Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ecstasy of Order: The Tetris Masters (2011)quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:37 schreef picodealion het volgende:
Welke film is dat Robby? Kan mooi in mijn iCM lijst "Movies with Rubiks Cubes in them".
Mooie film hoor, mag je best een traantje bij laten. Denk dat je deze dan ook leuk gaat vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef hornage het volgende:
Zo, ik heb me toch echt net als een wijf gedragen toen ik vrijdag The Notebook zag. Ik was helemaal in tranen...
Nou, toegegeven hield ik het ook moeilijk droog met die film...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef hornage het volgende:
Zo, ik heb me toch echt net als een wijf gedragen toen ik vrijdag The Notebook zag. Ik was helemaal in tranen...
Oh, dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo al? Lijkt me vrij normaal bij die film.
Belangrijke dingen kwijt?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef sasquatsch het volgende:
En nou is mijn USB-stick ook al corrupt. Weg data!
Het zit ook niet mee vandaag.
En weer te laat voor de FMT vraag.
Niets wat niet vervangbaar is (hoop ik).quote:
Gebeurd mij ook altijd, weer 1 die ik tenminste nog wel weet. Maar dat was ook 1 die inmiddels iedereen hier wel kent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef sasquatsch het volgende:
En nou is mijn USB-stick ook al corrupt. Weg data!
Het zit ook niet mee vandaag.
En weer te laat voor de FMT vraag.
Nu ben ik wel op tijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Gebeurd mij ook altijd, weer 1 die ik tenminste nog wel weet. Maar dat was ook 1 die inmiddels iedereen hier wel kent.
Je zou evt. een data recovery prog. kunnen proberen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niets wat niet vervangbaar is (hoop ik).
Het is alleen erg vervelend.
Deze vraag wist mijn zoon niet, en zit niet in mijn eigen geheugen opgeslagen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nu ben ik wel op tijd.![]()
Als DF tenminste al mijn antwoorden goedkeurt, maar dat denk ik wel.
Of eten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze vraag wist mijn zoon niet, en zit niet in mijn eigen geheugen opgeslagen.
Maar df stelt weer eens een vraag en gaat er dan vandoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |