abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:13:53 #1
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_129707332

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door droommoord op 05-08-2013 12:13:30 ]
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:15:43 #2
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_129707370
Volgens mij moet de laatste een nieuw topic openen, dat was ik. Goed bezig iedereen ^O^
(en sorry voor de on-originele TT)
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_129707382
:Y Ach ja, we hebben inmiddels alle TT's al wel gehad; van domweg ranzig tot inspiratieloos en saai. :P
Ja doei.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:16:23 #4
112150 Trebweb
Started running again
pi_129707385
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:10 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Stiekem heb ik ook 30 kilo in het hoofd als doel..Top dat jij dat al bijna bereikt hebt!
Als je dat wilt, kan je het ook! Daar ben ik van overtuigd! Mijn tweede doel is om er dan nog 10kg af te krijgen, maar dat is minder belangrijk dan mijn eerste doel bereiken. Ik voel me nu ook een stuk lekkerder, gezonder en beter in mijn vel!
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:17:24 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129707404
ik hoop trouwens dat het zondag wat koeler is. 21 km @ 180 hr zit ik niet op te wachten :')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_129707496
Wow wat een kg's! Ik ben 6 kg afgevallen sinds januari, maar zit nu al 2 maanden stabiel op dat gewicht terwijl ik er eigenlijk nog 2 a 3 af wil :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129707539
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow wat een kg's! Ik ben 6 kg afgevallen sinds januari, maar zit nu al 2 maanden stabiel op dat gewicht terwijl ik er eigenlijk nog 2 a 3 af wil :o
Ach als je er veel te veel hebt, kun je er ook veel verliezen. En ik spreek uit ervaring :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129707544
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij mij is er nu sinds begin juni 20kg vanaf en er moeten er eigenlijk nog 15 af voor eind september. Met 1,5 tot 2kg per week zou dat moeten lukken.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:24:16 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129707555
vergeet niet dat je ook spieren opbouwt met hardlopen, dus op een gegevenmoment kom je ook weer aan.
Ecosia
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:24:30 #10
112150 Trebweb
Started running again
pi_129707566
Deze had ik jullie gisteren nog beloofd:

Als hij het niet doet, laat het dan even weten, dan upload ik m ergens anders!
pi_129707577
Hij doet het. Had je het warm? :+
Ja doei.
pi_129707602
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:24 schreef Jumparound het volgende:
vergeet niet dat je ook spieren opbouwt met hardlopen, dus op een gegevenmoment kom je ook weer aan.
Hangt er ook weer vanaf wat je uitgangspositie is ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:26:33 #13
112150 Trebweb
Started running again
pi_129707614
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hij doet het. Had je het warm? :+
Haha ja het was behoorlijk warm gister ;-)
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:26:59 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129707626
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hangt er ook weer vanaf wat je uitgangspositie is ;)
"de laatste 2 a 3 kilo"

:)
Ecosia
pi_129707633
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Jumparound het volgende:
ik hoop trouwens dat het zondag wat koeler is. 21 km @ 180 hr zit ik niet op te wachten :')
geloof toch dat het wel wat minder heet wordt vanaf morgen.
pi_129707635
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef Jumparound het volgende:

[..]

"de laatste 2 a 3 kilo"

:)
Ik bedoel meer, ik had al vrij veel spieren voordat ik met afvallen begon, denk niet dat er van het hardlopen heel veel bij zijn gekomen.
pi_129707653
@ baggerbaas, bedankt voor je reactie op mn zeurderige knieën. Maar ik vermoed dat mn schoenen op zijn, iig dat de demping niet meer fantastisch is. Heb ze nu 2 jaar en ze hebben veel stof gevangen :+

En ik ben ook al een lange tijd bezig met afvallen. Van 87 naar vanmorgen 73, 2. Doel is 65. Begin 20 augustus met een 8weekse cursus bootcamp (2x in de week een uur) en kan dan iig nog 1x in de week een evyloopje erbij doen.
Vandaar dat ik iig ook mn schoenen zo even laar checken, ze gaan straks nog meer gebruikt worden.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:30:19 #18
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_129707692
Runner's World zoekt nog mensen die minstens 30 kg zijn afgevallen en daarover willen vertellen. :P

http://www.runnersweb.nl/(...)terviewkandidaat.htm
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:30:37 #19
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129707699
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef CRX_master het volgende:
Ow, sinds gisteren trouwens officieel al 15 kilo kwijt sinds de dag dat ik begon met hardlopen, 22 april 2013 *G* *G*
:o _O_
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_129707766
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef jcdragon het volgende:
Runner's World zoekt nog mensen die minstens 30 kg zijn afgevallen en daarover willen vertellen. :P

jammer, ben wel 30 kg kwijt, maar niet door hardlopen
pi_129707769
Respect voor alle verloren kilo's! _O_
All management is Strategic Management.
pi_129707821
quote:

Het is bij mij niet alleen het hardlopen. Vooral anders leven en daardoor juist weer meer zin op te sporten cq hardlopen.
pi_129707836
quote:

Net wat minder dan 30kg, dus helaasch :P
Ja doei.
pi_129707837
Pfff ik heb echt respect voor de mensen die fulltime werken en daarnaast regelmatig lopen. Ik ben slechts een studentje en moest afgelopen week voor de eerste keer in mijn leven 40 uur werken en gelijk bijna niet meer aan lopen toegekomen. Op de dagen dat ik niet iete verplichts had, lag ik bij te slapen op de bank :p Deze week gelukkig minder uren en een lagere temperatuur dus ik ben er weer bij!
pi_129707859
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Grutsk het volgende:
Pfff ik heb echt respect voor de mensen die fulltime werken en daarnaast regelmatig lopen. Ik ben slechts een studentje en moest afgelopen week voor de eerste keer in mijn leven 40 uur werken en gelijk bijna niet meer aan lopen toegekomen. Op de dagen dat ik niet iete verplichts had, lag ik bij te slapen op de bank :p Deze week gelukkig minder uren en een lagere temperatuur dus ik ben er weer bij!
Je eerste week/weken fulltime werken zijn niet representatief ;) je moet dan nog zó wennen aan je nieuwe ritme dat je gewoon bekaf bent, dat wordt minder ;)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')