Dit is tot maart 2012 ongeveer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik sta er niet in. Klopt geen bal van.
Ja, ik zag het net.quote:
en waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:32 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb 10557 posts in deze reeks. Exclusief deze post.
laatst bijgewerkt om 12:27
hmm hij doet raar. Even opnieuw proberen.quote:
Ik ben bang van niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:45 schreef poker4lifee het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: [FIFA 12] #1
Gestart op 08-06-2011 om 10:35:23 door Pijve.Stiemel
reeks van deze fifa verwacht ik wel een top 10 plek![]()
bedoel natuurlijk egoistisch mezelf in de top 10 van posters en dergelijke van de fut 13 topicsquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.
5881 Games & Consoles [FIFA 13: FUT SC] #309 IF Go
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoel natuurlijk egoistisch mezelf in de top 10 van posters en dergelijke van de fut 13 topics
vergeet het maarquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoel natuurlijk egoistisch mezelf in de top 10 van posters en dergelijke van de fut 13 topics
Netjes!quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef rolls-reus het volgende:
If montero binnen voor 64kgoedkoopste atm is 88k en de goedkoopste die ik deze week weg heb zien gaan ging voor 75
vdm heeft nog steeds meer. In de 19.000quote:
Nee want ik moet wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john nogquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Netjes!
Nu wil je hem zeker wel testen?
Zeg het maar als je ze hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee want ik moet wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john nog
coins kopen ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee want ik moet wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john nog
quote:
handel is handelquote:
Die Carcela-Gonzozo is niet super als RM, en als RW lijkt het me helemaal geen ster. Is Kelvinho geen betere optie?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
om wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john te kopen natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En waar heb ik die dan voor nodig?
Nee ps3
dus jij speelt ook op de PS3?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john te kopen natuurlijk
Ik heb hem vooral voor de workrates, maar hij is mij wel bevallen op rm (met dat team heb ik 300 potjes gespeeld) dus ga het proberenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Carcela-Gonzozo is niet super als RM, en als RW lijkt het me helemaal geen ster. Is Kelvinho geen betere optie?
spelen beleef ik al heel lang bijna geen lol meer aanquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus jij speelt handel ook op de PS3?
Ik heb meer dan genoeg om die allemaal te kunnen betalen dus maak je maar geen zorgenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john te kopen natuurlijk
Ik heb hem op RM in 451, maar het is niet zo dat hij er bij mij uit springt. En ik heb graag buitenspelers met 5*-skillsquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb hem vooral voor de workrates, maar hij is mij wel bevallen op rm (met dat team heb ik 300 potjes gespeeld) dus ga het proberenmaar anders ga ik denk ik iets met mlapa in de spits doen
Je kan j coins wel aan mij gevenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
spelen beleef ik al heel lang bijna geen lol meer aan
toch jammerquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg om die allemaal te kunnen betalen dus maak je maar geen zorgen
Ik heb hem in dit:quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem op RM in 451, maar het is niet zo dat hij er bij mij uit springt. En ik heb graag buitenspelers met 5*-skills
Geven he niet verkopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch jammerhad nog wel een paar ton kwijt gekund
ja is goed 7,- voor 100.000
zie jij sinterklaas in me UI staan ?quote:
Grappig, de mijne is enigszins vergelijkbaar voorin.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb hem in dit:
[ afbeelding ]
Jese en ighalo zijn de smaakmakers maar het loopt over het algemeen gewoon heel erg goed in dit team
Zie jij gje's papa in mijn UI staan ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie jij sinterklaas in me UI staan ?
Heb je een wefut linkje of plaatje?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Grappig, de mijne is enigszins vergelijkbaar voorin.
http://www.easports.com/f(...)ff#1zDsFhhLnJMvY:ps3
Ik heb Ighalo ook geprobeerd, maar die viel wat tegen. AspasDe Lucas en Jese als smaakmakers
goed idee zal GJE wel even dm'en of hij nog wat coins nodig heeftquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zie jij gje's papa in mijn UI staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |