pathe gaat de film sowieso niet draaienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:35 schreef Deezertje het volgende:
The World's End staat volgens IMDB nog op 19 september, maar niet op de officiele releaselijst van Nederland: http://www.filmdistributeurs.nl/files/530z61k9z.pdf
Zie je pas hoe wij achter lopen met sommige films en wat voor rotzooi Entertainment One allemaal uitbrengt!
Trance een rare keuze?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Springbreakers heeft heel lang gedraaid in pathe met praktisch lege zalen
Ik heb net idee dat Pathe Artehouse er helemaal niks van bakt, de interesante titels draaien ze niet of ze komen met een titel die na 2 weken weer weg is. The iceman, trance, the sweeney, allemaal rare keuzes als er andere goede films niet draaien
gold members krijgen al meer voordelen, en die extra's tja, je haalt zo'n kaart voor de films, niet voor de extra's als het goed is...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:41 schreef roelvano het volgende:
The Butler gaan ze ook vertonen met het PAC-festival las ik op Twitter. 29 september.
Wat ik ook jammer vind: 20 augustus is er een Robbie Williams concert te zien bij Pathé, maar ook daar moet je als PUC (gold) de volle mep voor betalen. Ik snap dat ze niet alles gratis kunnen geven aan PUCcers, maar waarom stellen ze dan niet een kwart van de zaal beschikbaar voor PUCmembers? Ik ga geen 17,50 betalen hiervoor. Ook met andere evenementen. Zeker Gold-members mogen wel eens wat meer voordeel krijgen, vind ik.
Zelfs voor PAC-festival moet je bijbetalen, ook al is het 5 euro, ik vind dat ze gewoon een gedeelte voor PUC-members moeten reserveren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gold members krijgen al meer voordelen, en die extra's tja, je haalt zo'n kaart voor de films, niet voor de extra's als het goed is...
heequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:10 schreef SunChaser het volgende:
The Wolverine draait na 3 weken nog maar 1x per dag
In IMAX of regulier? Als IMAX: is het opgeblazen tot beeldvullend, of is de originele aspect ratio behouden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:13 schreef SunChaser het volgende:
Elysium is de eerste film sinds 10 jaar ofzo die ik na het kijken zo weer opnieuw had willen zien. Misschien vanavond 2e keer
Nope geen imax ratio, gewoon widescreen helaasquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In IMAX of regulier? Als IMAX: is het opgeblazen tot beeldvullend, of is de originele aspect ratio behouden?
Waarom is dat top, of ga je nu naar een non imax screening?quote:
Ik vind het slecht als in de bioscoop de door de regisseur bedoelde aspect ratio wordt verneukt. Zoals ze dat bij Skyfall deden. Is gefilmd in 2.35:1 en is met dat DMR opgeblazen naar 1.78:1 voor de IMAX voorstelling.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom is dat top, of ga je nu naar een non imax screening?
Hoevaak worden imax cameras gebruikt eigenlijk? Zelfs in TDR was het maar sporadisch en schommlde je tussen twee aspect ratios, in Into Darkess ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het slecht als in de bioscoop de door de regisseur bedoelde aspect ratio wordt verneukt. Zoals ze dat bij Skyfall deden. Is gefilmd in 2.35:1 en is met dat DMR opgeblazen naar 1.78:1 voor de IMAX voorstelling.
Dan ga je gewoon details missen.
Dat is dus een serieuze (slechte) stap terug in de tijd w.m.b... Ik denk dan gelijk aan films op videoband vroeger die ook opgeblazen werden naar 4:3 pan&scan.
Ik zie de film het liefst in IMAX, aangezien ik die projectie veel beter vind dan in een gewone zaal en ik het geluid ook beter vind.
Niet heel vaak. Bij TDKR zat er ongeveer 50 minuten IMAX materiaal in.Bij STID veel minder. Ik stoor me niet aan die wisselende aspect ratio verder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoevaak worden imax cameras gebruikt eigenlijk? Zelfs in TDR was het maar sporadisch en schommlde je tussen twee aspect ratios, in Into Darkess ook.
Oblivion was wel de imax ratio.
In de bios valt het minder op dan de Imax Blurayversie idd, mijn vriendin ziet t schakelen naar imaxratio in de bios niet eensquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet heel vaak. Bij TDKR zat er ongeveer 50 minuten IMAX materiaal in.Bij STID veel minder. Ik stoor me niet aan die wisselende aspect ratio verder.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |