Jammer, Opera heeft een dergelijke functie standaard. 3 door de user te definieren velden (naast standaard velden als naam, adres, woonplaats etc.) om forms snel in te kunnen vullen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:00 schreef mschol het volgende:
er waren hier wat mensen die een soort van extensie wilde zien om automatisch pas en pin in te voeren op de website van pathe.
ik heb mij eens in extensie maken verdiept in chrome en ben er achter dat het, iig in chrome, niet kan.. (en als het al kan, alleen omslachtig)
dit was het idee wat ik had qua interface:
[ afbeelding ]
en dan klikken op naam/nummer om de boel in te vullen..
helaas verschijnt dat zwarte vakje niet bij de popup van pathe (als je tickets gaat reserveren)
en dat is, na wat googlen, wat kennelijk zo hoort en dus 'by design' is..
het is, denk ik, niet helemaal onmogelijk maar omdat je de interface niet hebt moet je e.v.t. van te voren wat aangeven (ik wilde het zo maken dat je b.v.3-4 passen kon opslaan en zo dus makkelijk voor veel mensen kon reserveren..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer, Opera heeft een dergelijke functie standaard. 3 door de user te definieren velden (naast standaard velden als naam, adres, woonplaats etc.) om forms snel in te kunnen vullen...
Elysium was vrijdag in spui in voorpremiere... (om 22:30 ofzo)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:39 schreef Stefan het volgende:
Waarom draait Elysium in niet Pathe bioscopen in de voorpremiere en nkiet in pathe
Dat stond niet op de site, had vrijdag een en ander gereserveerd, draaide nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Elysium was vrijdag in spui in voorpremiere...
In de winter zijn de voorpremiere's gewoon 's avonds, veel meer vraag naar en vind ik persoonlijk ook fijner dan om drie uur de bios uit te lopen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:19 schreef roelvano het volgende:
Ik vind de laatste tijd die nachtpremieres op woensdagnacht zo raar. TLR trekt, met alle respect, toch niet heel veel mensen? En Elysium als nachtpremiere... Ben bang dat ArenA besluit geen nachtvoorstellingen meer te doen. Aangezien ze tegelijkertijd tijdens die nachtpremieres ook 3/4 andere films draaien. Bij de Munt zijn ze tijdje geleden gestopt omdat er te weinig vraag maar was...
Inderdaad, het is nogal een verschil of het de versie is met Amanda Seyfried of de versie met Sasha Greyquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:
Vraag me af wat voor versie dat dan zou moeten zijn van lovelace, volgens imdb draait die pas sinds eergisteren in de VS in de bioscoop.
Ja heb Pain and Gain en Lovelace ook ff meegenomen. Gatsby had ik al paar dagen geleden gedownload. Ik ga Pain and Gain wel in de bioscoop checken, toch geen tijd om 'm thuis te kijken de komende dagen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:05 schreef Stefan het volgende:
Het is de echte Lovelace met Amanda Seyfried
Je weet dat de film gebaseerd is op feiten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:15 schreef roelvano het volgende:
[..]
Ja heb Pain and Gain en Lovelace ook ff meegenomen. Gatsby had ik al paar dagen geleden gedownload. Ik ga Pain and Gain wel in de bioscoop checken, toch geen tijd om 'm thuis te kijken de komende dagen.
Zag vanavond The Bling Ring en had 0.0 verwachting en het viel mee, haha.
Concept en idee is leuk, uitwerking minder: Alsof Paris Hilton een sleutel onder der deurmat heeft en dat er altijd wel een raam/deur open is en geen alarm aanstaat. Na vier inbraken heb je, ik in ieder geval, het wel gehad. Leuke soundtrack, maar niets speciaals.
Nee, het gaat om films die in Pathe draaien of nog gaan draaien die te downloaden zijn, PUC'cers kunnen nu zelf bepalen naar de bios te gaan of niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 06:55 schreef Beaudelaire het volgende:
Vreemd dat het in een Pathé-topic over downloaden gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |