Maar hij duurde wel te lang, de finale is spetterend en awesome, maar het hele stuk ervoor had met een half uur ingekort kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:26 schreef Professional het volgende:
The Lone Ranger, eerste indrukken?
Zelf vond ik hem best geslaagd, ondanks alle slechte en mindere recensies. Hij doet wat hij moet doen, vermaken. Het is geen superfilm, absoluut niet, maar de combinatie van slapstick en actie vond ik vermakelijk. Het is gewoon een avonturenfilm in een westernjasje met de nodige slapstick en actiemomenten. Verveelde mij geen moment.
Heel verstandigquote:
Eerste anderhalf uur vond ik hem tof, daarna werd hij erg uitgerekt en ik vond het einde niet geslaagd. Wat ik wel echt tof vond is dat ze een goede western sfeer wisten neer te zetten, iedereen was ook vies en had een smerig gebit etc. En Johnny Depp was wel weer grappig, maar sommige rollen waren wel overbodig. Toch is het wel een vermakelijke film, die echter iets te lang duurt, maar ik snap niet waarom het helemaal de grond in wordt geboord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:26 schreef Professional het volgende:
The Lone Ranger, eerste indrukken?
Zelf vond ik hem best geslaagd, ondanks alle slechte en mindere recensies. Hij doet wat hij moet doen, vermaken. Het is geen superfilm, absoluut niet, maar de combinatie van slapstick en actie vond ik vermakelijk. Het is gewoon een avonturenfilm in een westernjasje met de nodige slapstick en actiemomenten. Verveelde mij geen moment.
Daarom ben ik ook geen criticus, maar een liefhebber. En ik heb me vermaakt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef bigbass het volgende:
[..]
Maar hij duurde wel te lang, de finale is spetterend en awesome, maar het hele stuk ervoor had met een half uur ingekort kunnen worden.
En, volgens de logica van filmcritics vertaalt "Het is geen superfilm, absoluut niet" al snel in een zeer matige recensie.
Lone Ranger is niet in 3Dquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef Stefan het volgende:
Goed nieuws voor de Silver-puccers, Lone Ranger draait in 2D non imax
Dat zeg ik, 2D non imaxquote:
Duh, anders draaide die maar in 5 Pathe zalenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef Stefan het volgende:
Goed nieuws voor de Silver-puccers, Lone Ranger draait in 2D non imax
Aan de reserveringen te zien passen alle belangstellenden voor de LR vooralsnog in 5 Imax zalenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Duh, anders draaide die maar in 5 Pathe zalen
ga je serieus alle reserveringen checken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aan de reserveringen te zien passen alle belangstellenden voor de LR vooralsnog in 5 Imax zalen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je serieus alle reserveringen checken?
Twijfel nog of ik de blurayrip kijk of naar de bios gaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:47 schreef Kansenjongere het volgende:
Iemand Behind the candelabra al gezien?
Was een direct to video die alsnog innde bios komt jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:43 schreef mschol het volgende:
Ik zag bij smurfs 2 trouwens 2 trailers van aankomende animatie films waar ik sterk m'n twijfels in heb:
planes ( Really?!?) en nog 1 waar ik de naam even van kwijt ben (niet walking with dino of turbo, al is de 2de trailer van laatst genoemde wel een
waard)
Bluray lijkt me sterk aangezien die volgens amazon pas half september in de winkel ligt in de USA, zal wel hdtvrip zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik de blurayrip kijk of naar de bios ga
Ik heb een 1080 rip dus goed genoeg maar denk dat de decors mooier zijn in de biosquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bluray lijkt me sterk aangezien die volgens amazon pas half september in de winkel ligt in de USA, zal wel hdtvrip zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |