Maandagochtend is altijd zo depressief en uitzichtloos, het besef dat het allemaal weer voorbij isquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:59 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Loop nog rondjes over de camping, schreeuwend "Nooit meer naar huis"
Over ongeveer 2 weken en 2 uur word ik voor de 10e keer vriendelijk gezocht om toch maar is mijn tent in te pakken en de camping te verlaten
Die maandag is altijd een grote vage waasdag voor mij. Ook veel bijslapen vaak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef AMDB het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:59 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Loop nog rondjes over de camping, schreeuwend "Nooit meer naar huis"
Over ongeveer 2 weken en 2 uur word ik voor de 10e keer vriendelijk gezocht om toch maar is mijn tent in te pakken en de camping te verlaten
Maandagochtend is altijd zo depressief en uitzichtloos, het besef dat het allemaal weer voorbij is
En dat je dat teringeind nog naar huis moet met je brakke harses en je stinkkleding
Als ik mensen zie lopen met een zonnebril op in een tent (midden in de nacht ofzo) verdenk ik altijd gelijk van drugsgebruikquote:
Ik verdenk ze van verachtelijke domheid.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als ik mensen zie lopen met een zonnebril op in een tent (midden in de nacht ofzo) verdenk ik altijd gelijk van drugsgebruik.
Weet het. De mensen die de bril in kwestie op hebben zijn ook wel wazige types. Bril kost gvd rond de 350 euro. Cazal enzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als ik mensen zie lopen met een zonnebril op in een tent (midden in de nacht ofzo) verdenk ik altijd gelijk van drugsgebruik.
Wat een onzin, bij normale feesten is dat totaal niet nodig. Alleen als er teveel agressief volk rond slingert.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bij enorme drukte is security sowieso altijd nodig.
Gast, 27000 bezoekers.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een onzin, bij normale feesten is dat totaal niet nodig. Alleen als er teveel agressief volk rond slingert.
Ik vergeet dan wel eens mijn normale bril het terrein op mee te nemen dus ja dan maar de hele tijd met de zonnebril op sterkte blijven rondlopen, maar als het flink donker is voel ik me soms wel net een mijnwerker met weinig licht in de tunnel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik verdenk ze van verachtelijke domheid.
Waar veel mensen zijn en verdovende middelen zal er altijd iets gebeuren...quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een onzin, bij normale feesten is dat totaal niet nodig. Alleen als er teveel agressief volk rond slingert.
...quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:47 schreef Basp1 het volgende:
Beste wat jeugdigere mensen hebben jullie dan echt bij elke poep en scheet iemand nodig die jullie handje vast houdt.
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:50 schreef friekin_ het volgende:
De rest hier zit al in de nadelige helft van de twintig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |