Dit is tot maart 2012 ongeveer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik sta er niet in. Klopt geen bal van.
Ja, ik zag het net.quote:
en waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:32 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb 10557 posts in deze reeks. Exclusief deze post.
laatst bijgewerkt om 12:27
hmm hij doet raar. Even opnieuw proberen.quote:
Ik ben bang van niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:45 schreef poker4lifee het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: [FIFA 12] #1
Gestart op 08-06-2011 om 10:35:23 door Pijve.Stiemel
reeks van deze fifa verwacht ik wel een top 10 plek![]()
bedoel natuurlijk egoistisch mezelf in de top 10 van posters en dergelijke van de fut 13 topicsquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.
5881 Games & Consoles [FIFA 13: FUT SC] #309 IF Go
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoel natuurlijk egoistisch mezelf in de top 10 van posters en dergelijke van de fut 13 topics
vergeet het maarquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoel natuurlijk egoistisch mezelf in de top 10 van posters en dergelijke van de fut 13 topics
Netjes!quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef rolls-reus het volgende:
If montero binnen voor 64kgoedkoopste atm is 88k en de goedkoopste die ik deze week weg heb zien gaan ging voor 75
vdm heeft nog steeds meer. In de 19.000quote:
Nee want ik moet wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john nogquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Netjes!
Nu wil je hem zeker wel testen?
Zeg het maar als je ze hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee want ik moet wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john nog
coins kopen ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee want ik moet wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john nog
quote:
handel is handelquote:
Die Carcela-Gonzozo is niet super als RM, en als RW lijkt het me helemaal geen ster. Is Kelvinho geen betere optie?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
om wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john te kopen natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En waar heb ik die dan voor nodig?
Nee ps3
dus jij speelt ook op de PS3?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john te kopen natuurlijk
Ik heb hem vooral voor de workrates, maar hij is mij wel bevallen op rm (met dat team heb ik 300 potjes gespeeld) dus ga het proberenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Carcela-Gonzozo is niet super als RM, en als RW lijkt het me helemaal geen ster. Is Kelvinho geen betere optie?
spelen beleef ik al heel lang bijna geen lol meer aanquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus jij speelt handel ook op de PS3?
Ik heb meer dan genoeg om die allemaal te kunnen betalen dus maak je maar geen zorgenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om wallyson, tots beltran, tots gonzalez, tots fernandez en if john te kopen natuurlijk
Ik heb hem op RM in 451, maar het is niet zo dat hij er bij mij uit springt. En ik heb graag buitenspelers met 5*-skillsquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb hem vooral voor de workrates, maar hij is mij wel bevallen op rm (met dat team heb ik 300 potjes gespeeld) dus ga het proberenmaar anders ga ik denk ik iets met mlapa in de spits doen
Je kan j coins wel aan mij gevenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
spelen beleef ik al heel lang bijna geen lol meer aan
toch jammerquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg om die allemaal te kunnen betalen dus maak je maar geen zorgen
Ik heb hem in dit:quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem op RM in 451, maar het is niet zo dat hij er bij mij uit springt. En ik heb graag buitenspelers met 5*-skills
Geven he niet verkopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch jammerhad nog wel een paar ton kwijt gekund
ja is goed 7,- voor 100.000
zie jij sinterklaas in me UI staan ?quote:
Grappig, de mijne is enigszins vergelijkbaar voorin.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb hem in dit:
[ afbeelding ]
Jese en ighalo zijn de smaakmakers maar het loopt over het algemeen gewoon heel erg goed in dit team
Zie jij gje's papa in mijn UI staan ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie jij sinterklaas in me UI staan ?
Heb je een wefut linkje of plaatje?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Grappig, de mijne is enigszins vergelijkbaar voorin.
http://www.easports.com/f(...)ff#1zDsFhhLnJMvY:ps3
Ik heb Ighalo ook geprobeerd, maar die viel wat tegen. AspasDe Lucas en Jese als smaakmakers
goed idee zal GJE wel even dm'en of hij nog wat coins nodig heeftquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zie jij gje's papa in mijn UI staan ?
tim86 zal wel een eind komen gok ik zomaarquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tim86 zal wel een eind komen gok ik zomaar
Deze: http://wefut.com/squad/3203quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je een wefut linkje of plaatje?kan dit niet zien
maar voor kloon 2, kan je daar ook mee leven?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik sta zelfs nog achter de kloon van Rijst... Daar kan ik wel mee leven.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze: http://wefut.com/squad/3203
Redelijk, heel redelijk. Ik krijg hem op 9 chem met Ighalo (ipv Aspas), maar dat weegt in mijn speelstijl niet op tegen de superioriteit van Aspas....helaas.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nicehoe doet el arabi het bij jou?
Dat is jammer jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Redelijk, heel redelijk. Ik krijg hem op 9 chem met Ighalo (ipv Aspas), maar dat weegt in mijn speelstijl niet op tegen de superioriteit van Aspas....helaas.
Vroeg me al af of die in de Championship zou blijvenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Newcastle heeft weer een Fransman aan de selectie toegevoegdLoic Remy
4222quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:22 schreef wieisboos het volgende:
held
[ afbeelding ]
4-2-2-2 speelt wel kut
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Nouveaux Château:
[ afbeelding ]
Haidara zal volgend jaar ook Frans zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degenen die vaker posten en er graag bij willen, of degenen die er nog tussen horen doe ik later wel. Nogmaals sorry als je er niet bij staat, maar het is echt moeilijker dan je denkt om een overzicht te maken van de vaste, actieve posters. Knuf.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik sta zelfs nog achter de kloon van Rijst... Daar kan ik wel mee leven.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
Vergeef me als je er (nog) niet tussen staat, ben er nog niet helemaal mee klaar.Zoiets moet eigenlijk in de OP komen.
De stamgasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degenen die vaker posten en er graag bij willen, of degenen die er nog tussen horen doe ik later wel. Nogmaals sorry als je er niet bij staat, maar het is echt moeilijker dan je denkt om een overzicht te maken van de vaste, actieve posters. Knuf.![]()
Ik draai met hockey ook vaak rondjes.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Vergeef me als je er (nog) niet tussen staat, ben er nog niet helemaal mee klaar.Zoiets moet eigenlijk in de OP komen.
De stamgasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]EeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degenen die vaker posten en er graag bij willen, of degenen die er nog tussen horen doe ik later wel. Nogmaals sorry als je er niet bij staat, maar het is echt moeilijker dan je denkt om een overzicht te maken van de vaste, actieve posters. Knuf.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Dat moet toch bij hockey?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Ik draai met hockey ook vaak rondjes.
het kan. Maar ik sta linksback, dus niet altijd even handig.quote:
De stamgasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degenen die vaker posten en er graag bij willen, of degenen die er nog tussen horen doe ik later wel. Nogmaals sorry als je er niet bij staat, maar het is echt moeilijker dan je denkt om een overzicht te maken van de vaste, actieve posters. Knuf.![]()
![]()
En het zeiljacht.quote:
De stamgasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degenen die vaker posten en er graag bij willen, of degenen die er nog tussen horen doe ik later wel. Nogmaals sorry als je er niet bij staat, maar het is echt moeilijker dan je denkt om een overzicht te maken van de vaste, actieve posters. Knuf.
edit: Wel geniaal, zoals we ondertussen van jou gewend zijn![]()
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
De stamgasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degenen die vaker posten en er graag bij willen, of degenen die er nog tussen horen doe ik later wel. Nogmaals sorry als je er niet bij staat, maar het is echt moeilijker dan je denkt om een overzicht te maken van de vaste, actieve posters. Knuf.
Chemistry maakt niet zo heel veel uit bij starterteams of teams in die richting. Maar misschien is het toch wel leuk om er naar te kijken, want FUT draait ook om het maken van leuke teams i.v.m chemistry.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Hoeveel spelers zitten er gemiddeld in een bronzen pakje? 3/4? Moet de bank natuurlijk nog opvullen straks. Sowieso wordt het leuk om met een paar duizend coins een silver basisteam te smeden. Wat denken jullie, goede chemistry of betere individuele kwaliteit?
Wat is er ook alweer met die jongen gebeurd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kami met opzet eruit gelaten?
De stamgasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die van mij is kut
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ben een weekje weggeweest...heeft-ie zich koest gehouden dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is er ook alweer met die jongen gebeurd?
Haha ik vind eigenlijk dat hij nog meevaltquote:
Ja als hij dan voorvocht erin zet, doe dan Dreetjequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel verrassend dat ik er bij sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, kijk hoeveel je hier spamt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja als hij dan voorvocht erin zet, doe dan Dreetjede zus van dreetje is misschien nog wel bekenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Ik vind het dan eerlijk gezegd wel weer logisch dat er 2 man op je reageren die er niet bijstaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja als hij dan voorvocht erin zet, doe dan DreetjeDie voelt niet meer de behoefte om hier te posten over zijn grote succes op Youtube, waarmee hij ondertussen al een groter jacht heeft gekocht dan Reemi ooit zal kunnen betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik had niet verwacht dat ik erin stond, valt niet veel over mij te zeggenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het dan eerlijk gezegd wel weer logisch dat er 2 man op je reageren die er niet bijstaan
Doet er eindelijk eens iemand normaal...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ik erin stond, valt niet veel over mij te zeggen
Dat probleem heb ik niet met mijn imago hier iddquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ik erin stond, valt niet veel over mij te zeggen
Die heet dan ook Rikquote:
de faam is hem nu al naar de bol gestegenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:18 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand hier of de memoires van Hortense de Beauharnais in het Nederlands verkrijgbaar zijn?
De wat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:18 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand hier of de memoires van Hortense de Beauharnais in het Nederlands verkrijgbaar zijn?
Ja, hierquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:18 schreef TBakkert het volgende:
Dat was onze koningin joh! Nephollanderquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de faam is hem nu al naar de bol gestegen
Dat is de vrouw van Lodewijk Napoleon(het broertje van Napoleon die koning was van de Nederlanden). Zij is onze koningin geweest en heeft haar memoires uitgebracht die ook het leven van haar moeder en Napoleon zelf beschrijven.quote:
Heb niet zo veel met het koningshuis.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was onze koningin joh! Nephollander
Lodewijk is wel heel goed voor ons land geweest toendertijd, toen het koningshuis nog echt de baas was. Nu is het een farcequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met het koningshuis.
Wat ben je voor de andere helft dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
Tevens ben ik maar half-Nederlands natuurlijk.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een andere link verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of die logout knop."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
Tevens ben ik maar half-Nederlands natuurlijk.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ben je voor de andere helft dan?
Als het hem gelukt was het handelsembargo met Engeland te doorbreken, had alles er heel anders uitgezien, maar of dat echt positief zou zijn geweest... Dan had Engeland waarschijnlijk niet meegedaan bij de 7e coalitie en was Napoleon niet verslagen bij Waterloo. Alhoewel hij Waterloo eigenlijk al verloor bij een slag tegen Nederlandse troepen bij Quatre-Bras...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lodewijk is wel heel goed voor ons land geweest toendertijd, toen het koningshuis nog echt de baas was. Nu is het een farce
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het hem gelukt was het handelsembargo met Engeland te doorbreken, had alles er heel anders uitgezien, maar of dat echt positief zou zijn geweest... Dan had Engeland waarschijnlijk niet meegedaan bij de 7e coalitie en was Napoleon niet verslagen bij Waterloo. Alhoewel hij Waterloo eigenlijk al verloor bij een slag tegen Nederlandse troepen bij Quatre-Bras...
Engelsquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ben je voor de andere helft dan?
Goh, jij hebt blijkbaar een encyclopedie meegekregen op vakantie, om uit je hoofd te leren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het hem gelukt was het handelsembargo met Engeland te doorbreken, had alles er heel anders uitgezien, maar of dat echt positief zou zijn geweest... Dan had Engeland waarschijnlijk niet meegedaan bij de 7e coalitie en was Napoleon niet verslagen bij Waterloo. Alhoewel hij Waterloo eigenlijk al verloor bij een slag tegen Nederlandse troepen bij Quatre-Bras...
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nog een halfbloedje hierquote:
Dat verklaart een hoopquote:
nee. Napoleontische oorlogen heb ik altijd al interessant gevonden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goh, jij hebt blijkbaar een encyclopedie meegekregen op vakantie, om uit je hoofd te leren?
wat?quote:
Ik alleen het stuk dat ze met 180-duizend man Rusland in trokken, en met 2 lammen en een blinde terugkwamenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee. Napoleontische oorlogen heb ik altijd al interessant gevonden.
Oordeel zelfquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog een halfbloedje hier
Dat zijn vaak de knapste mensen...en ik kan het weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Had die blinde 2 lammen mee teruggenomen ja? Waren die niet al volgroeid tegen de tijd dat ze terug waren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik alleen het stuk dat ze met 180-duizend man Rusland in trokken, en met 2 lammen en een blinde terugkwamen
Maar Napoleon en Joseph Murat waren toen al lang gevlucht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik alleen het stuk dat ze met 180-duizend man Rusland in trokken, en met 2 lammen en een blinde terugkwamen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oordeel zelfOh die grap loopt nog steeds. MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oordeel zelfPrecies...mijn stelling blijft overeindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
GC / Theorie: waarom zijn 'halfbloedjes' vaak mooierquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies...mijn stelling blijft overeind
Niet als de helft Brits is :pquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog een halfbloedje hier
Dat zijn vaak de knapste mensen...en ik kan het weten
Ben jij half Brits?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:36 schreef DutchSL het volgende:
Hij
[..]
Niet als de helft Brits is :p
(ik zal maar geen foto's van mezelf posten)
Nee, maar vooroordelen over lelijke Britten en slecht gebit etc gr grquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, maar vooroordelen over lelijke Britten en slecht gebit etc gr gr
Zelf ben ik een lelijke halve Turk.
DutchSL een halve turkquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, maar vooroordelen over lelijke Britten en slecht gebit etc gr gr
Zelf ben ik een lelijke halve Turk.
Hij weet zichzelf inderdaad weer in no-time kansloos neer te zettenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
GC / Theorie: waarom zijn 'halfbloedjes' vaak mooier
Met mooie Fipo van GJE die het met je eens lijkt te zijn. En hij maakt zich ook weer belachelijk in dat topic![]()
Ik welquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al eens gedaan, heb hem nu niet bij de hand.
gofferdomme.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |