26.. Ben alweer op m'n retour, m'n beste tijd zit er op. Nog 4 jaar lowlands en dan is m'n leven voorbijquote:
Nee malle. Ik ga niet zo'n dure bril kopen. Ik wil er ook gewoon een van een tientje oid, dus ik ga voor vintage jaren 80. Die ik ook gepost heb.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:59 schreef willemwaus het volgende:
Oh en Friek, die bril, wil je die serieus meenemen? Ben al bang dat ik m'n rayban van 160 kwijt raak. Koop elk jaar altijd van die pauper brillen van 5 euro en raak er altijd minstens 2 of 3 kwijt op Lowlands
Duur, echt duur. Je kan beter even langs ikea gaan. Haha het kost duur.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Weet iemand wat een hoofdkussen kost op Lowlands?
Koop een kussentje voor op de bank bij kwantum. Die zijn wat kleiner.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee dan neem ik er 1 van thuis mee. Die dingen nemen altijd veel ruimte in beslag. Dacht als ze beetje betaalbaar waren daar, dan had ik er daar 1 gekocht
Paar jaar geleden voor een euro of 5 zo'n kampeerkussen bij de Perry Sport op de kop getikt. Is heel gemakkelijk klein mee te nemen en heeft toch fatsoenlijk volume. Zullen ze vast nog steeds wel hebben, al is aanbieding natuurlijk geluk hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee dan neem ik er 1 van thuis mee. Die dingen nemen altijd veel ruimte in beslag. Dacht als ze beetje betaalbaar waren daar, dan had ik er daar 1 gekocht
Nou, ik ben nog lang niet zo oud als friekin_ beweerd. Sorry.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan ben ik tenminste niet de oudste hier, maar het scheelt dan niet veel met n00b.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog lang niet zo oud als friekin_ beweerd. Sorry.
De geboorte datum in mijn profiel is een ding wat daar nog wel klopt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog lang niet zo oud als friekin_ beweerd. Sorry.
http://www.perrysport.nl/(...)drongo-s_811850.htmlquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat ook, maar dan is het fijner om 's ochtends zonder pijnlijke nek wakker te worden dan metquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik bekaf ben, dan slaap ik op alles en door alles heen.
Zoiets heb ik ook, die dingen zijn ideaal.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.perrysport.nl/(...)drongo-s_811850.html
Zo één heb ik er. Geen opblaasbaar kussen, veel chiller om een echte te hebben
Ik hou van de was doen. Alles schoonquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:13 schreef willemwaus het volgende:
Wil best het kussentje met je delen friek
Neem je een soppie mee naar lowlands dan? Regel ik het kussen wel!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik hou van de was doen. Alles schoonEn fris
Ik sop altijd op Lowlands.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Neem je een soppie mee naar lowlands dan? Regel ik het kussen wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |