Dat komt wel goed, lul ik ons wel doorheen. Desnoods een paar honderd meter verder vanaf die ingang (stond vorig jaar geen verkeersregelaar of wat dan ook).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:11 schreef Basp1 het volgende:
Ze zijn nogal streng met spullen op de grote weg uitladen en zo. Je zou het met een smoes kunnen proberen om bij backstage ingang (de spijkweg) , je spullen af te gooien omdat je voor een of andere artiest ook iets moest meenemen.
Wtf dude.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef AMDB het volgende:
Mag ik even een prenatale abortus aanvragen voor m'n huisgenoten?
Die beweren dat ze beter rijden als ze geblowd hebben. Want dan letten ze beter op omdat ze weten dat ze geblowd hebben.
God, echt![]()
![]()
Beetje laat he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef AMDB het volgende:
Mag ik even een prenatale abortus aanvragen voor m'n huisgenoten?
Terug duwen kan altijd nogquote:
Oke, dat is niet slim. Geld vragen voor meet en greetsquote:Enter Shikari frontman Rou Reynolds has attacked 30 Seconds To Mars for 'exploiting their fans' by charging for meet and greets after gigs.
Reynolds took to Twitter to share a blog which highlighted 'the ultimate greed of 30 Seconds to Mars' before launching a string of tweets which slammed the practices of Jared Leto and co and their 'shockingly poor money grabbing'.
The blog called out Leto's hypocritical approach after he famously said: "We’re not anti-corporation, we’re not anti-company. We’re anti-greed."
It highlighted how the band are charging fans up to £575 to spend time with them before and after gigs.
Überhaupt, als je 30 Seconds to Mars fan bent dan ben je sowieso al dom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke, dat is niet slim. Geld vragen voor meet en greets
De camping open? Ehm. Officieel donderdag om 18 dacht ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:56 schreef Flavio1984 het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik ga voor het eerst naar Lowlands dit jaar. Gezien het jullie niet aan ervaring lijkt te ontbreken heb ik enkele vraagjes:
Hoe laat gaat de camping open?
Hoe lang duurt het aanschuiven ongeveer?
Doen ze echt moeilijk over die 8 liter drank? Ik ozu liefst namelijk wat meer bier meenemen.
Is er veel (drugs)controle? Als ik bvb alles mee in mijn werptent plooi, is dit dan voldoende?
Zijn er betere of slechtere campings (op gebied van feest- drank- en eetmogelijkheden)?
Zijn er nog bepaalde andere dingen waar ik best rekening mee hou?
Elk jaar weer een verrassing. Officieel 18.00u.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:56 schreef Flavio1984 het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik ga voor het eerst naar Lowlands dit jaar. Gezien het jullie niet aan ervaring lijkt te ontbreken heb ik enkele vraagjes:
Het aanschuiven een fractie van een seconde. Het einde van de rij bereiken, enkele uren op donderdag, half uurtje tot een uurtje op vrijdagquote:Hoe lang duurt het aanschuiven ongeveer?
Koop gewoon lekker je bier op de camping, scheeltje je ook weer 8 kilo sjouwenquote:Doen ze echt moeilijk over die 8 liter drank? Ik ozu liefst namelijk wat meer bier meenemen.
Ja er is veel controle, pakkans is zo'n 90%. Bolletjes in je achterste werkt het beste.quote:Is er veel (drugs)controle? Als ik bvb alles mee in mijn werptent plooi, is dit dan voldoende?
Camping 5 en 7 zijn de feestcamping, 3 de slaapcamping en 1 en 2 zitten daar tusseninquote:Zijn er betere of slechtere campings (op gebied van feest- drank- en eetmogelijkheden)?
Heb respect voor ouderen. Was je handen niet in de pisbakkenquote:Zijn er nog bepaalde andere dingen waar ik best rekening mee hou?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Camping 5 en 7 zijn de feestcamping, 3 de slaapcamping en 1 en 2 zitten daar tussenin
Elk jaar weer een verassing! Officieel 18:00 ja, maar het wordt elk jaar steeds een beetje eerder, vorig jaar ging de kaartcontrole rond 1 uur open als ik me niet vergis?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:56 schreef Flavio1984 het volgende:
Hallo lieve mensen,
Hoe lang duurt het aanschuiven ongeveer?
Doen ze echt moeilijk over die 8 liter drank? Ik ozu liefst namelijk wat meer bier meenemen.
Is er veel (drugs)controle? Als ik bvb alles mee in mijn werptent plooi, is dit dan voldoende?
Zijn er betere of slechtere campings (op gebied van feest- drank- en eetmogelijkheden)?
Zijn er nog bepaalde andere dingen waar ik best rekening mee hou?
Ow, dat heet ook gewoon echt zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Er is trouwens een heel topic voor LL-noobs in het archief, wie is googled dat even?
Al jaren met de taxi. Na een aantal jaar op de dijk afgezet een keer geprobeerd met de taxi de busplaats in te rijden. Dat lukte. Spullen uitgepakt. Maar helaas, we moesten terug, helemaal over de dijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:15 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, lul ik ons wel doorheen. Desnoods een paar honderd meter verder vanaf die ingang (stond vorig jaar geen verkeersregelaar of wat dan ook).
Scheelt gewoon onwijs veel lopen, ook als die poort eenmaal open gaat, ben je maar paar minuten lopen verwijdert vanaf de kaartcontrole. Ingang vanaf de dijk moet je ook nog een klote stuk lopen naar de kaartcontrole.
Uitkomen bij de rotonde is inderdaad de ideale plek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:27 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Al jaren met de taxi. Na een aantal jaar op de dijk afgezet een keer geprobeerd met de taxi de busplaats in te rijden. Dat lukte. Spullen uitgepakt. Maar helaas, we moesten terug, helemaal over de dijk.
Vorig jaar dus direct doorgereden. Maarrrr.... er stonden mensen op de rotonde.
Die mensen zag ik later (dus als het parkeerterrein open gaat) door de hekken bij de bushalte lopen. Als je daar dus een beetje in de buurt staat kan je best bij de ingang komen.
De Kiss en Ride moet op de heenweg echt anders. De Kiss en Ride is gewoon de file naar het parkeerterrein. Wat mij betreft moet de K&R bij de aankomst bij de bussen in de buurt zijn.
Terugweg is ideaal!
Gewoon waar iedereen rechts de dijk opgaat links af gaan, om walibi heen rijden en je staat vooraanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:23 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het eigenlijk best aso om shortcuts te nemen, je bent echt niet belangrijker dan al die duizenden mensen die wél op de dijk in de rij moeten staan![]()
Mijn ervaring was toch dat de rij vanuit de elburg sneller gaat als de rij vanuit harderwijk. Maar dat kan ook aan het jaar liggen en de tijd dat we aan komen kakken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon waar iedereen rechts de dijk opgaat links af gaan, om walibi heen rijden en je staat vooraan
Nope maar het is meer een klacht dat de Kiss & Ride op een slechte plek is. Een chauffeur om af te droppen zou niet een X aantal uur op de dijk in de file moeten staan, terwijl er gewoon vlakbij kan worden afgezet. Dit hoeft de bussen niet dwars te zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:23 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het eigenlijk best aso om shortcuts te nemen, je bent echt niet belangrijker dan al die duizenden mensen die wél op de dijk in de rij moeten staan![]()
'Fuckin' Problems'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Vet ik zie nu dat Kendrick Lamar ook gewoon Bad Bitches doet (die plaat van A$AP Rocky waar Lamar in mee doet)
Skip Dizzee Rascal maar. Was op Lowlands 2009 al over the hill, maar er is nu helemaal niets meer van over. Zag hem op Glastonbury als pauzemuziekje voor de grote headliner Arctic Monkeys, en als het moment waarop 'White Noise' waarin Aluna Francis (AlunaGeorge) ineens op het podium stond het hoogtepunt van zijn show was... Alleen maar EDM-meuk, dingen als een Chase & Status-cover, tergende dubstep-breaks. Hij deed uit mijn hoofd 3 liedjes uit de hoogtijdagen in halve versies, voor de rest de Radio 1-hitjes - waarvan 'Bonkers' in een festivalmassa altijd wel overheen te komen is - en werkelijk waar 10 nieuwe liedjes met titels als 'Spend Tha Money G' en 'Ass Like Dat'. Om dan nog maar te zwijgen over die back-up MC's inderdaad. Het niet waard.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Volgens mij behoorlijk alleen. Ik kan het wel waarderen. Hij is behoorlijk charmant. Nette kerel.
Dizzee neemt wel een afgrijselijk type mee. Echt. Een mannelijke Mariah Carey die overal overheen wil gillen
Die set op Glasto was inderdaad slecht. Ik ga toch gewoon effkes kijken en dan pannekoek eten denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
'Fuckin' Problems'.
[..]
Skip Dizzee Rascal maar. Was op Lowlands 2009 al over the hill, maar er is nu helemaal niets meer van over. Zag hem op Glastonbury als pauzemuziekje voor de grote headliner Arctic Monkeys, en als het moment waarop 'White Noise' waarin Aluna Francis (AlunaGeorge) ineens op het podium stond het hoogtepunt van zijn show was... Alleen maar EDM-meuk, dingen als een Chase & Status-cover, tergende dubstep-breaks. Hij deed uit mijn hoofd 3 liedjes uit de hoogtijdagen in halve versies, voor de rest de Radio 1-hitjes - waarvan 'Bonkers' in een festivalmassa altijd wel overheen te komen is - en werkelijk waar 10 nieuwe liedjes met titels als 'Spend Tha Money G' en 'Ass Like Dat'. Om dan nog maar te zwijgen over die back-up MC's inderdaad. Het niet waard.
Dan zou ik dat in een andere volgorde doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die set op Glasto was inderdaad slecht. Ik ga toch gewoon effkes kijken en dan pannekoek eten denk ik
Rubbereend!!quote:
ja rubbereend, dit jaar even een drankje doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rubbereend!!
Drie keer is scheepsrecht... Dit jaar even drankje doen he?!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rubbereend!!
Drie keer is scheepsrecht... Dit jaar even drankje doen he?!
dames, dames, niet allemaal tegelijk. Maar goed ideequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja rubbereend, dit jaar even een drankje doen?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dames, dames, niet allemaal tegelijk. Maar goed idee
Je bent gewild, wen er maar aan!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dames, dames, niet allemaal tegelijk. Maar goed idee
voor jou heb ik altijd een speciaal plekje in mijn tent vrijquote:
zuipschuitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
voor mij is het een grotere uitdaging denk ik om dit jaar géén drankje met rubbereend te doen, gok ik zo
heb je die al eens opgezet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor jou heb ik altijd een speciaal plekje in mijn tent vrij
neequote:
Tegelijk met gouden pandaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef friekin_ het volgende:
Beste 50 dingen op Lollapalooza:
Kendrick op Lollapalooza:
Kendrick Lamar
For being rap's savior, Kendrick Lamar's Lollapalooza set was awfully emo. As if the underdog thrill of seeing just how far he's come in the last year wasn't potent enough, toward the end of set, not one, but two guys in wheelchairs crowdsurfed a considerable distance to the front of the stage — in their chairs. The moment the first surfer was shown on the huge simulcast screens, the audience sent up a roar. Lamar was clearly as moved as anyone there. The second chair went up and the MC stopped the show, and stood there, in respectful silence, just beaming. When these two guys finally made it up to the barricade, security went to grab them and Lamar interceded and demanded that if they came all that way, they were going to be allowed to watch the show from right there in front. Lamar then dedicated the show to them, and said that to honor their efforts, we were all gonna turn it up to 15, which we did. Though audience faves had been frontloaded in the set but upon Lamar's instruction, people went nuts for the rest of the set, flipping out for "Backseat Freestyle" as if it were a hit single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |