abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129764662
waarom kan ik het niet vinden? kijk ik er overheen? welke datum was het?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:11:58 #227
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129764740
31 juli Hillz
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129764833
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef Hilzillah het volgende:
waarom kan ik het niet vinden? kijk ik er overheen? welke datum was het?
Hier de uitzending via uitzending gemist
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129764866
Ow dat moet ik niet gaan kijken geloof ik...dat wordt janken en daar heb ik geen zin in :p

Welkom shs

Wizzy :*

Nog niet verder teruggelezen. ..lig lekker in bad na een dagje teveel kabouter plop en mega mindy :D
pi_129764875
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:
Tof Mo, toch weer een belangrijke stap gezet ^O^

En welkom SHS :) Gefeliciteerd!

Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoeken :( Zijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling :')
Irritant he? Ik vind het ook maar lastig... Wij twijfelen voor een jochie tussen drie varianten, en voor een meisje hebben we nog 20 opties ofzo :')
pi_129765015
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Hier de uitzending via uitzending gemist
Wat een achterlijk gedoe bij dat UPC! Staat er niet tussen!!
Morgen maar kijken dan via PC... Bedankt Wizz :*
pi_129765940
Het is echt een heftige uitzending hoor. Ik vond het wel erg interessant om ook eens de meningen van dokters over het onderwerp te horen in plaats van alleen de verhalen van ouders. Hoewel die natuurlijk ook enorm schokkend en vreselijk zijn, maar de kant van de doktoren blijft in mijn ogen normaliter altijd wat onderbelicht in programma's waar het reilen en zeilen op een NICU wordt getoond.
pi_129767398
Poeh lijkt mij een heftige uitzending. Ik denk niet dat ik het aankan die te zien.

Over kapotte aparatuur. Onze auto heeft op vakantie toch hagelschade opgelopen -O-.
Nu zijn we er wel voor verzekerd maar krijg ik het niet voor elkaar de schade online aan te melden. Morgen maar weer even bellen dan.
pi_129768912
Heftige uitzendingen zijn niets voor mij, ik pas...

Hilz, da's helemaal rot. Ik hoop dat het ook bij jullie snel oplost!

Hier wel al 1 uitnodiging voor gesprek, maar hij is nog niet heel goed in zichzelf verkopen dus ik heb geen idee of het iets wordt... Dat zichzelf verkopen wordt wel steeds beter uiteraard :D.

FR, getver, hagelschade... Hopelijk lossen ze het goed voor jullie op!

KD, ben je er nog? Hoe gaat het nu?

Wizzy, kan me voorstellen dat je even schrok... Maar hey, je bent toch al 37 weken voorbij? Wie weet duidt je bloeddruk dan inderdaad wel op een naderende bevalling!
Ik ben ook met 31 weken geboren en was ook heel opgelucht om daar voorbij te zijn, hoewel het eigenlijk niets zegt :*

[ Bericht 7% gewijzigd door Cwen op 06-08-2013 22:28:31 ]
Home is where the O+ is...
pi_129770402
veel zwangere hier die ook vroeg geboren zijn zeg. Ik ben blij als ik de 32wk voorbij ben en ik ga helemaal juichen na de 34wk
jezelf verkopen is ook moeilijk in welke branche zoekt hij werk?
pi_129771294
Documentaire was erg mooi gemaakt, maar hier ook dikke tranen. Wat verschrikkelijk als je een kindje ziet overlijden. Ik aai nu hele tijd over mn buik en krijg geruststellend schopjes als antwoord.

En we hebben een naam voor onze zoon ♥ weer een punt van de lijst.
pi_129771478
Hij was/is IT consultant, gericht op B2B en B2C. Leuk werk en ook wel het e.e.a. In te vinden, maar we zijn nog vrij jong dus relatief beperkte werkervaring. Daarnaast is hij van huis uit industrieel ontwerper, maar vrijwel alle R&D/Innovatie-afdelingen liggen momenteel op hun gat.
Jezelf verkopen is heel moeilijk! Ik schijn er vrij goed in te zijn, getuige mijn werkgeschiedenis, maar het is zo moeilijk om uit te leggen wát ik dan eventueel goed doe en wat het dan is, dat verkoopt. Maar goed, het is leuk om mee bezig te zijn, zolang de frustratie niet de overhand krijgt, en daar heb ik het een beetje moeilijk mee... Meneer vindt dat hij 'ook wel even vakantie verdiend heeft' maar in mijn ogen is het geen vakantie! Hormonen... :)

Ik kan me zeker met jouw voorschiedenis en je huidige fysieke conditie heel goed voorstellen dat je de weken wel vooruit kunt kijken, FR!
Home is where the O+ is...
pi_129771484
Wat fijn Martine! Nu heeft je buikbaby een naam, is hij nog meer al een deel van jullie gezin. O+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:37:02 #239
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129771508
Ik ben ook te vroeg geboren, met 35 wk en m'n broertje met 31. Dat voelen ook wel een soortje als mijlpalen.

Een naam O+ mooi, Martine!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129775760
Pfoe... Toch weer eigenwijs hè die Vos... Jeetje wat ging ik huilen zeg! Die docu is écht ontzettend aangrijpend! ;(

Yay Martine! Een naam. Dan is het helemaal echt nu!

Kan je hem niet een heel klein beetje de goede richting op duwen Cwen? Paar mooie vacatures opzoeken en hem aansporen tot solliciteren. Allemaal onder de noemer 'Ja, maar ik wilde je alleen maar helpen.'

Mijn mamma komt morgen helpen het douchecabinetegelsschimmelprobleem op te lossen O+
(Weinig tot geen ventilatie in badkamer omdat geen raam. Douche cabine & tegels zitten om de paar dagen helemaal onder de schimmel :( )
pi_129780351
Fijn Momo, een officiële papa! (8>

En cwen, solliciteren is ook lastig. Mij persoonlijk gaat het goed af. Ik denk dat het deels komt door je instelling. Voor mij is een sollicitatie gesprek een gelijkwaardig gesprek. Zij moeten ook mij overtuigen dat zij voor mij goed zijn. Daarbij niet te bescheiden zijn, belicht je sterke punten en als je ervaring mist, vertel dan hoe je denkt in bepaalde situaties te handelen.
Anyhoe, succes voor je vent!

Vandaag naar vk voor intake. Vraag me af wat ze in 5 kwartier willen vertellen. Ben niet spontaan alles vergeten van de vorige keer ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 07:36:08 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129780604
Fijn Martine, een naam O+!

Limone, de nieuwe spelling zorgt ervoor dat de naam een stuk minder lijkt op de naam van ons nichtje. Wel handig :+ En het maakt de naam iets minder apart.

Succes bij de vk Theeleuter :)
Ik mag straks ook weer, en eindelijk na deze afspraak niet meer om de 4 weken.
pi_129780651
Meld!

Goeiemorgen! Theeleuter, succes bij de verloskundige.

Ik heb een rustige nacht gehad, heerlijk! Gisteravond nog wezen zwemmen, we waren nog met zijn zessen, en zijn allemaal tussen vandaag en 2,5 week uitgerekend. Dus over een paar weken is de groep gewoon leeg!
pi_129780655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Hilzillah het volgende:

Mijn mamma komt morgen helpen het douchecabinetegelsschimmelprobleem op te lossen O+
(Weinig tot geen ventilatie in badkamer omdat geen raam. Douche cabine & tegels zitten om de paar dagen helemaal onder de schimmel :( )
irritant he! dat is de reden dat ik een raam wil dat open kan in de badkamer. Oorspronkelijke bewoners hebben er een raam ingezet dat niet open kan..snap ik niet.
dta spul van HG werkt er wel perfect voor moet ik zeggen. Maar daar moet jij nu niet in gaan staan :)

Martine uit de naam :) dat is altijd fijn he!

cwen staat je vriend ingeschreven op linkedin?
ik zit dan wel op een ander vlak in ict, maar krijg regelmatig mailtjes en belletjes of ik op zoek ben.
en anders voorlopig in de detachering ofzo?
pi_129780756
Vervelend van baan Cwen, succes voor jullie!

Hier gisteren ook controle zkh geweest. Ga fysio contacten voor bekken, die schaambot pijn is echt gruwelijk. Ik moet ook op werk het gaan aangeven denk ik, ik werk 24u, 3dg, maar heb 4 uur reistijd per werkdag :( dus die dagen hakken er nu flink in. Misschien wat meer thuiswerken de laatste 5wk.

Voor de LLMers wel wat koeler weer nu!
pi_129780769
Oh en namen... Zeker lastig! Ik denk dat wij er nu zo goed als uit zijn, maar blijf toch nog beetje speuren...
pi_129780777
4 uur reistijd per dag pfff. Ik hoop dat je iets kunt regelen qua thuiswerken
  woensdag 7 augustus 2013 @ 08:18:59 #248
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129780853
Pfoeh, 4 uur reistijd! Thuiswerken is dan wel een goede oplossing Jip, hoop dat je dat kunt regelen..
pi_129781018
Jup, komt goed denk ik. Nog maar paar weken werken hè GoTC! T schiet echt op nu!

Wij hebben volgende afspraak ook gesprek over vaginaal of ks met gyn. Dan wordt alles besproken. Vorige keer was spoed ks, dus nu heb je er zelf een stem in en volgt dus dat gesprek. Ben benieuwd.
pi_129781096
waauw 4 uur reistijd? Dat is op zn zachts gezegd heel erg veel Jips, gelukkig behoort thuiswerken tot de mogelijkheid.

Hier helemaal geen raam bla, dus badkamer deur is altijd open. het is gelukkig alleen in de douche en de rest is schimmel vrij.

Veel succes bij de vk theeleuter en GotC! O+

En Jips hoogst waarschijnlijk een naam O+

Ik ben zo benieuwd naar wat jullie allemaal gekozen hebben! Iedereen hier is 'anders' maar heb in de maanden dat ik hier rondhang eigenlijk nog geen een keer gedacht 'nou nee'. Ook niet met de al bestaande broertjes en zusjes O+

Nog een vraagje... Ik heb zere voeten. Met lopen enzo. Zou dat kunnen komen dat mijn voeten protesteren omdat ik een dikkie ben geworden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')