Bavariaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom. Water met pissmaak heb ik hier ook wel.
Die donald duck tweets e.d. zijn vaak erg grappig jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dit humor:
@NS_online Waar blijft de trein naar Gansdorp-Horlepiep? Die zou om 13.44 vanaf Duckstad CS vertrekken!
@DonaldDuckNL Drie jonge woudlopertjes verkochten koekjes in de trein en de machinist kreeg ook honger. Dus de boel even stilgezet. ^RH
@NS_online Moet ik blijven wachten of kan ik beter omreizen via Zwaandam? (Waren het grote koekjes?)
@DonaldDuckNL De trein naar #Zw vertrekt over 10 mn. Ondertussen een kopje koffie van Starducks misschien? (grote koekjes) ^RH
Japans bierquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 maanden en hij kan Japan kopen.
Really? Ik heb met al dat soort bier iets van, ach het is best te drinken. Maar zou het nooit als eerste keuze hebben.quote:
Ik vind iki erg lekker.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Really? Ik heb met al dat soort bier iets van, ach het is best te drinken. Maar zou het nooit als eerste keuze hebben.
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind iki erg lekker.
En Asaiiiiiiii super dryyyyyyyy! maar da's meer herinneringen aan dat merk dan de smaak echt.
Hier vond ik het vooral tof dat NS_Online zo mee gaatquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die donald duck tweets e.d. zijn vaak erg grappig ja
Dat heeft half Nederland met Efes denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Ik heb dat met Victoria Bitter, opzich helemaal niets bijzonders, maar ja, dat dronken we in Australie altijd
Ik ben 1 keer in Turkije geweest, maar het heeft op mij geen onuitwisbare indruk gemaakt blijkbaar, ik moest het Googlenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft half Nederland met Efes denk ik
Geïnspireerd door Taco Bell en old Spicequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier vond ik het vooral tof dat NS_Online zo mee gaat
Ist zo? Ken ik zo niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geïnspireerd door Taco Bell en old Spice
Mwah, ik vond het ook een heel 'normaal' bier. Maar omdat je daar eigenlijk niet anders kan krijgen, valt het me nog steeds op, op vakantiefoto's van anderen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Turkije geweest, maar het heeft op mij geen onuitwisbare indruk gemaakt blijkbaar, ik moest het Googlen.
Nou, iki vind ik wel echt lekker Da's bie rmet groene thee er inquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Ik heb dat met Victoria Bitter, opzich helemaal niets bijzonders, maar ja, dat dronken we in Australie altijd
je was het zelf!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-aan-en-rijdt-door
Oke, wie van jullie heeft m'n ex van z'n sokken gereden en durfde niet meer te stoppen!
Gelukkig komt alles goed.
Niet! De fiets is totalquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Daar heb ik genoeg vanquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Van zachter kredde toch gin haar op oew borst Baby!![]()
Het is jouw ex...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Oke, wie van jullie heeft m'n ex van z'n sokken gereden en durfde niet meer te stoppen!
Ik was gisteravond niet meer in Amsterdamquote:
Eentje zonder haat of nijd, dus geen motiefquote:
Moeten ze het maar niet afzetten. Daarbij zijn fietsers bonuspunten!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gisteravond niet meer in Amsterdam
Hij is dus geschept door een of andere mafkees die gewoon vol gas door de afzettingen heen reed. Idioot.
Ik reed ook met mijn auto over het Amstelveld maar ik heb je niet kunnen rakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moeten ze het maar niet afzetten. Daarbij zijn fietsers bonuspunten!
Daar ben ik dan ook niet geweestquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik reed ook met mijn auto over het Amstelveld maa
Dat zijn de ergste!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eentje zonder haat of nijd, dus geen motief
Al die onschuldige slachtoffers voor NIETS!?quote:
Onschuldig? Waren vast homo'squote:Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al die onschuldige slachtoffers voor NIETS!?
O ja, sodom en gomorra uitgedund. Gods werk.quote:
De Davinci code!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, sodom en gomorra uitgedund. Gods werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |