Jawel, maar ik ben verderquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij maakt ook nooit meer iets mee he?.
Yeah, good luck with thatquote:
En dan loop je in Utrecht HC uit en dan begint er meteen een vent op je te rochelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.
Je zult het wel uitlokken, dat doet niemand bij mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan loop je in Utrecht HC uit en dan begint er meteen een vent op je te rochelen
Ze doen het bij mij al sinds de middelbare schoolquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zult het wel uitlokken, dat doet niemand bij mij.
Maar in Utrecht was het bij Miss, trouwensquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doen het bij mij al sinds de middelbare school
Schijnen sommige mannen leuk te vinden, even rochelen en niesen bij vrouwen in de nek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Vinden jullie dat lekker dan, dat je dat zo uitlokt?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan loop je in Utrecht HC uit en dan begint er meteen een vent op je te rochelen
Weet ik niet..?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Wat voor type ben jij in godsnaam CL?.
Ja, ik ook niet, maar als je dat soort dingen uitloktquote:
Ik ben beter van je gewend HeatWave.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet, maar als je dat soort dingen uitlokt.
Staat je snor vaak in de fik ofzo?.
Het probleem ligt meestal bij foute gastjes of gore oude mannetjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet, maar als je dat soort dingen uitlokt.
Staat je snor vaak in de fik ofzo?.
Ja ja, schuif het maar weer af. Heb je niet geleerd om het bij jezelf te zoeken? Maar hij... nee, wat doe jij verkeerd!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het probleem ligt meestal bij foute gastjes of gore oude mannetjes
Meh, het is nog vroeg, maar point takenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben beter van je gewend HeatWave.
De laatste keer dat ik CL gezien heb had ze nog geen snor in ieder geval.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, het is nog vroeg, maar point taken
Of Freek de Jonge. Ook een vies oud mannetje. Ging gisteren per ongeluk naar hem toe op de Parade. Die vent is zo niet-grappig.quote:
Een CL.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Wat voor type ben jij in godsnaam CL?.
Dank je, maar dat heb ik niet nodigquote:
Freekquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Of Freek de Jonge. Ook een vies oud mannetje. Ging gisteren per ongeluk naar hem toe op de Parade. Die vent is zo niet-grappig.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef Q. het volgende:
Of Freek de Jonge. Ook een vies oud mannetje. Ging gisteren per ongeluk naar hem toe op de Parade. Die vent is zo niet-grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |