Dit dus. The World's End niet draaien omdat het commercieel niet aantrekkelijk is, maar wel 5 maanden na release Pain & Gain gaan draaien....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
Van 7 Psychopaths heeft destijds ook de trailer gedraaid.
Ik moest lachen toen ik de 1080p bluray rip van Pain & Gain alweer voorbij zag komen.__
Jep, van de 6 mensen waarmee ik hem was gaan kijken was ik volgens mij ook de enige die hem goed vond. De reviews online waren ook heel erg verdeeld, maar ik wist wel een beetje waar ik heen ging en dat zal gescheeld hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan was je de enige denk ikIk heb nog nooit zoveel mensen weg zien lopen bij een film als bij spring breakers
En nog nooit een film zo anders gezien dan de trailer doet vermoeden.
We're The Millers was een stuk leuker dan ik had verwacht, dus schrijf die niet te snel afquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:24 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel treurig, maaar wel ernstige misleiding.. Ik heb die trailer van this is the end al een aantal keer voorbij zien komen en dan nu niet gaan draaien? Hij schijnt zoo goed te zijn en in plaats daarvan krijgen we wel de veel mindere(in reviews dan) w'ere the millers..
Vervelend ook dat hier in de buurt Pathe zo'n beetje een monopoly heeft, de enigste bioscoop op minder dan 20 min afstand, waar het vroeger 3 bioscopen waren
Wat ontzettend kut. Twee films waar ik nog het meest naar uitkeek dit jaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Van de Pathe facebook. Bah
Als ik dit artikel (had het al eerder gepost hier) mag geloven, en met de bronnen die ze aanhalen lijkt dat me wel waarschijnlijk, zal het dan alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:21 schreef Deezertje het volgende:
Heb eigenlijk nooit zo gesnapt waarom Pathé altijd afhankelijk is van een filmdistributeur.... En als het daar niet aan ligt, dan ligt het aan Pathé omdat ze er toch geen brood in zien (maar wel inderdaad trailers etc. laten zien). Gebeurd laatste tijd iets te vaak (geflopte Hollywood zomer in USA?)....
Leuk, klant de dupe laten worden. Trailers waren al uitgezonden etc.quote:Pathé zal This Is The End (release 29 augustus) helaas niet gaan vertonen. Dit wegens het volle filmprogramma van die periode. Daarnaast zijn we er niet uitgekomen met de filmdistributeur inzake de vertoningsvoorwaarden. Dat is betreurenswaardig, maar helaas niet op te lossen.
Wat betreft The World's End: hiervoor heeft de filmdistributeur ervoor gekozen de film niet in NL te releasen.
Nou, als Pathe niet bereid is gewoon 50 procent af te staan bijvoorbeeld besluit de distributeur dat ze kunnen fluiten naar de filmquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:21 schreef Deezertje het volgende:
Heb eigenlijk nooit zo gesnapt waarom Pathé altijd afhankelijk is van een filmdistributeur.. ...
Die heeft allang in Pathe gedraaid, heb m gezien in Spuiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Professional het volgende:
Hoe zit het met The Iceman, ook zo'n film die niet in de bioscoop zal komen?
In één theater dan? Want in Haarlem of Maastricht dus niet, dan had ik het wel geweten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die heeft allang in Pathe gedraaid, heb m gezien in Spui
6-6-2013 20:30 Pathé Spuimarkt/Zaal 7 Iceman, The 1 Kaart(en)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Professional het volgende:
[..]
In één theater dan? Want in Haarlem of Maastricht dus niet, dan had ik het wel geweten.
In de Kuip heeft ie ook een paar weken gedraaid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Professional het volgende:
[..]
In één theater dan? Want in Haarlem of Maastricht dus niet, dan had ik het wel geweten.
In Amsterdam wel in een aantal zalen, heb hem gezien in Arenaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Professional het volgende:
[..]
Hij was in de Sneak en ik ben vrij zeker dat ik hem daarna ook Haarlem heb zien draaien hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Professional het volgende:
[..]
Volgens mij ook in bioscopen in Amsterdam, City en Munt of Tuschinski denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Professional het volgende:
[..]
De Nederlandse (serieuze) pers was volgens mij unaniem positief, maar de trailer leek zich inderdaad op een hele andere doelgroep te richten dan de film zelf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef bigbass het volgende:
[..]
Jep, van de 6 mensen waarmee ik hem was gaan kijken was ik volgens mij ook de enige die hem goed vond. De reviews online waren ook heel erg verdeeld, maar ik wist wel een beetje waar ik heen ging en dat zal gescheeld hebben.
al uit op usenet..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
Purge! Best tof!
Die "elegant leader" deed mij denken aan Heath Ledgers "Joker" (The Dark Knight).
Nu Pain and Gain kijkenVan Michael Bay, de beste regisseur ooit!
-Edit, toch maar niet. Lig ik veel te laat in mijn nest
De Amerikaanse Uwe Boll.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
Nu Pain and Gain kijkenVan Michael Bay, de beste regisseur ooit!
Ik was al bang dat het aan mij lag, haha. Ik ben in slaap gevallen, wat vond ik dat een verdomd saaie film. Brrr. In City gezien overigens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef Stefan het volgende:
Ben halverwege weggelopen trouwens, vond t niks aan. HD rip staat al een tijdje op usenet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |