Waarom zou je aan de schijt raken in mexico?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Canada, of de westkust VS
Maar ik wil eigenlijk ook wel naar Mexico, ben alleen bang enorm aan de schijt te raken daar.
Ging over een fijne telefoon. Niet dat chineze spionage dingquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/339264/huawei-ascend-p6-roze.html
[ afbeelding ]
Niet inderdaad. Prima voedsel daar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:
Waarom zou je aan de schijt raken in mexico?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ging over een fijne telefoon. Niet dat chineze spionage ding
Ik heb een paar keer geprobeerd te duiken (zwembad) en dat beviel qua niet kunnen klaren niet echt. Verder lijkt het me gewoon geweldig, zo'n hutje in de zee waar je vanuit je bed in kunt springen. Ultiem niks doen zeg maar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou je van duiken?
Ben je van plan om te gaan?
Omdat ze daar overal ui en bonen in doen. Verder is Mexicaansquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou je aan de schijt raken in mexico?Als je dat nou in India zou denken okay.
En westkust? LA, SF, Vegas of meer noorden met Seattle?
Mijn broertje bedacht zich een week voor hij alleen ging dat het wel een cool idee wasquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou dit jaar naar Tokyo (en meer) maar het animo was 0.
Oh ja idd, omdat er inderdaad echt geen reet te doen is. Nog geen restaurant niks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer geprobeerd te duiken (zwembad) en dat beviel qua niet kunnen klaren niet echt. Verder lijkt het me gewoon geweldig, zo'n hutje in de zee waar je vanuit je bed in kunt springen. Ultiem niks doen zeg maar.
Er is 1 plan, maar dat is voor het geval ik de jackpot win, dan ga ik daar nadenken over wat ik er mee ga doen.
Dat valt in Thailand wel mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Duiken lijkt me ook tof, maar zo;n brevet is gruwelijk duur.
Dan kies ik Japan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn er twee. Je moet kiezen!?!
Yup. Maar ik wil meer zienquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar zijn jullie toch al geweest?
Toen ik in Australie was, Great Barrier Reef, kon ik gewoon zonder brevet duiken met fleslucht. Ze deden niet zo moeilijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Duiken lijkt me ook tof, maar zo;n brevet is gruwelijk duur.
Hoe lang heb je nodig als je het in 1 keer redelijk/goed wilt zien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kies ik Japan.
[..]
Yup. Maar ik wil meer zien
De highlights? Ik zou zeker 4 weken uittrekkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nodig als je het in 1 keer redelijk/goed wilt zien?
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De highlights? Ik zou zeker 4 weken uittrekken
Niet, want de highlights heb ik al 1,5 keer gezienquote:
Was HW er de vorige keren ook al dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef MissMSX het volgende:
Niet, want de highlights heb ik al 1,5 keer gezien
Ja, ik was op ninja-cursus, als je me niet gezien hebt....quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was HW er de vorige keren ook al dan?
Duidelijk! Misschien komt het er ooit van. Lijkt mij ontzettende intrigerend, bizar en prachtig. Maar staat toch niet heel hoog in de lijst. Geen top 5quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De highlights? Ik zou zeker 4 weken uittrekken
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp het nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cursusquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik was op ninja-cursus, als je me niet gezien hebt....
Tnx.
Wie zegt dat ik cursist was?quote:
Het is ook vooral heeeeeeeeeeeeeel comfortabel allemaal. Alles is zo belachelijk goed geregeld en schoon en beleefd. Alleen daarom al moet je gaan eigenlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Duidelijk! Misschien komt het er ooit van. Lijkt mij ontzettende intrigerend, bizar en prachtig. Maar staat toch niet heel hoog in de lijst. Geen top 5
Gelukkig niet de mijnequote:
Klinkt eerder als iets waarom ik niet zou gaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook vooral heeeeeeeeeeeeeel comfortabel allemaal. Alles is zo belachelijk goed geregeld en schoon en beleefd. Alleen daarom al moet je gaan eigenlijk
vast welquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Is dit echt
JNG / Doet een tattoo laten zetten aan de binnenkant van je polsen pijn?
Mij lijkt het echt heel boeiend allemaal, dat japan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt eerder als iets waarom ik niet zou gaan
Mij ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij lijkt het echt heel boeiend allemaal, dat japan.
Mij ook!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is Westers, maar toch compleet anders, waardoor er echt genoeg overblijft om jezelf over te verbazen. Ik vind het een briljante combinatiequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt eerder als iets waarom ik niet zou gaan
* MissMSX meldt zich aanquote:
Ach, mijn broertje is ook wel eens langs geweest op een meet, boeiendquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
oh dat durf ik nog wel!
mijn grootste angst als ik naar een fok meet zou gaan zou namelijk zijn dat een bekende langsloopt en denkt: wtf doet zij nou bij die kwieps![]()
grapje
Geen probleem. Japan staat toch al op de planning voor volgend jaar. Als jullie dan ook rond die tijd komen...quote:
Ja, mij ook. Staat nog erg hoog op de verlanglijst maar het lijkt me ook nogal duur.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duur is relatiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Staat nog erg hoog op de verlanglijst maar het lijkt me ook nogal duur.
ach, ik ga dit jaar niet meer op vakantie denk ik, dus dan kan het wel denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Staat nog erg hoog op de verlanglijst maar het lijkt me ook nogal duur.
Het viel mijn broer heel erg tegen hoe de Japanners je niet aankijken bij het praten. Hij vond het allemaal heel gesloten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook vooral heeeeeeeeeeeeeel comfortabel allemaal. Alles is zo belachelijk goed geregeld en schoon en beleefd. Alleen daarom al moet je gaan eigenlijk
2 maanden en hij kan Japan kopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen bier drinken voor een maand en jij kan naar Japan
Hypothetisch natuurlijk. Na een maand zijn de brouwers failliet en dan gaat heel Nederland naar de klote.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 maanden en hij kan Japan kopen.
Grolsch land is geen Nederland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hypothetisch natuurlijk. Na een maand zijn de brouwers failliet en dan gaat heel Nederland naar de klote.
Dan kan ik heel Japan kopen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen bier drinken voor een maand en jij kan naar Japan
Ik consumeer bier van vele verschillende merken. Vooral Duits bier trouwens. Waarom denk je dat de economie het daar zo goed doet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |