijken te zijn betekent niet dat het waarschijnlijk wel het meest wenselijke duo is
Zul je zien dat Bruma en Rekik het worden
Zal je zien dat Fernandez ineens topscorer wordtquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:19 schreef ace_eleven het volgende:
Ik moet zeggen dat ik De Vrij niet zo slecht vond hoor, tsja, hij verliest een kopduel van iemand die een halve kop groter is, maar ik vond BMI en Nelom vaak verkeerd instappen, waardoor de aanvaller gewoon alsnog kan schieten, liggend gaan verdedigen zodat de aanvaller er gewoon voorbij hobbelt, en onrustige slechte passen geven...
EDIT:
Hmmmm De vrij is 4 cm langer dan de 1m84 lange Fernandez....![]()
Ze waren allemaal bagger en hun koning was Ruud Vormer...quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:19 schreef ace_eleven het volgende:
Ik moet zeggen dat ik De Vrij niet zo slecht vond hoor, tsja, hij verliest een kopduel van iemand die een halve kop groter is, maar ik vond BMI en Nelom vaak verkeerd instappen, waardoor de aanvaller gewoon alsnog kan schieten, liggend gaan verdedigen zodat de aanvaller er gewoon voorbij hobbelt, en onrustige slechte passen geven...
EDIT:
Hmmmm De vrij is 4 cm langer dan de 1m84 lange Fernandez....![]()
En ook echt vanaf minuut 1 heeft er niks ingezeten. Gelijkspel was al zwaar onverdiend geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
BMI viel ook gewoon door de mand met z'n besluiteloze inschuiven, slappe verdedigen enz.
Die mafkees weet niks. Mathijsen was de laatste paar maanden ijzersterk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef satecl het volgende:
En De Snor maar zeggen dat Mathijssen een nutteloze speler is voor Feyenoord. Blijkt ook maar weer eens niet zo te zijn.
In de zin dat Feyenoord hem echt niet nodig had heeft hij wel gelijk, goedkoop was/is hij natuurlijk niet in de salarissfeer en hierdoor zijn andere contracten ook hoger opgewaardeerd geworden dan gepland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef satecl het volgende:
En De Snor maar zeggen dat Mathijssen een nutteloze speler is voor Feyenoord. Blijkt ook maar weer eens niet zo te zijn.
Er zijn anders best een paar blessures geweest, waardoor het goed was dat hij gehaald is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de zin dat Feyenoord hem echt niet nodig had heeft hij wel gelijk, goedkoop was/is hij natuurlijk niet in de salarissfeer en hierdoor zijn andere contracten ook hoger opgewaardeerd geworden dan gepland.
Ja maar hij heeft wel een mening, en mensen met een mening zijn er niet veel (quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef satecl het volgende:
Presentatoren genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel een mening, en mensen met een mening zijn er niet veel ()
Ja inderdaad, dat hebben we gezien bij Knevelquote:
Tja en dat in de aller 1e wedstrijd van het seizoen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga niet meer klagen over gisteren. Het was té slecht voor woorden. Ik dacht dat de tweede helft tegen RKC uit vorig seizoen of ADO uit een absoluut dieptepunt waren, maar het kan dus nóg slechter blijkbaar...
Lekker makkelijk om Mulder weer de schuld te geven, dus omdat mulder onzeker is blijft BMI op een meter van Fernandez staan en verliest De Vrij en kopduel wat een giller!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:12 schreef H.FR het volgende:
Ik zeg: het matige verdedigen wordt gedeeltelijk veroorzaakt door onze uiterst onzekere keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |